דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך סרט תדמית? 

מאת    [ 15/03/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1651 פעמים ]

כבעלי חברות ועסקים אנו שומעים רבות על חשיבותם של סרטי תדמית לשיווק, פרסום וקידום העסק. במאמר זה, ננסה להבין באופן ממוקד ומדעי יותר, למה בעצם כדאי לעשות סרט תדמית.
אם תבקשו מבעל עסק להגדיר את העסק שלו ב 30 שניות, סביר להניח שלאחר שיסיים להמהם, להתלבט, לחשוב ולהגיד כמה משפטים, תגלו שלא נשארתם עם יותר מדי מידע ממוקד ביד. סביר להניח גם, שבעל העסק יחשוב שפיספס חלק מן המסרים החשובים לו, ושאת המסרים שכן אמר במסגרת 30 השניות, לא הסביר באופן הבהיר והממצה ביותר.
מכירים את מבחן המעלית?
המבחן אומר שאם אתה, נניח, יזם הייטק ונקלעת במקרה לאותה מעלית עם מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם, יש לך 10 שניות למכור לו את עצמך/את המוצר שלך. כך זה גם בכל מפגש עם לקוח - אם עברת את מבחן המעלית הרי שתצליח למכור את המוצר שלך. אם לא – לא!
אבל לא כל בעל עסק נולד שחקן או פרזנטור, ולא כל אחד יכול לשלוף את המשפטים הקולעים בזמן הנכון, בקצב המתאים ובאורך המדויק.
בדיוק לשם כך יש סרט תדמית.
כמה עובדות קצרות:
- מחקר של אוניברסיטת ניו יורק מוכיח כי בני אדם נוטים לזכור בערך 20% ממה שקראו, אבל 80% ממה שראו.
- האינטרנט כיום הוא השדה הגדול ביותר של הזדמנויות עסקיות. זה ברור לכל בר דעת. בעגה המקצועית, אנשי הפרסום קוראים לזה "ניו מדיה".
- 75% מהגולשים הנכנסים לאתר שלכם עוזבים אחרי 10-30 שניות.
- 33% מהגולשים הצופים בסרט תדמית ברשת נוטים לצפות בו עד הסוף.

נחבר את ארבע העובדות הללו, ונבין יחד מה זה אומר:
נניח ש- 1000 איש גולשים עכשיו באתר שלך. 750 מהם יעזבו אחרי פחות מ 30 שניות, וסביר להניח שלא יספיקו לקרוא או להבין משהו אודות החברה שלך. 250 מהם יישארו כנראה יותר מ 30 שניות, אבל האם הם יקראו הכל? או יצפו בכל התמונות?
אם יש לך סרט תדמית באתר שלך, מתוך 1000 הגולשים 333 יצפו בו עד סופו. כלומר יקדישו לך ולמסרים שלך 3 דקות, שזה האורך הממוצע של סרט תדמית.
מסקנה: לא רק שהצלחת לרתק 333 אנשים לאתר שלך, אלא גרמת להם לצפות בכל הרעיונות והמסרים של החברה שלך, בצורה הכי ממוקדת ובהירה.
בנוסף, סרט תדמית מאפשר לך להגיש את כלל המסרים שלך בתלבושת שאתה רוצה. לדוגמא, אם החברה שלך מעוניינת למתג את עצמה כחברה גדולה, מכובדת ויוקרתית, הצבעים של הסצנות יותאמו לאווירה הרצויה, הקצב של הסרט יערך באופן המייצג ביותר את המסר, וגם המוסיקה שתלווה את הסרט תיבחר בהתאם. כל המרכיבים חוברים יחד ליצירת חוויה ממצה ומדוייקת, שתציג את העסק באור הנכון ותדגיש את יתרונותיו.

לסיכום, סרט תדמית הוא הדרך הקלה, הזולה והאפקטיבית ביותר לקידום העסק שלך.

לצפייה בסרט המסביר את הנושא גלשו ל: http://youtu.be/kBSsy4SOtrM

 

יגאל אוחנה
מנכ"ל פאוזה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב