דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקינטור קורא מחשבות 

מאת    [ 18/03/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 5189 פעמים ]

כיום, עם התפתחות רשת האינטרנט, צצים יותר ויותר משחקים ברשת ומשחקים בכלל המאיימים להשתלט על כל רגע פנוי וגם על זמן שמיועד לעבודה או לימודים. אתרי משחקים חדשים צצו כפטריות לאחר הגשם ובישראל בלבד קיימים אלפי אתרי משחקי המציעים עשרות אלפי משחקים שונים בקטגוריות מגוונות.

אחד המשחקים היותר מדוברים בעת האחרונה הוא אקינטור קורא המחשבות, משחק רשת פופולרי שזכה להצלחה אדירה בישראל ובעולם, ותומך בעשרות שפות שונות. האקינטור הוא בעצם קורא מחשבות. מדובר במעיין ג'יני בצבע כחול, שבאמצעות בינה מלאכותית בלבד ומאגר נתונים עצום יכול לקרוא את המחשבות שלכם. טוב, לא בדיוק לדעת על מה אתם חושבים בכל רגע נתון אבל כן לנחש דמות מסתורית כאשר אתם חושבים עליה.

מהו תהליך המשחק באקינטור? אתם בוודאי שואלים. אז ככה, על הגולש לחשוב על דמות מסויימת והאקינטור קורא המחשבות ינחש אותה תוך כדי שאילת מספר שאלות על מנת לקבל תגובה מהגולש. ניתן לבחור דמות בדיונית, מסרט, ספר או תוכנית טלויזיה וניתן לבחור דמות אמיתית, לדוגמא זמר או שחקן או אפילו ממציא כגון איינשטיין.

לאחר בחירת הדמות, הגולש ישאל על ידי האקינטור מספר שאלות לגביה. שאלות לדוגמא: האם הדמות היא גבר או אישה? האם הדמות מצויירת? האם הדמות היא חיה? על הגולש בתגובה לענות על השאלות עם אחת מהתשובות הבאות לרוב: כן, לא, לא יודע.

כמובן שתשובות הגולש ישפיעו על השאלות הבאות שהאקינטור ישאל. בדרך כלל הוא ינחש את הדמות שנבחרה תוך לא יותר מ 15 שאלות. במקרים נדירים בהם נבחרה דמות קשה במיוחד, ולאחר 21 שאלות קורא המחשבות עדיין לא הצליח לזהות באיזו דמות מדובר, הוא יתוודה בפניכם ויבקש מכם לכתוב את הדמות על מנת להכניסה למאגר. כך, הבנאדם הבא שיבחר בדמות שלכם, כבר יזכה לזיהוי וודאי על ידי אקינטור.

אם אתם חושבים שתצליחו להתקיל את קורא המחשבות, אתם מוזמנים לנסות. אך דעו שבבסיס הנתונים שלו בעברית בלבד, יש עשרות אלפי דמויות שונות מתחום הטלוויזיה, הספורט, הבידור, המוזיקה, המדע ואפילו דמויות היסטוריות שחיו לפני זמן רב . כל הדמויות מסדרות הטלויזיה המצויירות בארץ ובעולם, נשיאים, ראשי ממשלה ובכלל כל אישיות שיצא לכם לחשוב עליה.

במקרה שאתם לא על המחשב או בנסיעה, אקינטור קורא מחשבות קיים גם בגרסה לאייפון ולאנדרואיד, על מנת שתוכלו לתת לו לנחש דמויות גם כשאתם נודדים בדרכים. נראה אתכם חושבים על דמות שהאקינטור לא יצליח לגלות...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב