דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק בווידאו 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2008 פעמים ]

שיווק בעזרת סרטון וידאו

סרטוני וידאו "תופסים את העין", הם מעניינים, מסקרנים, משכנעים ובעלי יכולת הנעה חזקה. עבור גולשים שמגיעים לפרופיל העסקי שלך, סרטון וידאו ישווק אותך ואת העסק שלך באופן יעיל יותר מאשר טקסט מלווה בתמונות. מעבר לכך, סרטוני וידאו עובדים בשבילך 24/7, ללא הפסקה – הסרטון תמיד שם, תמיד מוכן למכור ותמיד זמין. שלא כמו פרסומת חולפת, מודעה בעתון או אפילו פלייר או שלט חוצות, סרטון שעלה לרשת לא יוסר ממנו אלא אם כן אתה תחליט להחליף אותו באחר. איך עושים סרטון שיווקי נכון? איפה כדאי לפרסם סרטון שיווקי?

איך עושים סרטון שיווקי נכון?

לאחר שהבנו את כוחם של סרטונים שיווקיים, השאלה הנשאלת היא איך לעשות סרטון שייצג אותך ואת העסק שלך בצורה הטובה ביותר? כמובן שתוכל לפנות אל חברת הפקות, אך לעסקים קטנים לרוב תקציב מוגבל והפקה מקצועית של סרטון עשויה לעלות כמה אלפי שקלים טובים לכל הפחות. בעזרת מצלמה, מיקרופון וקצת דמיון תוכלו לעשות סרט תדמיתי פשוט שישווק אתכם בצורה יעילה ביותר. בסרטון אתם יכולים לצלם את עצמכם, לקוחות מרוצים, את בית העסק, ואת העיסוק שלכם. שדרו מסר קרוב ולא דוחפני, דברו בכנות והציגו את עמכם ומה שאתם יודעים לעשות הכי טוב. וודאו שיש לכם מצלמה באיכות טובה, מיקרופון ותוכנת עריכה חינמית טובה (כגון מובי מייקר אשר נמצאת כמעט אצל כל אחד ואחד מכם במחשב). צלמו כמה שיותר קליפים וערכו את הסרטון שלכם.

חשוב שהקליפים יהיו קצרים (רצוי עד 3 דקות) ואיכות השמע תהיה טובה!

צילמתי סרטון, איפה לפרסם אותו?

רבים מפרסמים את עצמם דרך אינדקס בעלי מקצוע ועסקים , דרך הרשתות החברתיות, דרך אתר הבית וכדומה. סרטונים הם חובה של ממש, חובה להוסיף אותם לכל מקום בו אתה מפרסם את עצמך. אינדקס בעלי מקצוע ועסקים מומלץ במיוחד הוא דפי וידאו . באתר דפי וידאו תוכלו לבנות לעצמכם דף המהווה פרופיל עסקי, לצרף תמונות וקישורים וכמובן לצרף סרטון או סרטונים (כמה שתרצו). האתר כולו מושתת על השיווק בווידאו. בדפי וידאו מדריך מפורט ליצירת סרטון שיווקי מעולה, צוות תומך ופלטפורמה נוחה מאוד. הוסיפו את הסרטון שלכם לפרופיל באתר דפי וידאו, לדף הבית שלכם, לדף הפייסבוק ולכל מקום בו תרצו לקדם ולשווק את עצמכם.

סרטון וידאו שיווקי הוא סוכן המכירות שלכם שאינו מתעייף - הנה כמה דוגמאות לנושאים אפשריים לסרטונים שיווקיים:

צלמו לקוחות ממליצים
צלמו את עצמכם - הציגו את עצמכם, את התמחותכם ואת "האני מאמין" שלכם
ספקו מידע רלבנטי ומועיל - כמה טיפים תמיד יימשכו את הקהל
צלמו את סביבת העבודה שלכם (במידה וזה רלבנטי)
במידה ואתם ספקי מוצרים - צלמו אותם
מעצבים? משפצים? מעצבי גינות? צלמו "לפני ואחרי"

בהצלחה!

מובי מייקר - המורה הפרטי שלך לעריכת וידאו מהבית בקלי קלות movie-maker.info




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב