דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגיע הזמן להגשים חלום ישן 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 1902 פעמים ]

 

מערכות ישיבה מעור בהישג ידכם

 

מאז ומעולם מערכות ישיבה מעור נחשבו למערכות ישיבה יוקרתיות שנועדו בעיקר לעשירון העליון, או למי שמשכורתו איפשרה לו הוצאה של כמה אלפי שקלים על מערכות ישיבה יוקרתיות. מערכות ישיב ה מעור במשך שנים ארוכות זוהו עם המעמד הגבוה בישראל. עם משפחות שיכלו להרשות לעצמן סלונים מעור, בעיצובים מרהיבים, באיכות גבוהה ומבלי לחשוש שההשקעה הכספית ברכישת ריהוט יוקרתי, תפגע בצרכים חיוניים אחרים של כלכלת המשפחה.

אך בשנים האחרונות הנושא השתנה ומשפחות מהמעמד הבינוני בישראל, משפחות שבעיקר מתפרנסות ממשכורת שני ההורים, כבר יכולות להרשות לעצמן מערכות ישיבה מעור, באיכות טובה, כשאת הרכישה הן משלמות בתשלומים שווים.

היום ניתן למצוא מערכות ישיבה מעור, בסכומים  המתחילים ב- 5000 ש"ח  ומעלה (לרוב, מערכות ישיבה מעור תעשייתי).

 

מערכות ישיבה מעור – תמיד כיף להסתכל ולשבת עליהן

 

על היופי והיוקרה של מערכות ישיבה מעור, אין צורך להרבות במילים. מערכות אלה יושבות בטופ, בכל מה שנוגע ליופי, ליוקרה ולנוחות. במיוחד כשמדובר בדגמים שהעיצוב שלהן, מושקע ועשיר בפרטים. מערכות ישיבה מעור, מיוצרות  היום עם תוספות שמוסיפות עוד לנוחות ולפינוק, שאנחנו מחפשים כשאנחנו מתיישבים על הספה שלנו.

בין הפטנטים המעניינים שניתן למצוא בדגמים מתקדמים של אותן מערכות, נוכל לציין את המדפים הנשלפים, ההופכים למדף שניתן להעמיד עליו שתייה, משקפי ראייה או כוס משקה, על ההדומים הנשלפים למושבי הספה, על המשענות לראש ועוד.

לתחושת הפינוק והנוחות של מערכות ישיבה מעור מצטרפים העיצוב המרשים, הגימור המושלם, שכולם ביחד מקנים לנו את התחושה שאנחנו יושבים על הרהיטים הכי נוחים והכי מפנקים בבית.

 

 

מערכות ישיבה מעור השנים עוברות אבל המראה הצעיר נשאר

 

אולי בגלל העור האיכותי או העיצוב המעניין והחדשני, מערכות ישיבה מעור מעניקות לנו את התחושה שהן לא מתיישנות. ההשקעה הנדרשת עבור התחזוקה שלהן יחסית נמוכה, לעומת ההנאה שאנחנו מפיקים מהן.

אם בעבר חששנו להכניס הביתה מערכות ישיבה מעור יוקרתיות, פן הן יינזקו בגלל נוכחותם של ילדים קטנים ולא זהירים, היום משפחות צעירות עם ילדים קטנים, אינן חוששות שהריהוט יינזק בגלל שובבותם של ילדיהן. אפשר לראות היום בבתיהם של זוגות צעירים, מערכות ישיבה מעור מעוצבות ומודרניות. הרבה אנשים לא מוכנים לוותר על איכות, גם אם במחיר שהם צריכים לעבוד קצת יותר קשה, בשמירה על הרהיטים.

למרות זאת, יש שדווקא הגיון רב בהכנסה של מערכות ישיבה מעור, בבית שיש בו ילדים קטנים. כי את הכתמים שנראה על מערכות ישיבה מבד לא בטוח שנוכל להוריד, אבל את המיצים והלכלוכים שנראה על מערכות ישיבה מעור נוריד תוך שנייה באמצעות מטלית לחה.

 

 

מערכות ישיבה מעור – יש דברים בחיים שלא כדאי להחליף

 

ברגע שאנחנו רוכשים בפעם הראשונה מערכות ישיבה מעור, לעולם, לא נוכל לשוב לדגמים אחרים. היופי, הנוחות והקלות שניתן לנקות ולרענן אותן, הופכים אותנו למעריצים נלהבים של מערכות ישיבה מעור ולעולם, לא נוכל לעבור לדגמים של סלונים אינם עשויים מעור איכותי.

עבור ישראלים רבים רכישה של מערכות ישיבה מעור, היא מן סוג של השקעה. אומנם, לא השקעה שתממשו אותה בעתיד, (הרי מערכות ישיבה מעור, אינן מניות), אך כהשקעה של רהיט, ששילמת עליו כסף טוב וקיבלת תמורתו את מלוא השווי ששילמת עליו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב