דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האי פוקט - יעד מושלם לחופשת בני זוג ומשפחות 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 3023 פעמים ]

האי פוקט – יעד מושלם לחופשת בני זוג ומשפחות

באם חשקה נפשכם בחופשה קסומה עם בן או בת הזוג שלכם, האי פוקט, הינו אחד היעדים הקסומים ביותר עבורכם. על אף שלתאילנד איים רבים, פוקט ידוע כאי המתאים יותר לזוגות מבוגרים יחסית ולמשפחות. האי פוקט מציע כמעט כל מה שצריך לחופשה חלומית. ניתן לשלב את החופשה באי גם בטיול ארוך, וגם בטיול קצר יותר.

האי פוקט- רקע

פוקט הינו למעשה חצי אי, אשר נמצא במרכז דרום תאילנד והוא האי הגדול ביותר בתאילנד. עד שנות ה-80, היה פוקט אחד האיים המוזנחים ביותר בתאילנד מבחינה תיירותית ותשתיתית. ככל שתיירים רבים יותר הגיעו לאי, החלו התאילנדים בפיתוח ושיקום התשתיות, עד אשר הפך פוקט למרכז תיירותי מוביל בתאילנד. בפוקט נמצא שדה תעופה גדול וחדיש, כך שניתן להגיע אליו ברכב או בטיסה, על פי נוחיותכם.

אטרקציות בפוקט

האי פוקט מלא באטרקציות וברב המקרים לא ניתן להספיק את כולן. כמו כן, אין ספק כי חלק מן הפעילויות מתאימות יותר לילדים, ואחרות המתאימות יותר לזוגות. לכן, מומלץ להכין רשימה של האטרקציות הקיימות באי ולבחור את המתאימות לכם ביותר.


    • מופע פנטזיה- מדובר במופע יחיד במינו, המשלב אקרובטים, מופעים אתניים שונים, מופעי פילים ועוד. מדובר בפסטיבל צבעוני ומוסיקלי, אשר אין שני לו בעולם.
    • מועדון לילה בשם "סימון"- מועדון זה הינו מועדון, אשר מציגים בו ליידי בויז מופעים בסגנון ברודווי. ההופעות משגעות ומדהימות את הקהל ונהוג לתת טיפ בסוף הערב לשחקנים.
    • גן הפרפרים- חוות פרפרים ענקית, אשר כוללת מאות מינים של פרפרים חיים. ביקור בחווה זו, הינו פעילות מצוינת כחלק מבילוי משפחתי באי פוקט.
    • שמורת הטבע "קאו פרה תאאו"- שמורת טבע יפהפייה, הנמצאת ביער גשם עשיר במפלי מים, נחלים וחיות שונות. הטיול בשמורה אורך כשעתיים.
    • אטרקציות ספורט אתגרי- ניתן לבצע באי פוקט: קפיצת בנג'י, שייט סירות קאנו, שכירת צוללת, מסעות ג'יפים, שיט קיאקים, מצנחי רחיפה ועוד.

בחלק מן החופים ניתן לשחק משחקי חוף שונים כדוגמת כדור-עף חופים ואף לחזות בצבים קטנטנים הבוקעים מן הביצים וצועדים לעבר הים. החל מהדברים הכי מהנים שיש, ועד הטבע הכי מרשים שיש. ללא ספק האי פוקט יכול לענות על כל הציפיות ולא סתם הוא אחד מהמקומות היותר מבוקשים בתאילנד.

ולסיום, פוקט עשירה בחופים יפהפיים ורומנטיים. מעבר לאטרקציות הנ"ל, מומלץ לנצל חלק מן הטיול לרביצה על חוף הים והנאה מן השקט ומזג האוויר הנפלא.

 

 





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב