דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח מקיף לנהגים צעירים 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2938 פעמים ]

ביטוח מקיף הוא אחד משלושת הביטוחים שניתן לבטח רכב. הראשון הוא ביטוח חובה שחובה לעשות אותו לכל רכב ולכל נהג והוא מכסה מפני פגיעות גוף של אנשים המעורבים בתאונת דרכים – גם של אלה שברכב וגם מכסה הולכי רגל שנקלעו לתאונה. 

ביטוח צד ג' מכסה אתכם מפני נזקי רכוש שתגרמו לרכב אחר עקב תאונה, וביטוח מקיף הוא הביטוח המקיף אתכם גם מפני גניבות או חבלות ברכב שלכם, גם מפני פגיעות ברכב אחר וגם מפני נזקים העלולים להגרם לרכב שלכם כאשר הוא נייח – במידה ומישהו פגע ברכב שלכם בחנייה, בחניון מסודר וכדומה.

ביטוח מקיף הוא חבילה שלמה הבאה להגן עליכם מפני כל נזק או גניבה העלולים להגרם לרכב שלכם. בדרך כלל מוסיפים לביטוח המקיף גם ביטוח תיקוני דרך ושרותי גרירה, ביטוח שמשות וכדומה.

ביטוח מקיף לרכב מומלץ לרכבים חדשים או כמו חדשים שעלות הביטוח מצדיקה את הכיסוי. רכב ישן שכל שוויו כמה אלפי שקלים לא יצדיק עלות פוליסת ביטוח מקיף והדבר אינו מומלץ.

 

ביטוח מקיף ונהגים צעירים

נהגים צעירים נוהגים בדרך כלל ברכב של הוריהם. הם אינם בעלי הרכב ואין להם ניסיון בנהיגה, ולעיתים גם לא רקורד של עבירות תנועה. עובדות אלה בתוספת העובדה שנהגים צעירים רבים מעורבים בתאונות דרכים קטלניות עקב חוסר ניסיונם, או עקב משחקי כבוד על הכביש, או רושם שהם מעוניינים לעשות על חבריהם וחברותיהם, הביאו את חברות הביטוח להעלות את מחירי ביטוח מקיף לנהגים צעירים באופן משמעותי.

חברות הביטוח אינן מעוניינות בסיכון הרב, שנהגים צעירים מהווים על הפוליסות שלהם, אך הן יודעות כי ההורים יעשו ביטוח מקיף לרכב שנוהג בו בנם בנוסף לביטוח החובה. ישנן חברות ביטוח מסוימות שאינן מוכנות לבטח רכב עם נהג מתחת לגיל 21 למרות שגיל הוצאת הרישיון בישראל הוא 18. מחירי ביטוח מקיף לסוג אוכלוסייה זו הם גבוהים משמעותית מאוכלוסיות בוגרות יותר, וכדי לקבל את הפוליסה חברות הביטוח דורשת למלא פרטים רבים אודות הנהג העיקרי וכל נהג נוסף כדי לעדכן את המחיר בהתאם.

רוב חברות הביטוח גובות תשלום גבוה יותר עבור ביטוח מקיף לצעירים, אך לא כל החברות גובות את אותם הסכומים, וישנם פערים משמעותיים בין החברות השונות כשמדובר בביטוח מקיף לצעירים.

כאשר אתם רוצים לבטח את הרכב שלכם בביטוח מקיף המתאים גם לנהגים צעירים, אל תסתפקו בהמלצות של חברים או באתרים של חברות הביטוח. היכנסו לאינטרנט וערכו השוואת מחירים קפדנית ומדויקת בין החברות השונות, וקבלו הצעות שונות כדי להיווכח בכך בעצמכם. מחיר הפוליסה מושפע, בנוסף לגילו הצעיר של הנהג, גם מסוג הרכב, שנת הייצור של הרכב וכדומה, לכן כדאי לעשות בדיקה מדייקת לפני שמוציאים כסף רב על ביטוח מקיף לצעירים.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב