דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: הרכב מוסיקלי לקבלת הפנים 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2083 פעמים ]

גן אירועים בשרון הוא המקום המושלם לחתונות אקסקלוסיביות ונינוחות, מתחת לכיפת השמיים ולאור הכוכבים, סמוך למושבים יקרים וירוקים. זוגות רבים מחפשים דרכים רבות להעצים את החוויה של גני אירועים בשרון ולהפוך את החתונה לאנינת טעם עוד יותר, בין אם מדובר בעיצוב מושקע ויקר ובסידורי שושנים צחורות או בתפריט גורמה ייחודי.

אחת הדרכים להפוך חתונה של גן אירועים בשרון לחוויה יוקרתית ומושלמת, היא באמצעות התפריט המוסיקלי. בכוחה של המוסיקה ליצור אווירה מעודנת ויוקרתית, תוססת וחיה. אין כמו מוסיקה חיה בשביל להפוך עוד חתונה שבלונית לאירוע מושקע וייחודי.

בחתונה של גן אירועים, ישנה חלוקה ברורה של התפריט המוסיקלי: מוסיקה בזמן קבלת הפנים (לפני החופה) ומוסיקה אחריה, בשעת הריקודים והארוחה. מקובל, כי המוסיקה בזמן קבלת הפנים תהיה נעימה ונינוחה. לכן, ההרכב שתבחרו אמור לנגן שירים נעימים ושקטים שינעימו את זמנם של האורחים.

לכל הרכב מוסיקלי יש התמחות ספציפית בסגנון מוסיקלי. ישנם כאלו המתמחים במוסיקה בנוסח ג'אז, אחרים מנגנים לטינו אמריקאי קצבי, או שירים עכשוויים ורגועים המוכרים לנו מהרדיו. ישנם גם הרכבים שמתמחים בקאברים ללהקות כגון הביטלס ועוד. בחרו את המוסיקה לפי אופי האורחים המגיעים ולפי סוג האווירה שאתם רוצים להשיג. זמרים וזמרות רבים גם יודעים לשיר בצרפתית, ספרדית ואיטלקית וכך לצבוע את החתונה שלכם בגוונים אירופאים יפהפיים.

היום, קיים מגוון רחב של הרכבים מוסיקליים, במגוון סגנונות מוסיקליים ובמגוון תקציבים. ישנם הרכבים אינסטרומנטליים המנגנים ללא זמר או זמרת, ישנם הרכבים גדולים וישנם כאלה זעירים. ככל שמספר האנשים בהרכב גדל - כך גם תיאלצו לשלם יותר. מסיבה זו, זוגות רבים אשר כבולים לתקציב, בוחרים הרכב מוסיקלי זעיר של שלושה-ארבעה נגנים. זוגות שחופשיים יותר עם התקציב ומעוניינים להרשים את האורחים, יכולים לקחת הרכב מוסיקלי גדול לכל זמן החתונה, בקבלת הפנים, לאורך הריקודים ובזמן האוכל.  

כמובן שיש לא מעט זוגות, שרואים בהרכב חי הוצאה מיותרת של אלפי שקלים, במיוחד כאשר מדובר בשעה-שעתיים של קבלת הפנים. זוגות אלו יכולים לקחת תקליטן, שיבצע את כל תפריטי המוסיקה.

כמובן שיש לשים דגש על בחירת המוסיקה בזמן החופה, שהוא הרגע הרומנטי ביותר. המוסיקה בשעת הארוחה והריקודים היא מגוונת, ישראלי ולועזי. יש להקפיד גם על עוצמת המוסיקה של גן אירועים, שאמורה לא להיות רועשת מידי בזמן קבלת הפנים. היא אמורה לשמש כמוסיקת רקע של גן אירועים, בעוד שהמוסיקה של הריקודים היא חזקה יותר, סוחפת ותותאם לאופי הקהל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב