דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים אנגליים 

מאת    [ 28/03/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1888 פעמים ]

מטבחים מעוצבים כוללים מגוון רחב של סגנונות כאשר יש שמתהדרים במטבחים כפריים וחמימים בסגנון פרובאנס ויש אשר חולמים על סגנונות עתידניים בצבעי מתכת ואווירת חלל, כאשר המקרר הכסוף והפריטים המתקדמים כמו ברז אלקטרוני או גורס אשפה חדשני משלימים את התמונה העדכנית.

גם בעידן המתקדם בן ימינו כאשר תרבות השפע מציעה לנו מגוון רחב של עיצובים מיוחדים אשר משלבים טכנולוגיה מעוררת התפעלות, נחשבים עדיין מטבחים אנגליים לאחד הסגנונות האהובים והמבוקשים. הסגנון העיצובי כולל ריהוט כפרי מולבן אשר זוכה לגימורים מיושנים ומעוררי נוסטלגיה אולם ניתן לרכוש או להזמין גם מטבחים אנגליים בצבעי עץ שונים על פי צו ליבו של הקונה. טעמם של רבים מהרוכשים נוטה לכיוון המסורתי בו מעוצב המטבח בעץ מלא אשר נצבע בלבן, כאשר לרהיטים הכפריים והמיוחדים נוספות לא פעם שידות לחיתוך מזון, פתרונות אחסון נחוצים ונוחים להפליא, עגלות תה נוטפות נוסטלגיה אשר מוסעות על ידי המארחים כשהן עמוסות בקנקן תה אלגנטי, צלחת עוגיות וכוסות בעלות עיטורי פרחים עדינים, כמיטב המסורת האנגלית.
מעצבי פנים רבים נוטים להציע ללקוחותיהם לשלב עם עיצוב המטבח האנגלי גם פינת אוכל ומערכות ישיבה סלוניות בצבעים דומים, כך שישלימו את המראה הקלאסי המבוקש. מטבחים אנגליים מסורתיים משדרים חמימות ביתית נעימה, ומספקים את שלל אביזרי הנוחות להם אנו זקוקים במטבח המודרני.
מרבית העצים אשר משמשים את אנשי המקצוע בתחום בניית המטבחים המבוקשים הללו, הינם עצי אלון ועצי אורן אשר הינם חומרי גלם משובחים אשר נשמרים עמידים במשך שנים רבות. מטבחים אנגליים משלבים בין יופי ואצילות לבין נוחות ופשטות בכל הנוגע לצורכי בני המשפחה. והמטבח הוא כידוע ליבו של בית ובית. בדומה למטבח האמריקאי הרי שכם מטבחים אנגליים מתהדרים פעמים רבות באי מעוצב אשר ניצב במרכז המטבח ומשמש להכנת מזונות שונים, קיצוץ ירקות והכנת משקאות. לצד הפעולות השגרתיות אשר נדרשות באופן שוטף הרי שבני משפחה או חברים יכולים לשבת לצידנו בעת התקנת הארוחה, כשהם נרגעים על גבי כסאות בר סביב האי המיוחד, וללגום בנחת כוס קפה, או תה אנגלי משובח.

אם אתם אוהבים את הסגנון הבריטי הקסום הנקי והמאופק, הרי שבמגזינים נחשבים בתחום העיצוב תוכלו למצוא מבחר סגנונות יפהפיים של מטבחים אנגליים אשר לבטח יתאימו לתפיסה העיצובית האהובה עליכם.
היו בטוחים כי הפריטים העיצוביים המעוטרים בעדינות מופלאה, הוילונות האנגליים הקסומים, המפות המשובצות כמיטב המסורת, והאווירה העיצובית כולה, יגרמו לבני המשפחה לבלות במטבח הביתי זמן רב מהרגיל.

לוגו רהיט - פורטל רהיטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב