דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו דוד שמש מבחינה טכנולוגית וסביבה 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2090 פעמים ]

דוד שמש הוא למעש מתקן סולארי. מתקן סולארי המשתמש באמצעות אנרגיית השמש לחימום מים והוא נמצא בשימוש ביתי ותעשייתי,טכנולוגיית דודי השמש היא אחת הטכנולוגיות הראשונות שפועלות באמצעות אנרגיה ירוקה. דוד שמש מורכב משני חלקים עיקריים – המיכל הנועד להכיל את המים שאותם אנו מחממים וקולט השמש. לרוב, המיכל הוא בצורה גליל גדול העשוי מפלדה שמסביבו ישנו פח מגלוון ובניהם חומר המשמש לבידוד תרמי. קולט השמש הוא בצורה מלבנית העשויה רובה ממתכת ורק הדופן הקדמית עשויה מזכוכית. דוד שמש מורכב בדרך כלל על גגות הבתים ואם ישנו מקום אחר החשוף לשמש יותר מן הגג, ניתן להתקינו שם. הקולט מורכב לצידו ובצורה משופעת בכדי שיוכל לקלוט כמה שיותר קרינה מאור השמש.

דוד שמש מופעל באמצעות השמש אך לעיתים מותקן בתוכו צינור חשמלי הנועד לחמם את המים בימי החורף ובימים שבהם אין שמש או שגם אם הייתה שמש, היא לא הייתה מספיק חזקה בכדי לחמם את כל מיכל המים בצורה טובה ורצויה לשימוש.

אם בניתם בית ואתם מעוניינים להתקין דוד שמש שיסייע לכם בחסכון בחשמל ובאנרגיה ישנם מספר דברים שתצטרכו לוודא בטרם התקנת דוד שמש בביתכם. קודם כל בדקו לאיזו חברה שייך אותו דוד שמש והם יש לו תו תקן המאשר את השימוש בו והינו בטוח לתפעול. בנוסף, בחרו בדוד שמש בעל נפח המותאם למספר הדיירים בבית שלכם, אם אתם זוג לא יהיה לכם צורך ביותר מדוד שמש בעל נפח קטן אך למשפחה נדרש דוד שמש בעל נפח גדול יותר. תוכלו להתייעץ עם מומחה לדודי שמש בטרם בחירת הדוד הרצוי.

לאחר ייעוץ אם מומחה או נכון יותר בזמן ייעוץ עם מומחה אל תשכחו לשאול גם מעט לגבי טיב דוד השמש. זה יכולה להיות חברה טובה שידועה שבייצור של הדודים שלה אין תקלות ופיצוצים. וזה יכולה להיות אחריות מורחבת על דוד השמש או על איזה חלקים בדוד השמש חלה האחריות ואוליי דברים קטנים אחרים שיעלו בראשכם בזמן התייעצות עם איש מקצוע שהוא מומחה לדודי שמש והתקנתם.

לאחר בחירת דוד שמש כנדרש תוכלו להתקין את דוד השמש על גג הבית שלכם. כמובן, כי אם אינכם בעלי ידע בתחום מוטב כי תזמינו בעל מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה ויתקין לכם את דוד השמש והקולט בצורה נכונה. חפשו באינטרנט או בכל מקור מידע אחר מתקיני דודי שמש באזור הקרוב אליכם, קחו מספר הצעות מחיר, ואם תוכלו גם המלצות, ובחרו בבעל המקצוע המתאים לכם שיתקין לכם את דוד השמש על גג הבית בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

טל אזרי      בלו בניית אתרים 077-460-20-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב