דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דילים לאילת 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 3090 פעמים ]

כולנו רוצים לקנות כמה שיותר בזול אבל יחד עם זאת לא להתפשר על איכות. ברוב המקרים אם אתם קונים משהו במחיר החורג בהרבה מהמחיר המוצע בשוק ככל הנראה מדובר בסחורה או במוצר שהוא חיקוי של המצור המקורי או שירות כלשהו שאיכותו ירודה. בסופו של דבר מחיר השוק מהווה עבורנו אינדיקציה לאיכות המוצר והתדמית המקושרת אליו. לדוגמא הסיבה שתיקי לואי ויטון עולים הרבה מהמחיר הסטנדרטי לתיק, היא איכות החומר ממנו התיק עשוי, איכות ביצוע עבודת ההכנה והייצור של התיק, העיצוב הייחודי וסמל הסטאטוס של המוצר המקושר למוניטין החברה. מאידך אם אנו נשלם 10 שקלים על תיק, קשה לצפות לחומרים איכותיים ועיצוב מרהיב.

אולם מידי פעם ניתן למצוא דילים אטרקטיביים ללא רמאות, טריקים או שקרים. מוצרים איכותיים, שירות אמין והכול במחיר מוזל ואטרקטיבי. דוגמא מובהקת לכך היא הזמנת חופשה באחד המלונות באילת כחלק מפרסום דילים לאילת.

תחרות בין המלונות

התחרות של מלונות באילת הינה רבה. המלונות הם רבים וכל אחד מהם רוצה למשוך אליו את התיירים הרבים המגיעים לעיר הדרומית ביותר בישראל, הלו היא עיר התיירות והנופש אילת. אילת ידועה כעיר תיירות המשרה אווירה רגועה של חופש, כיף ושלווה על הנופשים ומציעה למבקרים שלל של אטרקציות, ים, מסעדות וקניות. בשל כך רבים מחליטים לבלות את חופשתם השנתית באילת. על כן, המלונות השונים מציעים דילים לאילת הכוללים הזמנת חדר במלון כמו גם הטבות ופינוקים נוספים כמו ארוחות בחינם, טיפולי בריאות ויופי, כרטיסים לאטרקציות ועוד.

ישנן מספר דרכים בהן ניתן להשיג מחירים מוזלים למלונות באילת. כאמור המלונות השונים מתחרים ביניהם ורצים להציע מחירים אטרקטיביים שימשכו את הנופשים. ראשית, המלונות מציעים לרוב מחירים מוזלים למזמינים מראש חדר לתקופת העונה החמה של התיירות. על ידי הזמנת חדר מראש, ניתן לקבל הנחה משמעותית ולחסוך כסף או לקבל פינוקים והטבות על ידי המלון. אולם הזמנת חדרים מראש אינה מתאימה לכולם, שכן לעיתים ההחלטה לצאת לחופשה והזמנתה נעשים ברגע האחרון ולא זמן רב מראש.

לכל אותם מזמינים ברגע האחרון גם יש אפשרות ליהנות ממחירים מוזלים למלונות ולנופש באילת. המלונות לעיתים מציעים מבצעים כאשר הם נותרים עם מספר חדרים לא מאויש. מבחינת בעלי המלונות הם רוצים שיהיה להם תפוסה מרבית בכל עת במלון ועל כן הם מוכנים להוזיל מחירים עבור הזמנת החדרים הבודדים שעוד לא הוזמנו. כך שגם אם אתם מסוג הנופשים המזמינים ברגע האחרון חופשה שווה לכם לבדוק דילים לאילת של הרגע האחרון, ייתכן ותמצאו מחירים אטרקטיביים במיוחד עבור החופשה. 

תחרות בין חברות הנסיעה והתיירות

 התחרות על לבם וכספם של הלקוחות אינה שמורה רק לבעלי המלונות באילת, אלא גם לבעלי חברות הנסיעות. גם הם מצויים בתחרות שכן החברות הן רבות וכל אחד רוצה לגזור קופון מכך שמזמינים את החופשה אצלו. על כן, חברות הנסיעות השונות מנסות ליצור דילים אטרקטיביים ככל האפשר לחופשה ביעדים נחשקים כמו אילת. הדילים לרוב כוללים הזמנת חדר באחד מהמלונות היוקרתיים בעיר, הזמנת טיסות לאילת הלוך ושוב, ולעיתים אף כרטיסים למופעים או אטרקציות נבחרות בעיר.

כמו כן, חברות הנסיעה השונות מתחרות ביניהם על הזמנת טיסות לאילת וחדרי מלון באילת ולכן ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים גם ללא דיל הכולל את הכול. למעוניינים רק במלון או רק בטיסה, כדאי לפנות למספר חברות נסיעות ולבצע סקר שוק עד למציאת המחיר האטרקטיבי ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב