דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים ומתאימים תסרוקות כלה אטרקטיביות 

מאת    [ 08/03/2012 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2967 פעמים ]

אחד האירועים החשובים, אם לא האירוע החשוב ביותר, בחייה של כל אישה הוא אירוע החתונה שלה. עשרות , מאות ולעיתים אף אלפים של בני משפחה, חברים ומכרים נאספים באולם החתונות כדי לחגוג יחד ולחלוק כבוד לזוג הצעיר המתחיל את דרכו המשותפת. הכלות טרודות ימים ארוכים לפני האירוע בנושאים הקשורים לטיפוח הופעתן החיצונית, כמו למשל בחירת שמלות כלה, עיצוב תסרוקות כלה, בחירת נעליים, איפור ואביזרים. איך תוכלו לבחור לכן תסרוקות כלה אטרקטיביות? להלן מדריך פרקטי שיעזור לכם בכך.

ראשית יש לדעת שנושא תסרוקות כלה אינו טריוויאלי. כלל לא בטוח שמעצב השיער השכונתי שלכן יהיה מסוגל לבחור ולעצב לכן תסרוקות כלה הולמות. עיצוב תסרוקות כלה הוא בפירוש עניין למעצבי שיער שצברו ידע וניסיון בתחום זה. הצעד הראשון, אם כך, הוא לאתר מומחה עיצוב תסרוקות כלה. ניתן לעשות זאת באמצעות קבלת המלצות מחברות או מכרות שנישאו לאחרונה. אם הן היו מרוצות, וודאי ישמחו לתת לכן את פרטי הקשר של מעצב התסרוקות שלהן. לחילופין, חפשו בגוגל ביטויים כמו תסרוקות כלה או עיצוב תסרוקות כלה. ביטויים כאלו יובילו אתכן לאתרים של מעצבי שיער מומחים בנושא.

עיצוב תסרוקות כלה בימינו שם דגש על עיצוב שיער אטרקטיבי ומסוגנן, אך גם כזה שנראה טבעי. תסרוקות כלה מושקעות מאוד ו"גדולות מהחיים" פשוט אינן מקובלות כיום. תסרוקות כאלו עלולות להיראות מגוחכות בעיני הנוכחים. תסרוקות כלה מודרניות גם מעוצבות כך שתהיינה נוחות לכלה. התפיסה כיום היא כי אירוע החתונה עמוס ולחוץ כשלעצמו ואין להכביד על כלת השמחה באמצעות תסרוקת מורכבת, העשויה להקשות על אופן התנהלותה.

תסרוקות כלה מודרניות עשויות להופיע במגוון סגנונות. ישנן כלות המעדיפות תסרוקות כלה אסופות לחלוטין או חצי אסופות, המבליטות את תווי הפנים שלהן. תסרוקות כלה כאלו מתאימות לנשים בעלות תווי פנים נאים, המבקשות לשים דגש על האיפור שלהן. תסרוקות כלה אחרות יכולות לכלול סגנון שיער הנראה כשיער פזור, במראה כללי טבעי מאוד. במקרה של תסרוקת כזו, יש צורך שהכלה תחזיק עמה ספריי לייצוב השיער, למקרה שהתסרוקת תתפזר יתר על המידה במהלך הערב. עיצוב תסרוקות כלה כולל גם סגנונות אחרים, כמו למשל סגנון "פלמנקו", הכולל צמה הדורה וכן עיצוב שיער עם אביזרי קישוט (פרחים, סיכות, אבני חן וכד') או תוספות שיער. עצוב תסרוקות כלה הכולל תוספות שיער פופולארי במיוחד במקרה של נשים בעלות שיער קצר או בינוני. איכותן של תוספות שיער בימנו היא כזו, שלא ניתן להבחין בכלל שמדובר בתוספת שיער. ישנן גם תוספות שיער המהוות למעשה תסרוקת כלה מוכנה. פעמים רבות יהיה זה זול ומהיר יותר להתקין לכלה תוספת כזו, מאשר לעצב אותה מהשיער הטבעי של הכלה.

בחירה הולמת של תסרוקות כלה חייבת לקחת בחשבון כמה פרמטרים, ביניהם: מבנה פניה של הכלה, אזורים בפנים שהיא מעוניינת להבליט או לטשטש, סוג עורה של הכלה (רגיש, שמן וכד'), אורך השיער, הרכבו והמבנה שלו, טיב האירוע (חתונה אינטימית או מפוארת), מגמות עדכניות בנושא עיצוב שיער לכלות, בגדיה של הכלה וכמובן- העדפותיה האישות. רק מעצב שיער שהתמחה בנושא עיצוב תסרוקות כלה יוכל לשקלל את כל המרכיבים הללו ולעצב ללקוחה שלו תסרוקת כלה הדורה ובלתי נשכחת.

טיפ לסיום: חפשו באינטרנט תמונות של תסרוקות כלה, כדי להדפיס אותן ולהביא למעצב השיער כמה דוגמאות של תסרוקות שאהבתן במיוחד. דבר זה יסייע לו לדעת מהן העדפות הסגנון שלכן.

חי שושן, מעצב שיער בינלאומי המומחה בתחום עיצוב תסרוקות כלה, תסרוקות, תסרוקות ערב מיוחדות ועוד. פני אליי וגם לך יהיה ארוע מושלם בדיוק איך שאת רוצה! בנוסף, חי שושן מעביר קורס טרנדים בתסרוקות כלה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב