דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ תעסוקתי לעבר גדילה ושגשוג 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2035 פעמים ]

ישנם כיום מקצועות כה רבים אשר זמינים לכל אחת ואחד מאיתנו. כשעוברים על רשימה מעודכנת של מקצועות אפשריים מגלים סעיפים שלמים של מקצועות שאיננו מכירים כלל וכלל, ויותר מכך, מקצועות אשר עד השנים האחרונות לא היו קיימים כלל וכלל, בעיקר בהתמחויות שונות של מקצועות המחשב והאינטרנט. לרוב האוכלוסייה רשימה זו של אפשרויות מהווה מכשול לא קטן, שכן הבלבול וחוסר האונים מול כמות הנתונים שלפנינו עולה על היכולת שלנו לעכל ולבחור בחירה מודעת. איננו בנויים להתמודד עם כמות נתונים כה גדולה במקביל, ובכדי לנווט את דרכינו בעולם המודרני אנו זקוקים לייעוץ תעסוקתי מתקדם.

המוני אנשים בוחרים לפתח קריירות תובעניות לצורך סיפוק הדרישות הכלכליות שהם מציבים לנגד עיניהם. אשליות של אושר מתוך עושר ובעלות על נכסים מובילים רבים וטובים לבחור במקצוע אשר יונק מהם את החיים, ומשאיר אותם עייפים וחסרי מעוף בסוף כל יום עבודה. עשרות אלפי אנשים מתעוררים כל בוקר עם תחושה קשה ורצון לברוח ולא להגיע למשרד היום. הזוהר שבמשכורות הגבוהות לרוב לא בוהק מספיק בכדי לפרוץ דרך אפרוריותו של יום שלם של התעסקות בדברים אשר איננו אוהבים כלל וכלל, שלא לדבר על חיים שלמים שכאלו.

אם אתם מכירים אפילו קצת ממה שנכתב בין שורות אלו, הרי שאין כל ספק כי בחירת המקצוע שלכם הייתה לא נכונה, או שאיבדה את הרלוונטיות שלה עם הזמן. החיים הם דינאמיים ומשתנים מעת לעת, וחלק מהאנשים מוצאים את עצמם מאבדים את החשק עם השנים גם בעבודה שהייתה עד לא מזמן נעימה להם. לעיתים מדובר במשברים שונים אשר משליכים גם על המקצוע, אך לעיתים קרובות מאוד מדובר במשבר הנובע מהתסכול מהמקצוע בו בחרנו, שכן שם אנו מבלים את רוב שעות היום, ושם אנו צריכים למצוא כיצד לשגשג ולחוש סיפוק מן העבודה.

הבחירה במקצוע הנכון הינה בחירה חשובה מאין כמותה. לדעת מה מתאים לכם יכול לעשות את כל ההבדל בין בחירה במקצוע שזולל את האנרגיה ושמחת החיים שלכם מול מקצוע תומך חיים אשר יוצר בכם גלים של השראה והנאה צרופה. חלקכם אולי מרימים גבה או מחייכים בציניות אל מול הרעיון כי מקצוע יכול לספק הנאה שכזו, אך בפנים ההבנה העמוקה כי כך הדברים צריכים להיות מתעוררת לחיים ונותנת לכם את הכוח להתמודד עם העובדה כי אתם עומדים לפני שינוי. תרשו לעצמכם לחיות ולצמוח, ולפנות לייעוץ תעסוקתי בכדי למצוא את עצמכם מחדש.

 

בוא לראות איזו קריירה מתאימה לאישיות שלך. תימה ג'ובס פיתחה בשיתוף עם אונ' חיפה את "פירמידת ההכוון". בדוק את מידת התאמתך לקריירות השונות. הכנס לאתרנו וקבל משוב מיידי איזו קריירה מתאימה לתכונות האישיות שלך וקבל הצעות עבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב