דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 1552 פעמים ]

 הפקת אירועים


הפקת אירועים בחודשי הקיץ:

תקופת הקיץ היא התקופה ה"חמה" ביותר בתחום של הפקת אירועים, הן כאשר מדובר על הפקת אירועים פרטיים (כגון חתונות) והן כאשר מדובר על הפקת אירועים עסקיים (כגון הפקת אירועים לקידום מכירות או מסיבות יחסי ציבור). אז מדוע הפקת אירועים בקיץ הוא תחום כל כך מבוקש, מהם היתרונות של הפקת אירועים בקיץ וכן ממה כדאי להיזהר כאשר מדובר על הפקת אירועים בקיץ?


הפקת אירועים פרטיים בקיץ:

הקיץ היא תקופה מועדפת להפקת אירועים בתנאי כמובן שהם מסתדרים עם תאריכים כרונולוגיים (אם תינוק נולד בינואר, חלילה, לא ניתן לדחות את ברית המילה ליולי או אוגוסט) אבל במקרה של חתונות לדוגמה, שם ניתן לבחור תאריך, הקיץ הוא בוודאות העונה החמה עבור הפקת אירועים מסוג זה. בקיץ לאנשים יש חופש או רק תחושה של חופש (שגם היא מספיקה). הן הילדים והן הסטודנטים יוצאים לפגרה, הקיץ היא התקופה בה מקובל לקחת חופשות משפחות שנצברו במהלך השנה וכלן זו התקופה המועדפת על כולם לתכנון אירועים וכמובן לקיומם.


הפקת אירועים עסקיים בקיץ:

הפקת אירועים עסקיים הינו תחום שחדר לתרבות העסקית הישראלית בבת אחת וכיום אף רשת מכובדת לא תעבור שנת מס קלדרנית ללא הפקת אירוע עסקי אחד לפחות כדי שלא יפיצו אליה שמועות שמצה לא הכי הכי. החל ממסיבות השקה של מוצרים ושירותים חדשים, אירועי פתיחות סניף, חגיגות "ימי הולדת" למותגים ועוד, כולם מהווים הילה ל"הפקת אירועים עסקיים". מאחר ורוב האירועים מתקיימים בלילה או בשעות הערב וחלקם אף תחת כיפת השמיים (בגני ירידים, ליד חוף הים ועוד), הקיץ התקופה האופטימלית לקיים אירועים תחת כיפת השמיים, אירועים הנמשכים לאורך כל הלילה. בקיץ אנשים מוכנים לצאת יותר כי לא קר, גשום וכי לא מחשיך כבר בארבע וחצי ובעיקר - לא יורד עליהם גשם.


הפקת אירועים בקיץ - תחת כיפת השמים:

אירועים בטבע בכלל ואירועים תחת כיפת השמיים בפרט הם סוג האירועים האהובים על כולם וכולם מוכנים לשלם יותר (ואפילו הרבה יותר) תמורת הפקת אירועים בטבע. הפקת אירועים בטבע, בין אם הם אירועים עסקיים או אירועים פרטיים, מחייבת תיאום עם מזג האוויר וזה לא יכול להתקיים ובוודאי שלא בהתרעה מוקדמת. לכן, בכדי לא לקחת את הסיכון, כאשר מדובר על הפקת אירועים בטבע, תמיד מעדיפים לתכנן אותם מראש בחודשי הקיץ.


הפקת אירועים בקיץ - חסרונות ודרכים להתגבר על חסרונות אלו:

הפקת אירועים בקיץ היא עניין יקר יותר כי כולם ללא יוצא מן הכלל מעדיפים לקיים אירועים בקיץ, מה שאומר שלא רק גני אירועים הם יקרים יותר אלא כל מה שמתלווה לתעשיית האירועים היינו: צלמים, קייטרינג, תקליטנים ועוד. כולם עסוקים יותר ויכולים להרשות לעצמם לגבות מחירי שיא. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם העומס היא ממש להתחיל את התכנון כמה שיותר מוקדם (חודשים מראש!). חסרון נוסף הוא שבקיץ אנשים מוזמנים לאירועים רבים במקביל או לחילופין שוהים בחו"ל ולכן כדי להבטיח את שיריון האירוע שלכם על פני אירועים אחרים, כדאי להתחיל בהפקות אירועים מבעוד מועד ויפה שנה אחת קודם.

פורטל אירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב