דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרטים ומידע על טיסות לפריז 

מאת    [ 18/03/2012 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 12650 פעמים ]

פריז, בירתה של העיר צרפת, היא ללא ספק בחירה מצויינת לבילוי חופשה קצרה כזוג בטיול רומנטי, עם קבוצת חברים בטיול חברתי או כמשפחה עם ילדים בחופשה משפחתית. מידי שבוע יוצאות מהארץ לא מעט טיסות לעיר. העיר מזמינת פנים ומלאה באירועי תרבות כמעט כל השנה אך חשוב להכיר גם את פערי המחירים בין שיא העונה לעונות השקטות יחסית ולבחור את החופשה במועד המתאים.

טיסות מהארץ לפריז

חברות התעופה המרכזיות המפעילות קו ישיר לפריז הן אל-על ואייר פרנס, חברת התעופה הלאומית הצרפתית, כאשר גם ארקיע מפעילה טיסות זולות יחסית לעיר. טיסות לפריז דרך אל-על יוצאות לפחות 5 פעמים בשבוע. טיסה ישירה אורכת כחמש ורבע שעות. הטיסה החוזרת קצרה לרוב בכחצי שעה. ניתן גם לרכוש כרטיסים לטיסה לא ישירה עם עצירת ביניים בעיר אירופאית בדרך – אך מומלץ לעשות זאת כאשר יש לכם עניין לטייל מעט בעיר הזו, כי לא שווה להכפיל את זמן הנסיעה בעבור חסכון של כמאה דולר בלבד.

טיסה לפריז באל-על מחוץ לעונה, עולה כ – 550 דולר ויכולה להגיע לכ- 750 דולר בעונות השיא, לדוגמא: חופשת חג המולד (חנוכה אצלנו), חופשת הפסחא (פסח) וחודשי הקיץ. הטיסות מנמל התעופה בן גוריון נוחתות באחד משני נמלי התעופה הבינלאומיים של העיר: שארל דה גול או אורלי, שמרוחקים בין 35 דקות לשעה ממרכז העיר, תלוי באמצעי התחבורה שתבחרו:רכבת, אוטובוס או מונית. יש הרבה דרכים נוחות ולא יקרות להגיע משדות התעופה לעיר עצמה.

מתי כדאי לבקר בפריז

בכל חודש בשנה תמצאו בפריז פסטיבלים ואירועי תרבות מיוחדים לעונה וערבי 'לילה לבן' שבהם הכניסה לאתרים רבים היא בחינם. תקופת חג המולד היא חגיגית במיוחד, שעה שכל העיר וחלונות הראווה מתקשטים ולובשים חג, אך קחו בחשבון שיהיה קר ממה שישראלים רגילים לסבול, אולי אפילו מושלג. בחופשת הקיץ, הרבה מהפריזאים נמצאים בנופשים ממושכים מחוץ לעיר – מה שהופך את העיר לעמוסה פחות אבל, מצד שני, אולי קצת ריקה.

אתרי חובה בעיר

מעבר לכך שפריז הינה עיר ציורית שמספיק רק לטייל בין רחובותיה ובתי הקפה משני עברי גדותיו של נהר הסיין, ומרגישים כאילו הולכים בתוך תמונה- יש עדיין כמה אטרקציות לתייר שאסור לפספס: אל תחמיצו את מוזיאון הלובר, את מגדל אייפל ושדרות השאנז אליזה ושער הניצחון, את כנסיית (קתדרלת) הנוטרה דם וסביבתה ואת איזור המונמרטר, רובע המארה והרובע הלטיני.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב