דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן וחברויות חדשות 

מאת    [ 29/03/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2386 פעמים ]

רבים בוחרים באופציה של טיול מאורגן, כי פשוט אין להם כוח לכל התכנונים והסידורים. חיפוש של מלון, אטרקציות, תחבורה, אוכל, בילוי, פאבים, מסעדות, טיסה - מרוב כל הריצות אנשים מוצאים את עצמם באפיסת כוחות. במקום להתמלא באנרגיות שרוקנו ע"י עבודה יומיומית שוחקת, הם מוצאים עצמם מרוקנים ועייפים עוד יותר. עם טיול מאורגן אפשר לנסוע בראש שקט, בידיעה שמישהו אחר עושה את כל העבודה השחורה בשבילכם.

אך יתכן, שאתם עדיין נרתעים מהמחשבה על טיול מאורגן. אם המחשבה על טיול מאורגן מעלה בדעתכם קבוצה רועשת, המונית, שכוללת המון זאטוטים צווחים, ישראלים צורחים וכו'. הגיע הזמן לשינוי בחשיבה. אין סיבה שתיסחבו עם הדימוי המיושן הזה בראשכם, כאשר כיום הוא רחוק שנות אור מהמציאות.

כיום ניתן להצטרף אל טיול מאורגן לפי קבוצת גיל, תחומי עניין ועוד. אם אתם צעירים ורווקים, תוכלו לבחור בקבוצה שאין בה ילדים מצווחים. אם אתם משפחה, תוכלו להצטרף אל קבוצה המתמקדת בטיולי משפחות. אם אתם בגיל הזהב, תוכלו להצטרף לאנשים בגילכם, כך שתרגישו נוח לחלוטין עם גילכם ולא תרגישו "מבוגרים" מידי.

מכיוון שכולם מגיעים אל החופשה בשביל להשתחרר, להירגע וליהנות, האווירה היא בדרך כלל חברותית וידידותית וכבר יש ביניהם מכנה משותף ונקודת פתיחה.

נכון שתמיד נחמד לנסוע עם בן או בת הזוג, אבל מידי פעם נחמד לגוון בחברתם של אנשים נוספים. כיף לנסוע בקבוצה של חברים, אבל יתכן שפשוט האופציה הזו אינה ריאלית בשבילכם. אם מעגל החברים שלכם מצומצם ודל, תוכלו ליהנות מאופציה של נופש בטיול מאורגן, בחברתם של אנשים איכותיים אחרים. כן, טיולים מאורגנים מהווים תירוץ נפלא בשביל להכיר אנשים חדשים. אנשים שהם בדיוק כמוכם - באותו ראש ועם תחומי עניין דומים. טיולים מאורגנים מהווים הזדמנות מצוינת להרחיב את מעגל החברים שלכם, במיוחד אם בשנים האחרונות הוא סבל מהזנחה.

לדוגמה, אלו שהגיעו אל טיול מאורגן לנפוש בבירה אירופאית כמו פאריז, מחפשים חוויה של אמנות, שופינג, לוקיישנים יפהפיים ורומנטיקה מסחררת.

מי שנוסע לחבלי ארץ פראיים בדרום אמריקה הוא הרפתקן בנפשו, חובב מסעות, אטרקציות ותרבויות קדומות, שוחר טבע מושבע שאינו מפונק .אחרים נוסעים יחדיו ללוקיישן טרופי, לאי של חולות רכים, חופים בלתי נגמרים, בקתות קש ועצי קוקוס, חולקים ביניהם את האהבה לשקט, את השלווה, מנוחה. אחרים עושים טיול שורשים למקום שבו הם, הוריהם או סבותיהם נולדו. אין ספק שגם אתם תמצאו את הקבוצה המושלמת עבורכם.  

הכול על טיולים מאורגנים וטיסות: http://annapolischarter300.org/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב