דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת מתקנים מתנפחים 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2474 פעמים ]

יש לכם אירוע גדול וחשוב ואתם צריכים להביא משהו שהפוך את האירוע מסתם אירוע פשוט לאירוע חוויתי מלא בחיוכים של האורחים המאושרים?

לנו יש את הפתרון בשבילכם.

השכרת מתקנים מתנפחים לאירועים ומסיבות הינו דבר נפוץ ומצליח ביותר. כיום קיימים מאות ואפילו אלפי סוגי מתקנים מתנפחים להשכרה. התחום נפוץ בעיקר בימי הולדת, בר/בת מצווה, אירוע של חברת עובדים וימי כיף.

כשאתם רוצים להתעניין בהשכרת מתקנים מתנפחים קשה להחליט באיזה מתקן לבחור כי יש כל כך הרבה! לכן נעזור לכם בבחירת סוג המתקן בו אתם מעוניים.

אם האירוע שאתם מתכננים הוא לילדים קטנים בגיל הגן, יש מבחר שלם של מתקנים המתאימים לגיל זה לדוגמה: מתקן מתנפח תומס הקטר יכול לתת לכם מענה למה שאתם מחפשים הוא מתאים לגילאי 2-5 המתקן מורכב מכניסה רחבה בפנים כדאי לקפוץ ובסיום יוצאים דרך מגלשה כיפית במיוחד.

אם האירוע שאתם מתכננים הוא לילדים בגילאי בית ספר יסודי, יש מבחר שלם גם כאן של מתקנים היכולים לגרום לילדכם ליהנות בלי סוף לדוגמה: מגלשת הגל המתאים לגילאי 5 ומעלה מתקן ענקי וכייפי במיוחד. מתפסים בצד אחד של המגלשה בעזרת סולם ומתגלשים בצד השני של המגלשה לתוך בריכה גדולה המתקן הוא מתקן ענקי המגיע לגבוה של 5 מטר!

אם האירוע שאתם מתכננים הוא אירוע לבני נוער ומעלה, המבחר גדול גם כן. המתקנים הם יותר אתגריים המהווים קרב כייפי במיוחד נגד חברכם הטוב, כמובן שלכל מתקן יש אנשים שמסתכלים עליו ולכן הצחוק תמיד נשאר בגדר צחוק והמשחקים תמיד בגדר הכיף והצחוק, לא יכול להיות שמשחק יהפוך להיות משהו אלים (קורה מדיי פעם עם ילדים), כי מייד יגיע איש צוות ויפתור עם שני הילדים את הבעיה, יפנה אותם למשחק אחר, או ישנה את תשומת ליבם למשהו אחר במתנפח, בדרך כלל אין ריבים במתנפחים והילדים מאוד נהנים לאורך כל האירוע.

לדוגמה: מתקן מתנפח אחד על אחד שבו מתחרים שניים אחד נגד השני המתחרים נקשרים בחבל אלסטי לקצה אחד של המתקן והם צריכים להגיע לקצה השני ולאסוף כדורים ולקלוע אותם לסל. המשחק מתאים החל מגיל 8  אך יכול להתאים גם למבוגרים יותר.

המתנפחים תמיד מוסיפים יופי ושמחה לאירועים, וניתן בדרך כלל לראות אותם באירועי ימי הולדת, בר מצוות בחוץ, אירועים עמוסים בילדים, הפנינגים ועוד...

אחרי שהראנו לכם את סוגי השכרת המתקנים המתנפחים, אנחנו בטוחים שעכשיו יותר קל לכם לבחור את המתקן שאתם רוצים, מקווים שעזרנו!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב