דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שואבי אבק חסכוניים 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2214 פעמים ]

כיום, כאשר נושא שימור איכות הסביבה מתקשר יחד עם מונחים אחרים כמו "הקטנת התרומה לזיהום סביבתי", "צרכנות ירוקה" או "הקטנת טביעת הרגל הפחמימנית" צוברים יותר ויותר פופולאריות, עולה גם השימוש במוצרים הנחשבים ירוקים וממזערים את הפגיעה באיכות הסביבה. 

ניתן לראות את המגמה באופן רחב במישורים רבים, החל משימוש בשקיות נייר או שקיות בד בסופרמרקטים (ויש גם כאלו הממחזרים שקיות פלסטיק ומביאים אותם לסופר לשימוש חוזר), דרך הסבת מערכות רכב לשימוש בגז או שימוש באפליקציות המאפשרות תיאום בין נהג לנוסעים המתעדים לנסוע לאותו כיוון על מנת לשתף בעלויות דלק ולהוריד את מספר המכוניות על הכביש ועד לבחירת מוצרי חשמל לשימוש ביתי המשווקים תחת הקטגוריה "חסכוני באנרגיה". תחת הגדרה זו ניתן למצוא מוצרי חשמל כגון מקררים, מזגנים, נורות ואף שואב אבק חסכוני.

שואב אבק חסכוני – לא רק בצריכת החשמל

למושג החיסכון באנרגיה ותכנון ירוק של מוצר יש השלכות מעבר לכמות החשמל שהוא צורך בזמן פעולתו. כך למשל, שואב אבק חזק וחסכוני יכול להיות מיוצר בתהליכים הנחשבים ידידותיים לסביבה, פס היצור שלו צריך להיות נקי מחומרים הנחשבים למזהמים סביבתיים או מסוכנים, וישנם גם מאפיינים שאינם קשורים למוצר ישירות. לדוגמא, אריזת המוצר יכולה להיות עשויה מחומרים ממוחזרים ואף צורתו, גודלו ואופן השינוע שלו יכולים להיות מתוכננים על מנת להיות ידידותיים לסביבה.

מושגים נפוצים בחסכון ביתי בחשמל

כאשר צרכן מבקש לבחור מוצר כך שיהיה חסכוני בחשמל עליו להכיר את המושגים המאפשרים השוואה בין מוצרים שונים בקטגוריה זו. הראשון הוא "דירוג אנרגטי", המתאפיין בסולם ערכים המבוטא באותיות אנגליות מ-A עד G, כאשר G היא הבזבזני ביותר. לדוגמא, שואב אבק חסכוני ימצא בקטגוריות A, B, או C לעומת מוצרים בזבזניים אנרגטית שימצאו בקטגוריה G, F או E. המושג השני הוא בתחום חיסכון באנרגיה הינו "מקדם יעילות" והוא מתאר למעשה את היחס בין כמות האנרגיה שהמכשיר צורך לבין התפוקה שלו. כך למשל, שואב אבק חסכוני יהיה בעל מקדם יעילות גבוה יותר מאשר מוצר דומה הנחשב בזבזני. לכן, כאשר שוקלים לקנות שואב אבק לבית חשוב לשקול נתונים אלו כחלק מתנאי הקנייה, כדאי לברר אם שואב אבק חסכוני זה מכיל את הנתונים המפורטים במאמר ועד כמה הוא חסכוני באנרגיה.

שואב אבק חסכוני – גם בזמן

כיום ניתן למצוא שואבי אבק שהינם גם חסכוניים בזמן. שואב אבק רובוטי, הינו דוגמא לכך. מדובר בשואב אבק אשר ניתן לתכנת באיזה זמן הוא יעשה את שאיבת האבק. שואב האבק לא צריך תפעול של אדם, למעשה בני הבית כלל לא צריכים להיות בבית בעת עבודת השואב. שואב זה מזהה מדרגות ולא נופל מהם, יודע להתמודד עם סוגים שונים של משטחים ומזהה אזורים מלוכלכים במיוחד. בין אם ברצונכם לחסוך בזמן או באנרגיה תוכלו למצוא את שואב האבק אשר מתאים לכם.

 

נכתב על ידי שיווק בולט באינטרנט עבור חשמל נטו - הרשת המשתלמת ביותר למותגים יוקרתיים.
בחשמל נטו תוכלו למצוא מגוון של מכשירי חשמל כגון מוצרי מטבח שונים, שואבי אבק מומלצים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב