דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס קידום אתרים 

מאת    [ 30/03/2012 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 1545 פעמים ]




 














קורס קידום אתרים


 



מה זה קורס קידום אתרים? למה חשוב, דווקא היום, להרשם למסלול של קורס קידום אתרים? מה לומדים במסגרת של קורס קידום אתרים והאם מי שמסיים בצלחה קורס קידום אתרים - האם באמת מובטחת לו עבודה בשוק? כל זאת ועוד במאמר הבא בנושא קורס קידום אתרים.


 


מה זה קורס קידום אתרים?


קורס קידום אתרים הוא הקורס המקצועי הרשמי אשר נועד להכשיר את הדור הבא של מקדמי אתרים באינטרנט. הצורך של השוק במקדמי אתרים מקצועיים, לעבודה מול עשרות אלפי האתרים אשר זקוקים לקידום באמצעות מקדמים מקצועיים, הוליד מכללות להכשרה מקצועית לשלב קורס קידום אתרים מקצועי בתכנית הלימודים. קורס קידום אתרים הוא איננו קורס אקדמי ומדובר על קורס מקצועי עיוני ומעשי הפתוח לכלל הציבור.


 


קורס קידום אתרים מתקיים אחת לכמה חודשים והוא אורך קרוב לחצי שנה בממוצע במסגרת שיעורי בוקר או ערב לסירוגין. קורס קידום אתרים נועד להכשיר אנשים לעבודה של קידום אתרים הן ברשת האינטרנט המקומית והן ברשתות הבינלאומיות.





למי מיועד קורס קידום אתרים?


קורס קידום אתרים מיועד לשתי סוגי אוכלוסיה: קורס קידום אתרים מיועד עבור צעירים אשר רוצים לעסוק בקידום אתרים כמקצוע ראשי וכן קורס קידום אתרים מיועד עבור מנהלי שיווק ו/או סחר אלקטרוני וכן מנהלי אתרים אינטרנט של חברות אשר רוצים ללמוד במסגרת קורס קידום אתרים בכדי שהם יוכלו לקדם את האתר של החברה שלהם באמצעות הידע והכלים שרכשו במסגרת הקורס.


 


קידום אתרים הוא הפתרון של חיילים משוחררים אשר רוצים לרכוש מקצוע לחים וכן של אקדמאים חסרי ניסיון ו/או אנשים מתוך שוק העבודה השואפים לבצע הסבה מקצועית בחיים. קורס קידום אתרים מעניק להם הזדמנות לצעות את הצעדים הראשונים בעולם האינטרנט כבר עם סיום הקורס.





מה לומדים במסגרת של קורס קידום אתרים?


קורס קידום אתרים נועד להכשיר אנשים לעבודה יום יומית שוטפת של קידום אתרים בממשק ניהול אתרים כך שהוא יקודם במנועי החיפוש השונים ויוביל את האתר לראש רשימת האתרים המוצגים בעמודי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.


 


קידום אתרים מתחלק לשני ערוצים מרכזיים של קידום אתרים באמצעות הטקסט (קידום אורגני) וכן קידום אתרים באמצעות קמפיינים ממומנים במנועי החיפוש. כל זאת ועוד מידע נרחב על האינטרנט בכלל, על התרבות האינטרנטית, תרבות הגלישה, אחסון אתרים, תקשורת שרתים ועוד, כל אלו מועברים באופן עיוני כאשר הכלים הטכניים של קידום אתרים מועברים בצורה מעשית כולל תרגולים רבים בכדי לצבור מיומנות.





האם מובטחת עבודה ואיזה סוג של עבודה מובטחת למי שמסיים קורס קידום אתרים:


אף מסגרתלא יכולה להבטיח בכל מאת האחוזים כי המסיימים יקלטו בשוק העבודה. גם לא המסלול ללימודי רפואה שהוא מסלול באורך שש שנים! מה שכן ניתן להבטיח זה סיכוי גבוה ביותר, אחד הגבוהים, על פי נתונים מהשנים האחרונות. הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה. בוגרי קורס קידום אתרים משתלבים ישירות בתחום של קידום אתרים ובשאר תפקידים באינטרנט.


 



 


 





 


vmx קורס קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב