דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרוספיט ותזונה - לא רק שיטת אימון 

מאת    [ 24/03/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2322 פעמים ]


מי מכם שמעוניין רק לחטב את גופו ולהראות טוב מול החברה, ולעשות רושם על החברים  הרי ששיטת הקרוספיט אינה מתאימה לו, משום שקרוספיט אינה רק שיטת אימון להעלאת הכושר הגופני ולחיטוב הגוף, אלא היא גם דרך חיים הכוללת בתוכה תזונה בריאה ונכונה שתבטיח לנו חיים בריאים יותר, שבהם אנו אוכלים מזון בריא יותר שמתאים למערכות גופו של האדם המודרני, ושאינו גורם לתחלואי העולם המודרני. 


מאחורי דרך החיים של קרוספיט מסתתרת מחשבה של לא מעט אנשים כי היום בעידן המאה ה-21 נוצר מצב שבו האדם המודרני הצליח להתקדם מבחינה מדעית ולהשיג הישגים מדהימים בכל מה שקשור למדע וטכנולוגיה וכך היום יש לנו הישגים חשובים בכל מה שקשור למיכון חקלאי, ועיבוד מזון, אולם האבולוציה של האדם, היא לא פועלת באותה מהירות ויש לה את הקצב שלה, וגוף האדם של היום אינו מותאם כלל למוצרי המזון הנמכרים היום בסופרמרקט וחוסר ההתאמה הזה הוא הגורם העיקרי לרוב המחלות הקיימות היום בעולם המערבי המתקדם כמו למשל מחלת הסכרת, מחלות הלב למינהן, מחלות הסרטן ועוד. 

קרוספיט ותזונה


האנשים המאמינים בקרוספיט מאמינים כי האדם של היום צריך לעצור בכל מה שקשור להרגלי התזונה שלו, ולחזור להרגלי התזונה של פעם, הרגלי תזונה הכוללים בעיקר ירקות, אגוזים, וזרעים, בשר רזה, הימנעות מוחלטת מאכילת סוכר, אכילת כמות מצומצמת של פחמימות בעלות ערך גליקמי נמוך, כמו שבולת שועל, או כוסמת. והימנעות מאכילת מזונות שעברו זיקוק או טחינה, או עיבוד כלשהו משום שמזונות שעברו עיבוד כלשהו כמו אורז לבן שעבר זיקוק הם מזונות שהערך הגליקמי שלהם עלה, והם הפכו להיות מזונות המזיקים לנו משום שהם גורמים לפעילות מוגברת של האינסולין, שעלול לגרור בהמשך לתופעות נוספות כמו השמנה, הצטברות כולסטרול, ועוד. 
המדריכים  של קרוספיט הפזורים ברחבי העולם יודעים להנחות כל אחד המחליט להצטרף לשיטת האימון של קרוספיט כיצד עליו לנהל את אורח החיים התזונתי שלו,מה הם עקרונות התזונה שעל פיהם עליו לחיות, ומהם הצעדים שעליו לנקוט כדי להתאים עצמו לאורח החיים של קרוספיט ותזונה.  וחשוב לקבל גם חוות דעת מיועצת מקצועית לתזונת קרוספיט.
אז מי מכם שהחל לשמוע או להתעניין קצת בשיטת האימון הנקראת קרוספיט כדאי לו להבין שקרוספיט היא לא רק שיטה לאימון כושר וליצירת גוף מחוטב וכושר גבוה, אלא היא אורח חיים בריא שבו האדם שומר גם על תזונה בריאה ועל מחסן קלוריות בריא, ולא מחדיר לגופו מזונות מסוכנים ורעילים, שעלולים בעתיד לגרום לגופו מחלות שונות ונזקים בריאותיים שונים. 
לכן יש לזכור שקרוספיט הוא לא סתם עוד מכון כושר, זהו מושג עמוק ורציני שמאחוריו מסתתר אורח חיים המשלב תזונה בריאה ואימוני כושר בריאים, ולא רק אימוני כושר מהנים ומשונים בשיטה של משחקים ושל שימוש באלמנטים מוזרים. 

 

 crossfit gym - קרוספיט ג'ים - התעמלות אתגרית לגברים, נשים וילדים, מדריך כושר אישיפעילות גופנית בחיק הטבע, מאתגר יותר, מרגש, הרפתקני ומגוון.אימון אישי בקבוצה קטנה יחד עם תזונה נכונה, שמבוססת על חזרה ליסודות ולישירות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב