דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה עסק צריך אתר באינטרנט? 

מאת    [ 16/03/2012 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2194 פעמים ]

אין ספק שאתר אינטרנט הפך לאמצעי שיווקי הכרחי לכל עסק. אם בעבר אחד הצעדים הראשונים לחשיפת העסק בפני לקוחות היה הרשמה בדפי זהב, כיום כבר כמעט ברור שכדי שהעסק יצליח, יש להקים לו אתר באינטרנט. אתר לעסק באינטרנט יעלה את הרווחים שלכם באופן משמעותי, בהשקעה כספית כלל לא גדולה. יתרה מכך – משום שאתר הרי פעיל 24 שעות כל יום בשבוע, הוא בעצם יתגמל אותך גם בשעות בהם תישן או תצא לחופשה! בחישוב שנתי מדובר בדרך הזולה ביותר לפרסם את העסק לעומת שאר דרכי המדיה – פרסומות בטלוויזיה עולות הון עתק וגם מודעות בעיתונים לא זולות במיוחד, לעומת אתר שאותו ניתן לפרסם בזול על ידי פיזור באנרים ברחבי הרשת. גם אם אינכם סבורים שאתר לעסק באינטרנט יעלה את המכירות, לא תוכלו להתעלם מהעובדה שבבעלות מתחריכם אתר – ואם לכם לא יהיה אחד, לא רק שתפסידו במשיכת הלקוחות בזירה זו אלא גם תעשו רושם של עסק מיושן וחובבני. בימינו, כשמרבית הצרכנים מוצאים את מבוקשם באמצעות חיפוש בגוגל או בשאר מנועי החיפוש – חוסר ייצוג באינטרנט יוביל בסופו של דבר לפספוס לקוחות פוטנציאליים רבים.

מה היתרונות של אתר לעסק באינטרנט? 

-נגישות – בעוד שחנות או כל מיקום "פיזי" אחר פתוח בשעות מסוימות בלבד והלקוח מחוייב להגיע למיקום ספיציפי כדי להתרשם מהמוצר או השירות אותו הוא מעוניין לקבל, באתר לעסק באינטרנט הוא יוכל לקבל את כל המידע בכל רגע נתון ומכל מקום – מהבית, מהמשרד או מבית קפה. כעת, גם אנשים שמתפנים רק בסופי שבוע, זמן שלרוב חנויות אינן פתוחות, יוכלו להכיר את העסק שלכם. באופן זה גם תוכלו להפוך את העסק שלכם לגלובלי – בעסק באינטרנט ניתן לנהל דיאלוג עם לקוחות מסביב לעולם בקלות.

-קידום מכירות – לעומת חומר מודפס שדורש גם שירותי דיוור, ניתן להציג את הקטלוג שלכם באתר האינטרנט שלכם ללא כל עלות, ואפילו לעדכן אותו בכל רגע שתחפוץ בכך. לא תהיה מוגבל עוד במקום – ניתן לכתוב את כל המידע הדרוש, להראות את כל המוצרים בשלל גרסאותיהם ואף לקדם את הגולשים לרכישה באמצעות הצעות מיוחדות כמו הורדת גרסת "דמו" או דוגמיות בחינם בשליחה לביתם, כמובן שבהתאם לאופי המוצר. לאחר התנסות, הסיכוי שרכישה אכן תתבצע עולה באופן ניכר.

-מכירה מקוונת – באתר לעסק באינטרנט ניתן לא רק להציג את הקטלוג שלכם אלא אף להציע אותו למכירה כבר דרך האתר. לא רק שהגולשים שהתרשמו לטובה ממכם יוכלו לקנות בו ברגע, אלא שגם זהו חיסכון עצום עבורכם – ללא שכירת חנות, תשלום משכורות וחשבונות חשמל, גיוס עובדים שלא תמיד ידעו לסייע באופן המיטבי ללקוחות. כיום קיימת אבטחה גבוהה ומרבית הגולשים אינם חוששים לרכוש דרך האינטרנט.

-שירות לקוחות אידיאלי – בניגוד למענה טלפוני או עזרה של המוכר בחנות, עסק באינטרנט מאפשר לתת מענה מיידי ללקוחות באמצעות אפשרות "צור קשר" ואף שילוב עמוד שאלות ותשובות נפוצות.

כיצד תוכלו להפיק את המירב מאתר לעסק?

הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שכפי שעסק נוצר למען הלקוחות – אתר נבנה בעבור הגולשים. הגולשים יתנו לכם את הפידבק האמין ביותר באמצעות סקרים וטפסים למילוי שתשלבו באתר, וכך תוכלו להשתפר בהתאם לרצונותיהם – דבר שיגרום להם להפוך ללקוחות קבועים ולהמליץ על העסק שלכם. בנוסף, באמצעות אתר לעסק באינטרנט ניתן לגייס עובדים באמצעות שילוב מודעה פשוטה. האנשים שמתעניינים בתחום יגיעו לאתרכם, ובנוסף כך הם יקבלו רושם ראשוני על העסק ועל דרישותיו – מעין סינון ראשוני במקום אינסוף ראיונות עבודה.

 

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב