דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מעצבים אתר תדמית? 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1876 פעמים ]

כיום, אחד הצעדים ההכרחיים ביותר שלאחר הקמת עסק חדש הוא הקמת אתר תדמית, וזהו אף נחשב הכלי יעיל ביותר לחשיפת העסק. בימים בהם האינטרנט שולט בכל תחום, אין ספק כי זו הדרך הקלה ביותר להגיע לקהלים חדשים ורחבים במיוחד, גם אם מדובר בעסק ותיק ומבוסס – אך כיצד ניצור את הרושם הרצוי באתר התדמית שלנו? אמנם התכנים חשובים, אך אי אפשר להתווכח שהחזות כיום היא כמעט הכל – כך שעיצוב אתר תדמית הוא דבר שיש להקדיש לו מחשבה רבה. עיצוב אתר תדמית יכול לעזור לנו ליצור תדמית חיובית במיוחד בעיני מבקרים חדשים וכך גם לגרום להם בסופו של דבר להפוך ללקוחותינו. העיצוב ישפיע על האופן שהגולשים יגדירו אותנו ואת העסק שלנו – אמינים, איכותיים, מקצועיים ובעלי ניסיון – או חלילה להפך. לעומת "סתם" אתר, בעיצוב אתר תדמית נדרשת מחשבה מעמיקה והבנה בעיצוב אתרי תדמית, כך שכדאי לשכור את שירותיו של מעצב מקצועי. באמצעות העיצוב, ניצור מיתוג חיובי לאתר ונגדיל את מעגל הלקוחות שלנו.


דגשים בעיצוב אתר תדמית 

פעם היה מספיק ליצור אנימציית פלאש מתוחכמת והדבר היה מושך את תשומת לב הגולשים ויוצר לנו תדמית חדשנית. כיום, לא רק שהדבר נחשב מיושן, אלא גם שמנועי חיפוש רבים לא מבחינים בתכנים שכתובים באנימציות הפלאש ולא יעזרו לנו לקדם את דירוגינו בגוגל. בעיצוב אתר תדמית צריך להתאים עצמנו לקהל היעד שלנו ולתחום העסק, ועם זאת להישאר נגישים לכלל סוגי הלקוחות. לשם כך, יש לשלב את השפה הגראפית שמאפיינת את תחומינו אך לא באופן גורף מדי, וזאת כדי להתבלט מעל המתחרים.

 

טיפים בעיצוב אתר תדמית 

הצעד הראשון הוא כמובן בחירת הצבעים שישלטו באתר. אין זה משחק ילדים – צבעים הם אלו שישפיעו באופן ישיר על האווירה שתשרה באתר ויעוררו באופן לא מודע תחושות אצל גולשים – תחושות שעשויות להניע לרכישה או מנגד להרתיע ולהלחיץ. דבר נוסף לא פחות הוא העקביות במהלך עיצוב אתר תדמית – חשוב להשתמש לאורך כל הדרך באותם צבעים, אותן כותרות, אותם גדלים וכדומה, דבר שהופך את האתר לאסתטי ומקצועי. עם זאת, מונוטוניות יתר תשעמם את הגולשים, ולכן חשוב שלא להגזים ולשלב מדי פעם אלמנטים עיצוביים מעניינים. נקודה נוספת חשובה היא בחירת הלוגו. הלוגו קשור באופן ישיר למיתוג האתר, ומופיע בכל עמוד בו. חשוב לבחור לוגו מיוחד, מושך את העין, שיבהיר את אופי העסק ותחומו ויהיה מעוצב במקוריות. כדאי שלא לבחור בלוגו בעל פרטים רבים מדי, אלא באחד ברור וקל לשרטוט.

 


ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב