דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים - לבד או איש מקצוע? 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1750 פעמים ]

מהו קידום אתרים? למה הוא נחשב תהליך מורכב? 

בלא גולשים, כל הזמן והכסף שהושקעו באתר בעצם אינם שווים דבר. מרבית הגולשים כיום מגיעים לאתרים דרך מנועי חיפוש, בעיקר גוגל, ונוטים להיכנס רק לתוצאות הראשונות. משתי עובדות אלה ניתן להסיק כי כדי שייכנסו כמה שיותר גולשים לאתרינו, עלינו להיות ממוקמים במעלה עמודי התוצאות – אך כיצד ניתן לעשות זאת? הדרך היעילה והזולה ביותר היא קידום אתרים. באמצעות תהליכי קידום אתרים, דירוגינו בגוגל עולה וכך גם מיקומינו בחיפושים הרלוונטים לאתר – וכך נגדיל את החשיפה שאנחנו מקבלים. הליך קידום אתרים הוא לא עניין של מה בכך – הדבר מצריך בדיקה מקיפה של מבנה האתר תוך כדי מחקר של מילות מפתח מתאימות ביחס למתחרים, יצירה והחלפת קישורים איכותיים, וכן כישורים בכתיבת מאמרים שיווקים. לשם כך, מומלץ לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מנוסה, שיוביל את קידום האתר שלנו תוך כדי תכנון מוקפד מראש ומעקב שוטף אחר התוצאות בדרך להצלחה. יש לשקול גם לשלב קמפיין של קידום אתרים ממומן בגוגל לצד הקידום האורגני, כדי למקסם את התוצאות. קמפיין קידום ממומן אמנם דורש השקעה כספית נוספת, אך יכול להאיץ בהרבה את הצלחת פרוייקט קידום האתר. גם בניהול קמפיין זה דרוש ידע וניסיון ואף במקרה זה שימוש במקדם אתרים מנוסה חשוב פי כמה, כדי לא לגרום לבזבוז כספים מיותרים.

מהו ההבדל בין מקדם אתרים מנוסה למתחיל?

אמנם ברשת יש לא מעט מאמרים שיציעו לכם הסברים מפורטים על קידום אתרים וייתנו לכם טיפים שונים כיצד להצליח במטרותיכם, אך מדובר בהליכה על חבל דק – חוסר הבנה וניסיון יכול להוביל לטעויות ולנזקים בלתי הפיכים שלא יאפשרו את קידומו של האתר בעתיד כלל, ומכאן נובעת ההמלצה הגורפת לשכירת שירותי מקדם אתרים מנוסה. מקדם אתרים מנוסה ישתמש בשיטות עבודה שהוכיחו עצמן תוך כדי התעדכנות שוטפת במתחדש בתחום דינאמי זה. בנוסף, קידום אתרים  דורש זמן - ולרוב לא יהיה לכם, כבעלי עסק, פנאי לכך: כדי לקדם את האתר במהירות הרצויה, יש לעדכן אותו ולכתוב תכנים חדשים בתדירות גבוהה למדי. חשוב גם לבחור במקדם אתרים מנוסה בתחומכם – קיימים אנשי מקצוע רבים בשוק, אך עדיף לבחור באחד שיש לו ניסיון שרלוונטי בקידום אתרים בתחום בו אתם עוסקים. כמו כן, אל תתפתו לכל הצעה או דיל שנשמעים משתלמים – כאמור, כל טעות עשויה לפגוע באופן מוחלט בקידום האתר, כך שחשוב לבחור במקדם אתרים מנוסה למרות שהדבר דורש השקעה כספית נוספת. זכרו: לעומת פרסום באמצעי המדיה השונים, עלותו של קידום אתרים פחותה בהרבה ומעניקה לכם חשיפה גדולה יותר וכניסות בטוחות. 

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב