דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תייצרו זמן בעסק שלכם לדברים החשובים באמת לשם הצלחת העסק? 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 1433 פעמים ]

לא פעם, אחרי הרצאה שאני נותן בתחום שיווק מניע לפעולה, אני שומע מידי פעם את הקריאה לעזרה שנשלחת לחלל החדר ומחפשת תשובה: "אין ספק ששיווק העסק הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר, אבל איך אני מפנה לי זמן לעסוק בזה? אין לי זמן לנשום, כל היום אני סביב הזנב שלי".

את האמת, זו בעיה לא רק שלכם בעסק אלא הבעיה המרכזית בעולם הניהול העיסקי. ומי שמצליח לפתור את המרכיב הזה בניהול העסק שלו - יש בידו כלי מאוד חזק להביא את העסק להצלחה.

רוצים לגלות 4 כלים חזקים לייצור זמן בעסק שלכם? הנה הם לפניכם.

1. מיקוד - תעצרו, ובוקר אחד בזמן שהראש שלכם מתפקד ב100% שבו עם עצמכם והגדירו מהו הדבר שאם הוא יקרה השנה, אתם תכולו לאמר לעצמכם שהצלחתם והגדול. מכירת כמות מוצרים מסויימת, יצירת שת"פ אסטרטגי כלשהוא שיניב מאות לקוחות חדשים. הגדירו באופן כמותי מה המטרה ומה הנגזרת הכספית הריווחית של המטרה הממוקדת הזו. באנגלית קוראים לזה "foucal point". וכעת רישמו לכם את "הצעדים  הקטנים" שיביאו אתכם לשם. ציינו תאריך יעד לגמר כל צעד שכזה. באופן טבעי לאחר התמקדות יומיומית ושבועית במטרה זו אתם תראו שיש לכם זמן לעסוק בעיקר, וכאשר אתם ממוקדים במטרה לא תאפשרו לדברים שמסיתים אתכם מהמטרה להכנס.

 

2. מערכות תפוצה - בכדי לדבר עם לקוח אחד שלכם היום, לבדוק מה שלומו ומה חסר לו כעת שאתם יכולים לסייע בידו להשלימו, אתם זקוקים לפחות ל-5 דק'. ומה תעשו כאשר מדוובר ב100 לקוחות? ב300 לקוחות? ב1000 לקוחות? יותר מכך, מה תעשו כאשר אתם רוצים לדבר עם לקוחות מתעניינים שהם עדין לא הפכו להיות לקוחות משלמים שלכם....
עליכם ליצור מצב בו מערכות תפוצה המוניות שיודעות לתת ביטוי פרנסונאלי לכל לקוח בנפרד בעת השיח ההמוני. מערכת שחוסכת לכם זמן רב בשמירת הלקוח ב"טווח הערנות" אתכם, ומייצרת לקוחות חדשים מידי שבוע. מערכות תפוצה של מסרים כגון מערכת דיוור אימיילים, מערכת דיוור מסרים מיידים SMS, ערוצי שיווק חכמים שמדברים הו זמנית עם כלל הלקוחות שלכם, ייצרו לכם מנוף משמעותי בעסק.

 

3. לקוחות תפורים עבורכם - האמת שלא מכל אדם שיש לו כסף והוא רוצה לתת לי אותו עבור שירותי, אני נענה לו בחיוב. יותר מכך אני נענה בחיוב ללקוחות שאני יודע שהם מעריכים את שירותי, לקוחות שמרגישים שאני "הפתרון" עבורם בה' הידיעה. לקוחות שכיף להם לשלם לי ולי כיף לקבל מהם את הכסף שלהם בכל חודש. איך מגיעים למצב כזה? פשוט מייצרים תהליך שיווקי מסודר שמתחיל בייחוד של העסק שלי, בהגדרת קהל הלקוחות האידאלי שלי ובמוצרים או שירותים שאני הולך לתת להם בכדי ל"פתור את בעייתם". בניית מסרים מאוד חדים, ברורים וממוקדים לקהל הלקוחות שלי. מסרים שכאשר לקוחותי הפוטנציאלים יקראו אותם הם יחושו "בבית".

 

4. תכנון יומי - 10 דק' סגירת יום - 10 דק' - השעה הכי חשובה עבור בעל עסק היא שעת התכנון. זו שעה של "יהרג ובל יעבור". אם אתם מתלבטים במה להתחיל את הבוקר אל תתלבטו, פשוט שבו ותכננו. בידקו את המשימות שקבעתם לכם להיום. מלאו את היומן באופן מלא כך שלא תיהיה לכם דקה אחת פנויה ביום (כמובן שגם הפסקה נרשמה, תפילת מנחה אם צריך), כאשר הרעיון הוא שאתם נצמדים לתכנון ופועלים לפיו. עשו סדרי עדיפויות ובצעו את המשימות. לקראת סיום היום הקדישו 10 דק' נוספות לסגירת היום. בידקו מה בוצע ומה לא, רישמו לכם את המשימות למחר והקדישו דקה אחת למחשבה: "מה עשיתי טוב היום וקידם את שורת הרווח שלי, ומה עשיתי פחות טוב היום וכיצד אוכל מחר לעשות אותו אחרת וטוב יותר".

 

אם תתמידו באחת ממשימות אלו, אתם תגלו שפתאום אתם מוצאים זמן.

בהצלחה !

 

 

גלעד פולק , מנכ"ל שנון מנטור ומורה דרך לפריצת דרך שיווקית ועיסקיתמומחה לטיפול בעסקים קטנים http://www.shanoon.co.il/55245.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב