דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכניקות שונות של הצרת היקפים 

מאת    [ 12/03/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1688 פעמים ]

בעידן השפע של היום דיאטה, הורדה במשקל ואף הצרת היקפים תופסים מקום נכבד במודעות של מרבית האוכלוסיה. החל משיווק אגרסיבי ונרחב של דיאטות בשיטות משיטות למיניהן המבטיחות ירידה קלה במשקל, עם או ללא הקפדה על כמות המזון הנצרכת ועם או ללא מאמץ פיזי מצד הלקוח ועד לכמוסות קסם למיניהן בעלות סגולות ייחודיות בשריפת תאי שומן. שוק הפתרונות לאנשים המעוניינים לטפל בהשמנת יתר גדול ומגוון.

גם שוק המוצרים הנלווים אליו, כגון פתרונות אסתטיים בצורת ביגוד אלסטי היוצר הצרה ויזואלית של הצרת היקפים, פתרונות טכנולוגיים המבטיחים טיפול בעור מדולדל או צלוליט וגם אמצעים טכנולוגיים שונים שמטרתם התערבות חיצונית לצורך המסת תאי שומן והצרת היקפים הוא גדול ומשגשג.

המלחמה בתאי השומן בתהליך הצרת היקפים

המטרה בשיטות השונות המיועדות עבור הצרת היקפים, היא הורדת נפח תאי השומן המצויים בגופנו. אצל מי שסובל מהשמנת יתר תאים אלו משגשגים ונמצאים בכמות עודפת. השיטות המסורתיות לטיפול בבעיה הם הקפדה על תזונה נכונה ומאוזנת אך עם זאת דלה בקלוריות ושומנים, יחד עם שילוב של פעילות גופנית בסדר היום על מנת "לשרוף קלוריות". עם זאת, אנשים מסוימים אינם מעוניינים להשתמש בטכניקות אלו אם בגלל חוסר הרצון בהשקעת המאמץ הנדרש לאורך זמן ואם בגלל חוסר זמן להשקיע בתהליך.

טכניקות שונות עבור הצרת היקפים

קיימים מכשירים שונים בשוק המתבססים על מגוון טכנולוגיות: לייזר, אולטרא-סאונד, מכשירי רטט ושאיבה עוד. הבסיס המשותף כמעט לכל המכשירים האלו הוא העובדה שהם מיועדים לגרום לשליחת פולסים חשמליים לשרירים שיגרמו להם להתכווץ.

התכווצות היא דרך הפעולה הטבעית של השריר וזו שגורמת לו ל"שריפת אנרגיה" במהלך אימון גופני. שיטת האולטרסאונד מכוונת להקטנת נפח רקמת השומן על ידי שליחת גלי אנרגיה אליה שגורמות לתאים מהרקמה להתפזר ולנוע יחד עם מחזור הדם עד לפינויים מהגוף.

הטכניקות השונות לצורך הקטנת היקפים הן בטוחות לשימוש ולרוב אינן גורמות אי-נוחות למטופל. בכל צורת טיפול נעשית האבחנה המתאימה את משך ועומת הטיפול לצורת הרקמות של המטופל ולאחר מכן מתבצע טיפול הסרת היקפים עצמו.

 טיפולי גוף צלוליט והצרת היקפים

טיפולי גוף אשר מתמקדים בהצרת היקפים לעיתים קרובות מסייעים גם בהפחתת צלוליט. צלוליט הוא הצטברות תאי שומן ברקמות שמתחת לעור, דבר המשווה לעור מראה גלי או נקבובי. טיפול בהצרת היקפים מחמם את העור ומביא גם להתמוססות של השומן הכלוא, דבר אשר מפחיתאת כמות הצלוליט בגוף האישה. 

 

 

נכתב על ידי שיווק בולט באינטרנט עבור 4mp - רשת מכוני הקוסמטיקה של ישראל. 4mp מעניקה טיפולי הסרת שיער לצמיתות, טיפולי פנים וטיפולי גוף. ל4mp מעל 100 מכונים הפרוסים הרחבי הארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב