דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעת הדלתות על עיצוב הבית 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1984 פעמים ]

אתם מגיעים לרופא, או לחברים, או למשרד חדש, עולים במעלית לקומה הרלוונטית, מחפשים את הדלת...ומגיעים לדלת ישנה, לא מעוצבת או מוזנחת. מה יעלה בראשכם בזמן שאתם ממתינים לפתיחת הדלת?  דלתות כניסה, בין אם לעסק או לבית פרטי – מהוות את  הראשוני המוטבע אצל המבקר. ובמקרה ההפוך, כשאתם מזמינים אליכם אורחים הביתה- האורח מגיע לביתכם ודופק בדלת. בשניות שהוא ממתין לפתיחתה, לרב באופן לא מודע, עיניו סוקרות את סביבתו: חדר המדרגות, דלת השכנים ..והדלת שלכם.

 

איזה רושם הייתה משאירה אצלו דלת הכניסה שלכם? בין אם זו הגיעה אליכם בירושה מהדיירים הקודמים ובין אם נבחרה ספציפית על ידכם – דלת זו מאפיינת את תושבי הבית ואומרת הרבה לעומדים מחוץ לה. רובנו דואגים לנעול ו/ או לשריין את דלת הכניסה שלנו – אך חשוב לא פחות מכך – הוא העיצוב שלה.

 

דגמים שונים ורבים של דלתות כניסה שקיימים בענף הדלתות עשויים להותיר את הקניין הממוצע מבולבל. למשל, טרנדים עכשוויים נוטים להצביע על דלתות כניסה גבוהות. במקביל, תופעה ההולכת ומתרחבת הינה הטאץ' האישי המגיע למעורבות של רמת יצירתיות הולכת וגוברת בעיצובים שונים של  דלתות כניסה. לא עוד קו ייצור אחיד, מסחרי והמוני. אפילו חברות גדולות וממותגות, מפעלים לייצור דלתות כניסה ומרכזים רבים לחפצי הבית מעסיקים בעלי מקצוע בכל תחום אפשרי. אלו יכולים להיות מעצבי פנים, אדריכלים ואף סטייליסטים לצורך ניהול המוצר ושיווקו, עיצוב עדכני ושמירה על חדשנות,האחראיים על עיצוב ייחודי ויצירתי בתחום ההולך ומתרחב דלתות כניסה. מעבר לפן עיצובי- ניתן להבחין במידה רבה של דלתות כניסה העוברות סגנון ושינוי גם בצורת הפתיחה שלהן, מיקומים וזוויות מיקום ייחודיות ועוד.

 

דלתות כניסה אינן רק אמצעי בטחון, אלא הרהיט הראשון בבית אשר משמש אותנו בכל יום מספר פעמים במהלך היום והיא למעשה אמצעי הכניסה  והמעבר בין החללים השונים בבית ובמשרד. דלתות כניסה מעוצבות בגוונים ואלמנטים המותאמים באופן אישי ומיוחד עבור כל לקוח בפני עצמו, או ספק- בהתאם לצרכיו, טעמו האישי, האילוצים הפיזיים כגון אזור מגורים וצרכי אבטחה  ומיגון ועוד- מבטיחות כי דלת מעוצבת בקפידה לעיתים אפילו עם שילוב משחקי אור מרקם גוון מוסיפה נופך לבית ותופסת את תשומת הלב של הבאים בשעריה...

 

לכל דלת ישנה חשיבות מכריעה בהשפעה על המראה שלנו בעיני אחרים ועל התחושה בתוך הבית. דלתות כניסה  מעוצבות משוות מראה אישי מכובד.

 

 

 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב