דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סנדלי מטיילים סנדלי צ'אקו 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 6753 פעמים ]

סנדלי צ'אקו
אנו נביא סידרת מאמרים שמציגה את כל אחד משלושת החברות הללו ואת היתרונות הגלומים במוצרים שלהם:


נפתח בסנדלי צ'אקו - מאמר מאת יבואן צ'אקו בישראל.
 
צ'אקו הם סנדלי המטיילים היחידים היום בשוק שמעניקים תמיכה אנטומית לכף הרגל שמשפרת את הנוחות ואת היציבה. בשל מבנה והרכב הסנדל תמיכה זו נשמרת לאורך זמן. איך זה עובד בעצם? סנדלי צ'אקו, מעניקים תמיכה מושלמת לכף הרגל. בסיס התמיכה- מדרך LuvSeat™ הינו פרי מחקר ופיתוח של על מבנה כף הרגל. קשת גבוהה במרכז המדרך מעניקה תמיכה (1) לכף הרגל, ומונעת את הנטייה הטבעית    לרכון פנימה (פרונציה). מרכז התמיכה, יוצר תנועה ישרה ויציבה, מהעקב אל האצבעות.   איזור העקב המעוגל, שומר על יציבות כף הרגל וממרכז את העקב (2), וההגבהה משני צידיו תוחמת את העקב (3) ומעניקה בלימת זעזועים מוגברת של כרית העקב.                                                                                                                     גוף הסנדל בנוי PU- פוליאוריטן. הבחירה בחומר זה נובעת מתכונתו העיקרית- עמידותו לקריסה, ששומרת על התמיכה של הסנדל לאורך זמן רב. PU גם נלחם בהתפתחות ריחות- בשל צפיפותו אין חדירה של אבק וזיעה אל גוף המדרך ולאחר כביסה הסנדל יוצא נקי לחלוטין (מיקרו-אורגניזמים שמפרקים את הזיעה, ואשר פעילותם בלכלוך שמצטבר על הסנדל היא שמייצרת את הריח). הרצועות  כדי להשלים את ההתאמה לכף הרגל רצועות הסנדל ערוכות כך שימרכזו את כף הרגל אל המדרך.
הרצועה הקדמית עוברת מעל בסיס האצבעות (בין בסיס הבוהן לבסיס הזרת) להתאמה מיטבית (1), ואילו הרצועה שעוברת מעל גב הרגל מצמידה את כף הרגל אל הסנדל ומונעת תזוזה. הרצועה היא למעשה יחידה אחת רציפה שעוברת דרך תעלות בגוף המדרך (2), דבר נוסף המאפשר התאמה לכף הרגל, והידוק לפי הצורך- ביומיום, בשטח או במים. דבר זה גם מונע את הצורך בשימוש בצמדן (סקוצ')- שאינו מתפקד טוב בסביבה רטובה. מבחינה ויזואלית העדר הצמדן מונע את הצורך לחפיפה הכפולה של רצועות (כפי שקיימת ברוב סנדלי המטיילים) דבר שתורם למראה נקי יותר שמאפיין את צ'אקו (3).                                                                                                                   הסוליה
על מנת להשלים את התמונה, פיתחו בצ'אקו בשיתוף חברת Vibram® יצרן סוליות הגומי המוביל בעולם, סוליות המצטיינות באחיזת קרקע מעולה, הן בשטח והן בעיר. התאמה – Fit ההתאמה והנוחות הם ערכים מובילים בצ'אקו. כפות הרגליים של גברים ונשים שונות אלו מאלו. משם כך ישנם סנדלים שונים לגברים ונשים בעלי אימום שונה. כך לדוגמא, סנדל נשים במידה 41 וסנדל גברים במידה 41 הינם שונים זה מזה. בנוסף לכך גם סנדלי הגברים, וגם סנדלי הנשים מגיעים בשתי מידות רוחב. חוץ מכל זה עשו בצ'אקו התאמה למדרך ולחומרים מהם הוא בנוי והתאימו אותו לילדים. השילוב של המדרך ,הרצועות וההתאמה הייחודיים לצ'אקו מבטיחים התאמה מדוייקת, בטוחה, יציבה ואישית לכף הרגל. צ'אקו הוא סנדל המטיילים היחיד שהוא בעל תו האיכות של ה-APMA, הארגון הרפואי האמריקאי לבריאות כף הרגל. תו איכות יוקרתי זה ניתן למוצרים שיש בהם תרומה לבריאות כף הרגל וכן לבטחון ונוחות המשתמש. ראוי לציין כי תו האיכות של ה- APMA ניתן על בסיס של מוצרים או קווי מוצר ולא על בסיס של חברה או יצרן, וכי כל מוצרי צ'אקו קיבלו אותו.
התרומה של סנדלי צ'אקו למי שנועל אותם היא שיפור היעילות בזמן ההליכה. העדות החותכת לזה הוא מבחן 10 הצעדים. כפי שניתן לראות בסרטון, הייעול בצעידה בשל התמיכה של צ'אקו הוא מוחשי.



בארצנו הקטנה ישנם שלוש חברות עיקריות בתחום סנדלי מטיילים

הראשונה היא כמובן שורש שמייצרת את סנדלי שורש הישראליים שמייצרת בארץ, והסנדלים שלה מוכרים ומהווים הסנדל המוביל במדינת ישראל כיום.





ואחריהם בהפרש ניכר מתמודדות על המקום השני לסנדלי מטיילים חברת צ'אקו Chaco

וחברת ליזרד LIZARD ששניהם חברות נהדרות עם סוליית ויברם ומיובאות לארץ ע"י יבואנים מקומיים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב