דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גגות אלומיניום: פנים אל העתיד 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2308 פעמים ]

גגות אלומיניום הופכים לאט לאט לשכיחים יותר ויותר בנופי ארצנו. היום אפשר לראות אותם בשפע של בתי עסק, החל מבנייני משרדים באזורי תעשיה יוקרתיים, מקומות לנופש ועד בתים פרטיים.

הסיבות לשימוש הגובר של גג אלומיניום הן בגלל סיבות פונקציונאליות ורבות, אך לא פחות - בשל יופיו. הוא ניחן במראה מודרני ועכשווי להפליא. לא רק שהוא משווה מראה יוקרתי וחדיש לכל מבנה שהוא מעטר, הוא גם נראה עתידני ובמאמר זה נפרט מדוע.

יופיים הבלתי שגרתי של גגות אלומיניום רומז לנו על אדריכלות עתידנית ירוקה יותר, ידידותית לסביבה, העשויה מחומרים ממוחזרים ובאה לחסוך באנרגיה. יתכן שהם משתקפים בעיניים של אנשים אלו ואחרים כתעשייתיים, אך מצד שני, המראה ה"קריר" הוא יפה מאוד. סביר להניח שהסגנון הקריר הזה יאפיין את העיצוב של עולם העתיד, על כל גווניו וחומריו. הסגנון ה"קריר" הזה מתבטא גם בפועל, מכיוון שגגות אלו מעניקים לבית קרירות נעימה במשך חודשי הקיץ וכך למעשה מסייעים לתושבי הבית לחסוך בחשבון החשמל.

גגות אלומיניום מיועדים לא רק למבנים מסחריים. יותר ויותר אנשים משתמשים בהם עבור הבית הפרטי שלהם. מדובר באנשים שמסתכלים אחורה ולא מתרפקים אל העבר. הם רוצים שביתם יראה חדשני ויוקרתי ככל האפשר. רוב הסיכויים שאם תכנסו לבתים נאים אלו, לא תתקלו בסלון שעמוס ברהיטים כבדים, בקישוטים מצועצעים וגם לא בפסלים. יופי מינימליסטי ועדין יקדם את פניכם.

אלו הם קהל הלקוחות הרוכשים גגות מתכת - כאלו שאוהבים יופי מינימליסטי, מאופק ועדין. מכיוון שאלומיניום הוא מתכת אשר קל לעצב אותה במגוון צורות, אפשר לעצב גגות מתכת גם כקשתות, בקימורים שונים ועוד. גגות ייחודיים אלו שוברים את מראה הבית הסטנדרטי המוכר לכולנו כבר שנים על גבי שנים. הם מביאים ניחוח אחר אל השכונה. לעוברי האורח גגות אלו עשויים להראות כבחירה אקסטרווגנטית הבאה לבטא ייחודיות, אך למעשה הם מאוד פרקטים ומשרתים את דיירי הבית.

אם גם אתם מתעניינים ברכישת גגות מתכת, כדאי לבחור כאלו אשר ישלימו את המראה הכללי של הבית. למשל, אם יש שער בכניסה לביתכם, הקפידו שהגג ישתלב עם הצבע שלו, הצורה והטקסטורה. חשוב להתאים את הגג גם אל צבעו של הבית ולמראה הכולל. תוכלו לבחור גגות מתכת בגוון אשר יהיה מאותה משפחת צבעים של צבע הבית או בגוון קונטרסטי אשר ידגיש את יופיו של הגג. גגות מתכת נראים נפלא בכל בית, אך הם יתאימו במיוחד לבתים בגווני אפרפר או בצבע לבן-שלג חיוור. גוונים קרירים המעידים על יוקרה אורבאנית.

לסיכום, גג אלומיניום הוא כחומר ביד היוצר. כל מה שתרצו הוא אפשרי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב