דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לנהל תכנים באתר - לבד או איש מקצוע? 

מאת    [ 29/03/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1764 פעמים ]

לאחר שבונים אתר, רוכשים כתובת דומיין ואחסון ומעלים אותו לרשת, חושבים שסיימנו את המלאכה – אך לא משנה כמה השקענו כדי שהאתר יהיה מרשים: כל עוד לא נשקיע מאמץ זהה ואף גדול יותר בתכנים שבו, ההשקעה עלולה לרדת לטימיון. לאחר הקמת האתר, חשוב מיד להתחיל לדאוג לתחזוקה וניהול תכנים בתדירות גבוהה תוך קידום אורגני במנועי החיפוש השונים. ללא העלאה שוטפת של תכנים חדשים, הדירוג שלנו במנועי החיפוש כמו גוגל לא יעלה – וכך לא נתקדם במעלה עמודי תוצאו החיפוש. בשל העובדה כי מרבית הגולשים נכנסים רק לתוצאות הראשונות בחיפוש במנועים, אם לא נהיה אחד מהם – לא נזכה לחשיפה, והרי מרבית הגולשים מגיעים באמצעות גוגל ודומיו. אתר ללא חשיפה הוא כמו עסק ללא לקוחות – ערכו כשל קליפת השום.

 

כיצד מנהלים תכנים באתר? 

ניהול תכנים מתחיל בבחירת האופן שבו נחלק אותם לקטגוריות ותתי קטגוריות בתפריטים שבאתר. אמנם החברה לבניית אתרים שבחרת אמורה לשלב ממשק שבו יהיה לך קל להחליט על כך, לשנות את הסדר בכל רגע שבו תחפוץ בכך ולהעלות תכנים חדשים ללא כל ידע מוקדם בתכנות, אבל אל תזלזלו בניהול תכנים. במיוחד בתור בעלי עסקים, לא יהיה לכם את הזמן הדרוש לכך, והתכנים הם הרי לב ליבו של האתר. תכנים איכותיים ימשכו גולשים ועדכונים תדירים יעלו את הדירוג בגוגל – כך שעבודה חובבנית עשויה לפגום בתהליך זה. בשל כך, כדאי לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון רב בניהול תכנים, כתיבת טקסטים שיווקים ובעל יכולות אנליטיות לניתוח קהל היעד. היכן מוצאים איש כזה? אל דאגה – מרבית החברות לבניית אתרים מציעות מנהל תוכן מקצועי. זכרו – טקסטים שכתובים באופן הנכון עשויים לדרבן את הגולשים להפוך ללקוחותיכם ובכך להגדיל את המכירות משמעותית.

 

מערכות לניהול תכנים

מערכות לניהול תכנים הן אותם ממשקים שדרכם בעלי האתר מנהלים אותו ואת תכניו על שלל סוגיהם - טקסט, תמונות, אנימציות ווידאו, בקלות וללא למידה של שפת תכנות. מרבית החברות בוחרות בג'ומלה או בוורדפרס, שנחשבות לידידותיות במיוחד עבור המשתמש – ניהול תכנים ועריכת דפי האינטרנט בהן נעשית באופן המזכיר מאוד כתיבה ב-word. שלא כמו בעבר, כיום מערכות לניהול תכנים מוצעות במחיר אטרקטיבי וניתן לעדכן בזכותן את האתר בכל רגע ומכל מחשב היכן שלא יהיה. יתרון נוסף הוא העובדה שמנועי החיפוש מדרגים גבוה יותר אתרים שמבוססים על מערכות ניהול תכנים אלו.

 

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב