דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור לפי צבע עינייך 

מאת    [ 30/03/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2180 פעמים ]

שימוש בתורת "הצבע הנגדי" לאיפור עיניים תעזור לך להבליט את צבע עינייך ולהפוך את מראה עינייך לבולט ומיוחד. על פי תורת הצבע הנגדי לכל צבע קיים צבע המנוגד לו אשר יבליט אותו; קיימים שלושה צבעי יסוד: כחול, אדום וצהוב – בערבוב שני צבעי יסוד יתקבל הצבע הנגדי לצבע שלא עורבב – זה אומר: אדום הוא הנגדי לירוק (ערבוב כחול וצהוב),כחול הוא הנגדי לכתום (ערבוב של צהוב ואדום) וצהוב הוא הנגדי לסגול (ערבוב של אדום וכחול). אם נשתמש בתורה הזאת לאיפור עיניים, נקבל למעשה את התשובות לאיפור עיניים מוצלח ולהבלטת צבע העיניים.

איפור עיניים כחולות – הצבע הנגדי הוא כתום לכן כל צללית בעל תת גוון כתום תראה נהדר עם עיניים כוחולת ותבליט את הגוון הכחול. אפשר להשתמש בצבעים זהב, חום, חלודה, ברונזה, אלמוג, נחושת, אפרסק – למעשה כל צללית עם תת גוון כתום. מי שמחפשת איפור יום יומי וניטראלי תוכל להשתמש בחאקי, אפור, קאמל, שמפניה,לבן. גם צבעים סגולים יכולים להראות טבו עם עיניים כחולות.

איפור עיניים ירוקות -  הצבע הנגדי אדום – צללית עם תת גוון אדום תתאים ותרפיץ את הירוק בעינייך. כל גווני השזיף, חציל, חום עם תת גוון אדום. ניתן להשתמש גם באיילנר ומסקרה בגווני שזיף.

איפור עיניים חומות – החום הוא צבע ניטראלי ולמעשה על פי תורת הצבע המנוגד אין לו צבע משלים כיוון שהחום נמצא במרכז וכל הצבעים מתאימים לו. עם זאת, צלליות בצבעים ממשפחת הכחולים והירוקים ומגוון הטורקיזים יראו נפלא על עיניים חומות. את יכולה לבחור גם בזהב, ברונזה ושמפניה. גם צללית סגולה תראה נפלא עם צבע עיניים חום.

אם את מחפשת רעיונות נוספים לאיפור או רוצה לקבל בכל חודש קופסאת יופי מפנקת במגוון מוצרי איפור, קוסמטיקה וטיפוח הכנסי לאתר גלוסיבוקס - קופסת יופי מפנקנת הכוללת מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ויופי ממגון המותגים והטרנדים החמים. בכל חודש אנו נשלח לך קופסת יופי אישית הכוללת לפחות חמישה מוצרים שנבחרו עבורך בקפידה ממגון המותגים המובילים בארץ.

בין המוצרים שתוכלי למצוא בקופסת היופי שלנו:  מגוון בשמים, מגוון מוצרי איפור למראה פנים מושלם;  אודם, אייליינר, מסקרה, סומק, צללית, קונסילר,מייק אפ, ברונזר, גלוס, מוצרי טיפוח ציפורניים; לקים, קישוטי ציפורניים, מוצרי טיפוח עור ; פריימר, קרם לחות, מסכת פנים, קרם לילה, קרם גוף, סרום, מוצרי טואלטיקה; סבון מפנק, שמפו, דאודורנט, ג'ל ניקוי ועוד.

http://www.glossybox.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב