דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מיוחדות ליום הולדת באפליקציות פשוטות בנייד 

מאת    [ 15/03/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2764 פעמים ]

הפעם נראה כיצד בצורה מאוד פשוטה ניתן מתנת יום הולדת או משהו מיוחד למי שאנחנו אוהבים. כל מה שצריך זה מכשיר סלולארי מתוחכם, אפליקציה נכונה ואז הכל מוכן לתמונת יום הולדת קלאסית.

איך זה נעשה? מאוד פשוט, אנחנו מצלמים תמונה של מי שחוגג יום הולדת או את מי שאנחנו רוצים להפתיע, את התמונה הזו אנחנו שומרים בסמארטפון שלנו. ישנה אפליקציה ייחודית שהופכת את התמונה המצולמת לציור או לקריקטורה וכך אנחנו יכולים לבחור את התמונה הנכונה ולשנות אותה לציור או דיוקן. בצורה כזו אנחנו הופכים תמונה פשוטה לפוטנציאל לציור גדול.

דוגמא לאפליקציה שכזו היא 'cartoon camera', יש לה יכולת לצלם תמונות ומיד להמיר אותם לציור פורטרט, הטכנולוגיה המדהימה הזו הופכת את כל העיקרון של הציור לדבר מאוד מאוד פשוט וקל. את התמונה שצילמנו אנחנו הופכים לציור דיוקן על ידי האפליקציה. הציור הזה הופך להיות התוכן של המתנה שלנו, אחרי שבחרנו את התמונה המבוקשת אנחנו יוצרים קשר עם אתרי פיתוח תמונות באינטרנט ולשם מעלים את הציור/תמונה הזה. 

אתרי פיתוח תמונות באינטרנט כיום יכולים לתת לנו הדפסות של התמונה על בדי קנבס וגם בגדלים שאנחנו בוחרים. מה שנשאר לעשות זה לבחור גודל ראוי לציור/תמונה שלנו, משהו שאפשר יהיה לתלות על הקיר, אחר כך אנחנו יכולים למסגר את הציור הזה כדי לתת לו את האופן היותר יוקרתי ומכובד, ואז מה שנשאר זה רק לתת את התמונה בהקדשה למי שצילמנו.

למי שנותן את התמונה לבת הזוג או להיפך, הייתי ממליץ ללכת על צילום של רגע יחסית אינטימי של שניכם, איזשהו רגע אישי ומיוחד של שני בני הזוג, משהו כזה שירגש ושברגע שיהפוך לציור אפשר יהיה למסגר אותו ולתלות על הקיר כרגע מיוחד ורומנטי. אני חושב שהאפליקציות האלה יכולות לייצר את אותה אווירה רומנטית שיש בין בני הזוג וכל זה נעשה בקלות רבה וללא מאמץ מיוחד. הכל כבר נמצא באינטרנט ועם הטכנולוגיה כיום של הטלפונים החכמים, כל הסמארטפונים למיניהם, ניתן להביא את הרגעים הרומנטיים האלה עד כדי מתנה מקורית לבן/בת הזוג שלנו.

מתנות מיוחדות אפשר ליצור באותה קלות עם הסמארטפונים גם על ידי אפליקציות שמאפשרות לנו לבחור תמונה ולהוסיף לה כיתוב או הקדשה משלנו ובכך לתת תוספת אישית משלנו, אולי הקדשה או מילה אישית שלנו ובכך להפוך כל תמונה או צילום לאפשרות להתכתבות אישית בין בני הזוג, את הדבר הזה ניתן לעשות גם כן בקלות רבה על ידי האפליקציה 'skitch' שמאפשרת לנו לבחור תמונה ואז להוסיף לה הקדשה או כיתוב משלנו על התמונה הזו.

בקיצור, הסמארטפונים והאינטרנט נותנים לנו יכולת לתת מתנות מיוחדות ורעיונות יצירתיים לבני הזוג בצורה שלא הכרנו עד עכשיו. תנסו ותראו עד כמה זה יתפוס, אני מאמין שהאפקט האישי הוא גדול יותר מכל דבר אחר.

http://ha-matana.com/  מתנות,גאדג'טים, רעיונות...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב