דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון שערים חשמליים 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 1856 פעמים ]

השיקול המרכזי ברכישת שערים חשמליים בעיקר בבתים פרטיים ובנייני מגורים בעלי חניות תת-קרקעיות הוא השיקול הביטחוני: שערים חשמליים מספקים ביטחון גם לבני הבית וגם לרכוש.

מרגע שהותקנו השערים החשמליים במקומם, בשימוש היומיומי שלהם חשים מיד כל המשתמשים בהם תחושה מפנקת של נוחיות: אין צורך לסחוב עוד את סלי הקנייה השבועית מהסופרמקרט, אין צורך להירטב בגשם סוחף בעונת החורף, או לחוש חום ומחנק, שכה אופייניים למזג האוויר בישראל בקיץ.

במקרה של בנייני מגורים, ששטח החנייה הצמוד אליהם חסום בשער חשמלי או במחסום זרוע, גם בהם הדיירים נהנים מתחושת פינוק. מכוניתם קרובה לדירת המגורים שלהם, מוגנת מפני גניבה, והחשוב מכל במקרים כגון אלה, בעיקר כאשר בנייני במגורים ממוקמים במרכזי הערים, שטח החנייה הפרטי מוגן מפני רכבים בלתי מורשים.

חשוב לזכור, ששערים חשמליים, ככל דבר אחר אשר בשימושנו, עלולים להתקלקל. שערים חשמליים הם מוצר מורכב, הן מבחינת החומרים, שמהם הם עשויים, הן מבחינת המנוע החשמלי שלהם, והן מבחינת הרכיבים האלקטרוניים והתוכנה המותקנת בדגמים המתקדמים ביותר שלהם.

מבחינת הצרכן, התקלה מתגלה לרוב כאשר השער אינו נפתח, או שאינו נסגר. רוב השערים החשמליים בבתים פרטיים מצוידים במפתח, המאפשר ביטול מנגנון הפעולה החשמלי של השער, ופתיחה וסגירה ידנית שלו.

 

תיקון שער חשמלי – עניין דחוף!

שער חשמלי שהתקלקל פוגע בצרכנים בכמה אופנים, להלן העיקריים שהם:


    • פגיעה בביטחון בני המשפחה והרכוש, שהוא, כאמור, השיקול המרכזי בהתקנת שערים חשמליים מלכתחילה.
    • פגיעה בנוחיות. קשה לוותר על נוחיות שאליה מתרגלים במהלך הזמן. בבנייני מגורים, שלהם חניות תת קרקעיות או מגרשי חניה צמודים, הפגיעה בנוחיות אפילו רבה יותר, מאחר שבעלי הרכבים יצטרכו לחפש לעצמם מקום חנייה אחר, ומקומות חנייה הם מצרך נדיר בערים המודרניות של היום.

 

כאשר נתקלים בבעיה של תיקון שער חשמלי חשוב לדעת כמה עובדות:

א.    שער חשמלי, שהותקן על ידי זגג שכונתי, או קרוב משפחה של חבר וכד', כאשר הוא מתקלקל, ניצב הצרכן בפני בעיה חמורה: לא תמיד מתקין השער נותן אחריות לעבודתו, ואם אינו מתקין מקצועי ומורשה, לא תמיד יש לו ידע מספיק לזיהוי ותיקון התקלה.

ב.     חברות הביטוח אינן מבטחות מפני נזקים הנגרמים על ידי שערים חשמליים, שהותקנו על ידי מי שאינם מורשים בתחום, בין אם אלו נזקי רכוש בלבד, או נזקים בגוף, וחס וחלילה בנפש.

ג.      תקלה בשער חשמלי יכולה להיות תקלה קטנה, המצריכה טיפול קל ומהיר, ואינה כרוכה בעלויות גבוהות. מאידך, התקלה עלולה להיות מורכבת יותר, ואז, פרט למקצועיות שנדרשת בתיקון תקלה כזו, עלולות העלויות שלה להיות גבוהות.

ד.     תיקון שער חשמלי על ידי בעל מקצוע מוסמך ומורשה יארך זמן קצר יותר מאשר תיקון שאינו מקצועי.

 

מכל הסיבות שנימנו לעיל כדאי מאוד, בטרם רוכשים שער חשמלי, לבדוק את תנאי הרכישה: האם ניתנת אחריות על התקנת השער והשער עצמו, כמה זמן נמשכת האחריות ומה בדיוק היא מקיפה, האם ישנה אופציה לקבל שירות מהחברה, שהתקינה את השער, לאחר תום האחריות וכד'. 

כדאי לדעת, שמאז שנת 2006 נקבע תו תקן לשערים חשמליים. מומלץ לוודא, שהשער החשמלי שאתם רוכשים, יהיה מצויד בתו תקן כזה. כך תוכלו לוודא שהמוצר שרכשתם בטיחותי, יעיל ומתפקד כשורה. תקלות קורות תמיד, אך יש להניח שתו התקן ימנע הופעתן בתדירות גבוהה.

 

 

 

גד שערים חשמליים מתמחים בהתקנה ותיקון של מגוון רחב של שערים חשמליים, מחסומים לחניה, מחסומים לרכב ועוד. פנו אלינו עוד היום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב