דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופציות דיגיטליות 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1878 פעמים ]

אופציות דיגיטליות החלו בשנים האחרונות לתפוס את מקומן של השקעות אחרות, עד כדי-כך שבמהלך חמש השנים האחרונות ניתן להיווכח בגידול של כ-100% בשימוש בהן. אופציות דיגיטליות מתאימות לסוגים שונים של אנשים ולאוכלוסיות צעירות ומבוגרות שמעוניינות לגשת אל עולם המסחר באופציות.

כאשר משקיעים סכומי כסף גדולים, ניתן להגיע במסחר אופציות דיגיטליות לרווחים ולתשואות מרשימות, אך גם בכניסתם של יחידים בעלי סכומי כסף קטנים ניתן להצליח, אמנם לא באותם סדרי גודל של רווחים, אך להכפיל את סכום ההשקעה ההתחלתי, אכן בא בחשבון. באמצעות השקעה של אופציות דיגיטליות יכול הסוחר להתנסות, ללמוד ולהבין בזמן אמת את התנהלות השוק.

בנוסף באמצעות סוג מסחר שכזה יכול הסוחר לבחון האם ברצונו להמשיך ולסחור באופציות דיגיטליות בכלל, זאת מבלי שבזבז סכומי כסף גבוהים מידי, ואולי להפך, האם ברצונו לעבור למגרש של הגדולים, ולסחור באופציות בבורסה בסכומי כסף גדולים יותר.

כיצד נקבעים הגבולות במסחר באופציה דיגיטלית? 

במסחר באמצעות אופציות דיגיטליות ניתן לקבוע הגבלות מסחר, בדומה לאלו שניתנות לביצוע בהשקעה ובמסחר באופציות רגילות, במניות, במט"ח ובסחורות. במאמר זה נדון בשתי אפשרויות הגבלה והן:

קביעת נקודה כניסה ונקודת יציאה אישית- כל סוחר שמכבד את עצמו רצוי שיעשה זאת לפני כניסתו לפוזיציה מסוימת על אופציה או מניה, בכך יוכל להגדיר לעצמו את אחוז הסיכון הרצוי שבתיק ואת שולי הרווח וההפסד הפוטנציאלים. בהשקעות בכלל ובהשקעות באמצעות אופציות דיגיטליות רצוי וניתן לבצע אפשרות זו, כיוון שאם לא יעשה כך, הסוחר יכול למצוא את עצמו מוותר על רווחים אסטרונומיים שלא נוצלו וירדו לטמיון או להפך, להפסיד את מלוא השקעתו בפוזיציה שלא נלקחה בחשבון. ישנם סוחרים שמציבים לעצמם 3% רווח או הפסד בהשקעה במניות או לחליפין 10% רווח או הפסד בהשקעה באופציות. 

בנוסף להגדרה עצמית ניתן להשתמש בעזרים כמו stop loss ו- stop limit- שתי דוגמאות אלו ניתנות לביצוע גם בשוק החופשי וגם במסחר באמצעות אופציות דיגיטליות, שכן באמצעותן ניתן להגביל את ההפסד או לחליפין לקבוע את גבול היעד למניה או לאופציה מסוימת. הדבר מאוד פשוט לביצוע ומתנהל כך - ברגע שאופציה מגיעה לגבול שנקבע מראש או במהלך החזקה באופציה, נייר הערך נזרק ישירות לביצוע ובכך הסוחר יכול להיות סמוך ובטוח שהפעולה התממשה גם אם שכח לבצע אותה באותו רגע.

אין כל ספק שבאמצעות סוג מסחר שכזה, המאפשר שימוש בטכניקות מהעולם הגדול, ניתן להרוויח כסף. באמצעות כל השיטות והעזרים הניתנים להתאמה עבור הסוחר הפוטנציאלי, הוא יכול לבצע כראות עיניו את ההשקעה הנכונה ביותר שבמרוצת השעות, הימים או החודשים תביא בעבורו את התשואה הגבוהה ביותר. בנוסף אופציות דיגיטליות יכולות ומסוגלות לתת פלטפורמה התחלתית מצוינת עבור סוחרים באופציות ובכך לגרור אותם להשקיע ולסחור בשוק הגדול.  

 

בניית אתרים מקצועית באינטרנט על ידי מעצבים עם 20 שנות ניסיון קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש על ידי מומחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב