דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיחות ועידה בינלאומיות לעסקים 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1779 פעמים ]

שיחת ועידה בינלאומית בווידאו יוצרת אשליה של קירבה מכל מקום בעולם.

ביישומים האנושיים והטכנולוגיים הנוכחיים , אין בסביבה ,מלבד הדמיון, מצב שבו משתמשים יכולים להיות "סמוך" "בקרבה של" לדמות מצב של קירבה  ממשית .

בשיחת ועידה/ידאו טיפוסית כל המשתתפים חולקים את אותו "שטח ריק כלשהו" בתוך האוזנייה  של הטלפון.

 אחת ההתפתחויות המרגשות ביותר באינטרנט ו ה WWW הוא התפיסה של הרשת כמקום. גישה זו תוארה בתור "מציאות מדומה חברתית" ו"מחשוב חברתי". השילוב של מחשוב ורשתות מספק את האמצעים ליצור סביבה סינתטית עשירה שבה אנשים יכולים להיפגש, לשוחח ולהתרועע.

 שילוב סביבה חזותית המבוססת על שיחת ועידה ואודיו  מהווה עיבוד מבוזר של שמע וויזואליות של  "אוסף" משתמשים באופן שיוצר את האשליה הקולקטיבית שהם תופסים מרחב פיזי משותף.

 זה הוא מצב המשלב קול וסביבה, הוויה שלמה , בזמן אמת, בשימוש באלגוריתמים של סאונד ואפקטים אקוסטיים סביבתיים על מנת לספק תחושה ממשית של מקום משותף למשתמשים אשר עשויים להיות במרחק חצי עולם  זה מזה.

כולם מודעים לשינוי שהטכנולוגיה עשתה לעולם שלנו. אנחנו מוקפים בחידושים טכנולוגיים שהפכו אותנו "למכורים" לשימושים שלהם. חלפו הימים שבהם היה קשה לתקשר עם אדם היושב בפינה אחרת של העולם. תקשורת שיחות ועידה בינלאומיות  כיום, היא  פשוטה זמינה הן בעסקים והן לסקטור הפרטי כדי לשמור על קשר זמין עם כל אחד בכל מקום בעולם.

 עסקים משתמשים בשרותי שיחת ועידה בינלאומית למקורות תקשורת ולבחינת דרכים שונות להרחבת העסקים שלהם אל מעבר לגבולות לאומיים. שירותי שיחת ועידה בינלאומית  מהוה חלק מהמדיומים  של תקשורת שהשפיעו באופן משמעותי על פרספקטיבת הצמיחה עבור עסקים ברחבי העולם. שירותים אלו אפשרו לעסקים לקיים "פגישות" עם לקוחות, שותפים עסקיים רשויות  וממשלות סביב הגלובוס.

 שירותי שיחות ועידה  בינלאומיות בווידאו תורמים לצמיחה של עסקים על ידי מתן אותם שירותי שיחה וירטואלית. אך לא רק ... שירותי שיחות ועידה "הביאו את כל העולם" על פלטפורמה אחידה שבה כל אחד הוא נגיש.

מספר הטלפון הווירטואלי הוא סוג של שירות שבו אדם מקבל קוד פנייה על פי המוסכמות של המדינה שבה הוא / היא רוצה להקים שיחה, זה עוזר לעסקים טובים יותר בגלל קוד הגישה אשר מבזיק בטלפון של הלקוח על פי המוסכמות חיוג שלו / שלה במדינה. זה יוצר הבזק מוכר במוחם של הלקוחות וגם מפחית את הצורך להגדיר משרדים מקומיים כדי לספק ללקוחות הקיימים בכל רחבי העולם.

 עסקים היום גדלים בקצב מהיר  אך  עדיין לא מתאפשר להם להקים נציגויות בכל מדינות העולם. זה המקום בו שירותי שיחות ועידה בינלאומיות לעסקים הן הדרך לבטל את תחושת המרחק ,חוצה ימים ואוקיינוסים, מהלקוחות שלהם ולדמות מצב אמתי של קירבה פיזית המאפשרת קיום שיחה ודיונים  בנושאים עסקיים.

 שירותי שיחת ועידה בינלאומית  חסכונית ונוחה לשימוש ,עוזרת לשמור ולחזק קשרים ,

הם שינו את הדרך שבה אנשים משתמשים  בתקשורת  ברמה הבינלאומית, היום לא משנה מה המיקום הגיאוגרפי של אדם הנגישות קלה פשוטה וזמינה ומאפשרת להשיג רמות חדשות של גמישות תפעולית..

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב