דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגמים שונים של אולמות אירועים 

מאת    [ 02/04/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1760 פעמים ]

לכל אירוע נדרש סוג אחר של אולם כדי לקיים אותו בצורה הנכונה ביותר. בחירת אולם אירועים צריכה לכלול התחשבות באופי האירוע, האווירה הנדרשת, קהל האורחים ועוד. כשאנו מציצים לעולם הרחב של אולמות האירועים במהרה אנו מגלים שמדובר בעולם מורכב המלא בדגמים וסוגים שונים של אולמות וגנים. לעיתים הבחירה היא קשה ומעט מתסכלת, אך בהבנה נכונה של אופי האירוע אותו אנו מעוניינים ליצור, בחירה נכונה עשויה להקל משמעותית על הפקת האירוע.

מעניין לראות כי בכוחו של אולם אירועים להשפיע על התנהלות האירוע לחלוטין. האולם הוא הכלי המרכזי והבסיסי ביותר בהפקה, סוג האולם קובע את הרושם הראשוני מהאירוע אפילו עוד בזמן שסמלו מופיע על גבי ההזמנה ובעיקר ברגעים הראשונים בהם נכנסים האורחים לאולם. לכן, נציג בפניכם כמה דגמים שונים של אולמות אירועים :

חורבות ומבנים עתיקים

לאחרונה, חידוש של חורבות ומבנים עתיקים ושימוש בהם בתור אולם אירועים הפך לדבר טרנדי ואפנתי ביותר בתחום האירועים בארץ. רוב האולמות מסוג זה כוללים גם רחבה חיצונית גדולה והאווירה בהם היא ייחודית, אותנטית ויוצאת דופן. הקושי הוא שבדרך כלל הם ממוקמים באתרים אשר מרוחקים משטח עירוני ולעיתים קרובות יש להוליך את האורחים כמה עשרות מטרים ברגל משטח החנייה אל מרחב האירוע עצמו, דבר אשר עלול להפריע בעיקר מוזמנות הלובשות נעלי עקב. בעיה נוספת היא שלרוב מקומות אלו הינם פתוחים ולכן כלל לא רלוונטיים לאירועי חורף. היתרון העיקרי באולמות מסוג זה, הוא הקלות הרבה שבה אפשר לייצר אוירה קסומה ורומנטית בהם והחוויה הבלתי נשכחת לכל אורח.

אולמות פאר

מאז ומעולם אולמות אירועים שונים חרטו על דגלם את התואר "אולם פאר". אך מה הוא באמת ההבדל בין אולם אירועים סטנדרטי לאולמות הפאר? אולמות הפאר אלו אולמות שהוקמו ועוצבו במטרה מכוונת לייצר אוירה של פאר ויוקרה. האווירה באולמות הפאר אינה מתאימה לכל אדם ולכל אירוע ולעיתים קרובות נותנת מענה דווקא לחברות מהעולם העסקי המבקשות ליצור אירועים שיווקיים עם רושם יוקרתי או לאנשים עם טעם יוקרתי במיוחד. יש לקחת בחשבון כי אולם אירועים מפואר לרוב דורש עלויות גבוהות יותר.

אולמות סטנדרטים

קיים גם אולם אירועים שהעיצוב והאווירה בו מוכתבים מראש. אך, האולמות הסטנדרטים שאינם מפוארים יתר על המידה מאפשרים לעצב ולהשפיע על האווירה באיזו דרך שבעלי השמחה בוחרים. אולמות אלו מתאימים מאוד לבעלי אירוע יצירתיים ובעלי חזון ליצירת האווירה באירוע  או במידה וקיים מעצב פנים כחלק מהפקת האירוע.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב