דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינויים עונתיים פשוטים לחידוש ועיצוב הבית 

מאת    [ 18/03/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1862 פעמים ]

חג הפסח מתקרב והאביב בפתח ואיתו מגיעה תחושת ההשראה לחידוש הבית.

זה הזמן לארוז את בגדי החורף ולעבור לשכבות דקות יותר. בעלי בתים צריכים לאמץ את זה - לפנות את התפאורה הכבדה וצבעי החורף בבית לטובת תפאורה אוורירית וכיפית שמעניקה לבית תחושת התחדשות ורעננות.

החורף הקודר כמעט מאחורניו וע"י כמה שינויים פשוטים תוכלו להכניס הביתה את אווירת האביב, ובדרך לא תצטרכו לבזבז הרבה זמן או כסף.


    • הדבר הראשון שמעלה את מצב הרוח ומעניק לבית אישיות חדשה הוא צבע. דרך קלה וזמינה לחולל שינוי דרמטי בבית. הצבעים החמים של האביב כוללים גווני כחול וטורקיז, ורוד עז, גווני כתום, ירוקים רכים וצבעים ניטרליים. תבקרו בחנות צבעים המקומי על מנת להשיג השראה שתאפשר לכם לזהות את הצבעים החמים של העונה, ואפילו, תקחו דוגמיות ותנסו אותן בבית.

אם אתה מרגיש הרפתקני במיוחד תוכל לבחור צבעים המבוססים על עולם החי והצומח. פריחת האביב או הכחול שבשמיים. תנסה לבחור מקום או פריט אחד בבית ותצבע אותו בצבע נועז- קיר אחד, דלת, או אפילו חלק מריהוט. תראה, כיצד כל החדר מתעורר לחיים.


    • ביצוע שינויים קטנים בבית היא דרך נהדרת לרענן את עיצוב הפנים, ואין צורך לבזבז הרבה כסף. את השטיחים הקיימים והכבדים תחליף בשטיחונים בהירים. כריות כהות שנועדו להדגשה ניתן להחליף בכריות רכות וצבעוניות שיוסיפו חיים לספות והכיסאות המיושנים. עיצוב עונתי יכול להיות פשוט וניתן להחלפה מדי שנה.
    • הניצנים והפריחות של האביב מביאים השראה רבה לבית. צמחי בית הם כלי נפלא לעורר את תחושת הטבע ולהכניס הביתה את האביב. צמחים מעניקים לחדר מראה יוקרתי יותר, משמשים כמסנני אוויר טבעיים ומעוררים את החושים. ישנם צמחי בית הדורשים מעט טיפול ועלות נמוכה, למשל, חבצלות או צמח מטפס.
    • כמובן שכל רענון בבית לא יהיה מושלם בלי קצת ניקיון. אבל אל תיתנו לניקיון האביב להשתלט עליכם - תתחילו בקטן ולאט לאט תעברו על כל הערבוביה בבית, תחלקו את הדברים לערמות: להשתמש, לאחסן, למסור או לזרוק.

 

על מנת להקל על עצמך תוכלו לחפש באינטרנט את הבתים ש"עושים לכם את זה" ולתכנן את הפרוייקט משלכם. תכנון מדוייק של כל השינויים ותקצוב הפרוייקט יעזור לעקוב אחרי כל המשימות שהצבתם לעצמכם ביתר קלות.

וכפי שאתם רואים, שינוי הבית בהתאם לעונות הוא פשוט. צריך כמה דברים בסיסיים וקצת יצירתיות. תאמצו את תחושת האביב, וההשראה תגיע באופן טבעי.

 

הלנה מור  |  Helena Morלמעמיקים: http://www.youniquedesign.co.il/לסקרנים: info@youniquedesign.co.il">target="_blank">info@youniquedesign.co.ilלחובבי מדיה חברתית אנחנו ב:פייסבוק | יוטיוב | טוויטר | גוגל +




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב