דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בקנדה מקומות חדשים לעבודה בקנדה 

מאת    [ 31/03/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 3066 פעמים ]

עבודה בקנדה

קנדה היא אחד המקומות המושלמים למי שמחפש עבודה בחו"ל, ואולי תתפלאו לדעת כמה ישראלים כבר עובדים שם. הם בוחרים דווקא בקנדה משום שמדובר באחת המדינות המתקדמות והיפות בעולם, ואפשר להרגיש בה ממש כמו בארה"ב – רק הרבה יותר טוב. למה יותר טוב? רבים יגידו לכם שתושבי קנדה הם הרבה יותר נחמדים ומסבירי פנים מאשר האמריקאים, מה שהופך את השהייה והעבודה בה לחיובית, ארוכה ומשתלמת יותר. כיום יש בקנדה חברות רבות שמחזיקות עגלות מכירה של מוצרי טיפוח, איפור וקוסמטיקה, שמפוזרות בקניונים ובמרכזי קניות. החברות הללו מעסיקות ישראלים רבים – חיילים משוחררים, סטודנטים בחופשות ועוד אנשים שהחליטו לנסות לעבוד שם וראו כי טוב. עבודה בקנדה – טורנטו
טורנטו היא העיר הגדולה בקנדה, עם 8 מילון תושבים, והיא גם המרכז הכלכלי של המדינה, עם חודשי קיץ מתויירים מאוד וחודשי חורף עמוסי חגים ומכירות. היא גם נחשבת לאחת הערים הכי בטוחות בצפון אמריקה. יש בה כל כך הרבה אטרקציות שלא ניתן למנות כאן את כולן, אבל חובה להזכיר את אחד המגדלים הגבוהים בעולם ואת הרחוב הארוך בעולם. אחוז גבוה יחסית מאוכלוסיית טורונטו מורכבת ממהגרים, לא מעט בזכות מדיניות מעודדת הגירה של המדינה, ולכן יש סיכוי טוב שעבודה שם תעבור בשלום, בין אם מדובר במכירה של מוצרי טיפוח או של ציורי שמן, הובלות או אבטחה. 
עבודה בקנדה – מונטריאול 
מונטיראול היא העיר השנייה בגודלה בקנדה והשפה המדוברת בה, כמו בכל מחוז קוויבק, היא צרפתית. למעשה, מדובר בעיר שיש בה את הריכוז הצרפתי הכי גדול בעולם מחוץ לצרפת. אם אתם דוברי השפה, יש לכך כמובן יתרון משמעותי בבואכם לעבוד במכירות. והנה עוד דבר שצריך לקחת בחשבון: במונטיראול יש קהילה יהודית ותיקה וגרים בה לא מעט ישראלים. אם זה טוב או רע? זה כבר עניין של העדפה אישית. 
עבודה בקנדה – ונקובר
בזכות ההרים, היערות, האוקיינוסים, החופים, הגנים והפארקים - תעשיית התיירות בונקובר היא מהמפותחות בעולם, וזאת כבר התחלה טובה למי שמבקש למצוא מקום מבטיח לעבוד בו. בנוסף, ונקובר ידועה כאחת הערים שיש בהן איכות חיים מהגבוהות בעולם. בדומה לטורונטו, גם כאן השפה המדוברת היא אנגלית. 
לסיכום עבודה בקנדה
בקנדה גרים 33 מיליון תושבים, ומגיעים אליה 40 מיליון תיירים בכל שנה, שהם מספר עצום של קונים פוטנציאליים: אל תשכחו חברים, מדובר במדינה השנייה בגודלה בעולם. בנוסף, חיים בקנדה כמאה אלף ישראלים ועוד כמעט חצי מיליון יהודים, מה שגורם למי שעובד שם להרגיש ממש בבית. ואסור לשכוח – אם קצת נמאס (לא שזה יקרה), אפשר לקפוץ ברגע לארה"ב השכנה. מי שמחליט לקפוץ על המציאה והולך על עבודה בקנדה צריך לזכור שדרושה לכך המון חריצות, נחישות, עבודה על הרגליים במשך שעות ארוכות וכמובן כוח שכנוע רב. אם יש לכם את כל אלה אתם יכולים גם להרוויח הרבה כסף וגם להשוויץ לעד בעובדה שגרתם והכרתם מקרוב את אחת המדינות הגדולות והיפות בעולם.



 

 

אתר קנדה גוב מציעה לכם מגוון של משרות בקנדה , ומרכז את כל נושא העבודה בקנדה בחברות הגדולות ביותר 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב