דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לספק לעובדים שלכם קורס עבודה בגובה 

מאת    [ 14/03/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 1628 פעמים ]

לפני מספר ימים יצאנו אני ועוד מספר חברים לטיול בצפון הארץ, נסענו לראות התופעה הנדירה של שלג המכסה את כל האיזור של רמת הגולן כבר כמה ימים ונערם לו על הקרקע שבאיזור. על פי אמצעי התקשורת השונים כמויות שלג כאלה לא ירדו בישראל עשרות רבות של שנים. אז אם דבר נדיר כזה מתרחש, למה לא לנצל את המאורע וללכת לראות על מה כל הדיבורים חשבנו לעצמנו.


לאלו בינינו שגרים באיזור המרכז הדרך ארוכה יחסית לנסיעות הסטנדרטיות שלנו אבל תמיד כייף לראות את כל הירוק הזה שמכסה איזורים כה רחבים, הנסיעה באמצע שבוע הייתה החלטה ממש  גאונית, נסיעה ללא פקקים ארוכים אם משווים את זה לאלו שיש לרוב בסופי שבוע דומים. בעודנו נוסעים חלפה לצידנו מכונית של איש מקצוע המספק שירותים של טכנאי כאשר סולם גבוה תלוי על גגו של  הרכב איתו הוא עובד. הירהרתי, האם אותו נותן שירות יודע בכלל שהוא צריך לעבור קורס עבודה בגובה שילמד אותו כיצד יש לעבוד עם הסולם הארוך הזה בזהירות ובבטיחות או עם ציוד עבודה בגובה בכלל? זה העסיק אותי למשך רבע שעה לערך, אך עם הופעתו של השלג למול עייני שכחתי פשוט את כל המחשבות האלה זה היה ממש מחזה מרשים שאני לא זוכר מתי יצא לי לראות!


בתור מישהו שלא עוסק במקצוע הזה אין לי שום סיבה אמיתית שאתעסק עם המחשבות האלו יותר מרבע שעה ואז אעזוב אותן, אמנם בעל עסק שמעסיק עובדים כאלה באופן קבוע צריך להתייחס לכל הנושא הזה של עבודה בגובה בכל יום עבודה אליו הוא מתעורר בבוקר כי יש לו אחריות על עוד מספר אנשים מלבדו. במידה ואתם מבינים מעט בתחום של עבודות גובה שונות אתם וודאי יודעים שעם הופעתן של התקנות החדשות שהופיעו לפני מספר שנים בודדות המחייבות את המעסיקים לדאוג לעובדים שלהם המספקים עבודה בגובה ללקוחות שלהם, הביקוש לעובדים שהם בעלי תעודת הסמכה לעבוד בתחום הזה עלה, אנשים פשוט החלו להבין את החשיבות של העניין

אותו אדם שראיתי במכונית שלידי סביר להניח עובד לבד או עם פועל נוסף אשר מסייע לו, במידה והוא עובד לבדו עליו לדאוג לבריאותו ולשריין לעצמו קורס חיוני שכזה, במידה ועוד פועל מעורב בסיפור עליו להיות אחראי ולספק בראש ובראשונה לעובד שלו קורס עבודה בגובה גם אם הוא לא מבקש זאת, כדי לשמור על בריאותו.

דעות שונות יש לאנשים, אחדים יאמרו שהדבר נשמע קצת לא הגיוני, בגלל קורס של שעות בודדות שנשמע להרבה מעסיקים בתחום הזה בתור משהו שאינו חשוב במיוחד הם מפסידים עבודות שונות שיכלו להכניס כסף רב לרווחים של העסק, אמנם העניין הוא בדיוק זה – יש לשנות להם את שיטת החשיבה שלהם כך שמהיום יחשבו יותר ברצינות על החשיבות של בטיחות בעבודה בגובה לפני שיהיה מאוחר, אם זה להם עצמם או לעובדים שלהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב