דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לטייל עם הסמארטפון ולהישאר בחיים 

מאת    [ 21/03/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 3122 פעמים ]

אז יש לך סמארטפון חדש והרגע סיימת לפנק אותו באביזרים סלולריים, לעשות איתו סיבוב דאווין ולהוריד את כל האפליקציות החדשות והטרנדיות שקראת עליהם בעיתון. אבל בתכלס, חוץ מלבהות במכשיר בהגיגי חכמים בפייסבוק או לענות לאימיילים ממש לא דחופים ממקום העבודה, יש מה לעשות עם הדבר הזה בטיול המשפחתי? אז זהו, תתפלאו לדעת שיש, וזה לא בהכרח מה שחשבתם.

הסמארטפון שלכם מצויין בתור מכשיר לעיתות חירום, במידה והעיניינים מסתבכים לסמארטפון שלכם יש שימוש הן כמכשיר ליצירת קשר בשעת חרום, ואם הלכתם לאיבוד ניתן גם לאכן את מיקומכם המדוייק באמצעות הרשת הסלולרית, כל זה לא ממש חדש אבל לסמארטפון יש עוד יתרון גדול מובנה אחד. הוא מכיל GPS ולכן אתם יכולים לדווח במדוייק על מיקומכם. יש לא מעט אפליקציות ואתרים וביניהם ניתן למנות גם את google maps שיודיעו לכם בדיוק נמרץ מהו מפגש קו האורך והרוחב בו אתם נמצאים כרגע, כך שניתן לשפר מעט את המיקום ולהשיג קליטה ואז לדווח על מיקומכם המדוייק הקודם. שימושי מאד בדיווח לכוחות ההצלה וחוסך זמן, לעיתים אפילו מציל חיים.

יש לכם סמארטפון - יש לכם פנס עוצמתי! מעל 75% ממשתמשי הסמארטפון מתקינים בו את אפליקציית הפנס מה שהופך אותה לאפליקציה נפוצה במיוחד ובצדק. הפנס הזה עוצמתי ויעיל ועוזר להאיר את המאהל, השירותים החשוכים, מכסה המנוע של האוטו ששבק חיים, או את התבשיל שנרקח לאיטו במטבח השדה. נסו בעצמכם, תופתעו לדעת כמה זה שימושי.

ניווט והימנעות מפקקים - נכון להיום הפטנט הישראלי הזה שנקרא WAZE הופך ליותר ויותר שימושי דווקא בטיולים. איך להגיע מנקודה לנקודה כולנו כבר יודעים, אבל לעשות את זה בשיא העונה ולבצע מעקפים בלתי הגיוניים על הנייר אבל מציאותיים מאד בפועל כאשר עומס התנועה כבד, בשביל זה יש סמארטפון. יתרה מזאת, ישנם היום אפליקציות OFFLINE שיודעות להוריד ולאחזר מפות לניווט שטח גם במקומות נטולי קליטה - הסמארטפון שלכם לא צריך קליטה סלולרית בשביל להראות לכם בדיוק נמרץ על המפה היכן בדיוק אתם נמצאים - וזה יתרון משמעותי. 

איתור מסעדות, מקומות לינה ואטרקציות - נגמרו הימים של גזרי העיתונים והמלצות של עיתוני הסופשבוע. הסמארטפון שלכם יכול להגיד לכם בכל עת (ובהנחה שיש לכם קליטה) מהם המסעדות הקרובות אליכם, אתרי הקמפינג, המסעדות המומלצות ועוד ועוד. לא צריך להתקשר ולברר מול בעלי העסק או החברים. יש לא מעט אתרים ואפליקציות שדואגות שהסמארטפון יביא הכל אליכם: ממויין, מסודר, ובזמן אמת.

בעניין הילדים, הסמארטפון שלכם יכול להיות תעסוקה נפלאה בזמן הנסיעה, זה לא אומר שהוא צריך להיות דולק כל הזמן, אבל בעיתות חירום (בעיקר צרחות מאזור המושב האחורי) הוא יכול לחולל ניסים ונפלאות. תנו לילדים לבחור ולחפש שירים ב YouTube, הזמינות של כל "השירים האלו לבקשתך" היא מהנה במיוחד, ואם יש זייפן סדרתי במשפחה היא גם מצחיקה במיוחד. 

זה לא שלא טיילנו עד עכשיו בלעדיו, פשוט חווית הטיול משתנה, ואם משתמשים בו בחוכמה אז רק לטובה. אז בפעם הבאה שאתם לוקחים את הסמארטפון שלכם לטיול תזכרו - יש חיים מעבר לפייסבוק!

תבלו, תהנו, ואל תשכחו לנקות אחריכם! 

 

 

 

 

יצחק מורנו - עורך תוכן באתר סברסים, מדריך טיולים חברתי. אתר המכיל דרוגים אובייקטיביים של אנשים אמיתיים. הכנסו לאתר ותוכלו גם אתם לדעת מה חושבים אנשים כמוכם על מסעדות אטרקציות ומקומות לינה שונים ברחבי הארץ. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב