דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר אינטרנט - כדאי? 

מאת    [ 20/12/2007 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2209 פעמים ]

אתר אינטרנט לעסק - כדאי?

רבים שואלים אותי האם באמת חשוב שיהיה לעסק שלי אתר אינטרנט? האם התמורה שאפיק ממנו לטובת העסק שווה את ההשקעה? אם כולם "שם", האם זה בהכרח אומר שגם אני צריך להיות "שם"? אלו שאלות נכונות ובהחלט רלוונטיות לכל בעל עסק.
ראשית, אקדים ואומר שאין אמת אחת נכונה כמו שאין נוסחת קסם להצלחה הדברים שאציין במאמר זה אומנם הינם דעתי המקצועית אך האישית בלבד.

אז הנה זה בא: בטח כבר שמתם לב כי אנו חיים בעידן מודרני ומתקדם בו טכנולוגיות מתקדמות פורצות דרך מלוות את חיי היום יום שלנו ונמצאות בכל אשר נפנה. ילדנו כאילו נולדו עם עכבר אופטי ביד ואפילו הורינו כבר פוזלים לכיוון המחשב ולומדים לגלוש בפורומים ולהזמין טיסות וחופשות בלחיצת כפתור. על כן, אומר זאת בתרועה רמה: אין לי ספק כי זאת זירה חשובה ורלוונטית לכל בעל עסק. כמו שאמרו בזמנו על דפי זהב גם כאן אם אתה לא שם אתה לא קיים.
הסיבה לכך היא לא בגלל שלמתחרים יש אתר אלא בגלל שהקהל שלכם מסתובב שם ואם המתחרים כבר הבינו את זה אז הגיע הזמן שגם אתם!
בעידן התחרותי של היום כל אחד חייב לעשות את המאמצים להגיע לקהלי היעד שלו ולהבליט את היתרון היחסי, אחרת תפסידו במלחמת ההישרדות. בעסקים אין מקום לביישנות ולצניעות. הסטטיסטיקות אינן לטובתנו - 80% מהעסקים הקטנים נסגרים בתוך 3 שנים, לכן לא כדאי "להירדם בשמירה".
הקמת אתר מתאימה ורלוונטית לכל עסק. יש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות אבל כולם יכולים להשתמש בכלי הזה בכדי להשיג תוצאות חיוביות. יש מי שהפך את האתר למקור הכנסה כמו חנויות ומוכרי שירותים און ליין, יש מי שבונה את התדמית אותה הוא מעוניין לשדר ללקוחותיו באמצעות האתר, יש אתר שמספק מידע ויש כזה המחבר חברי קהילה או עמותה. מכל מקום, ניסיוני מראה לי שבעל עסק המחזיק באתר משדרג את התדמית שלו בעיניי לקוחותיו ותורם לתחושה שהוא עסק עדכני ומתקדם. כמו כן, אתר מספק ללקוחות חדשים ביטחון והכרות ראשונית עם העסק ומסייע בקבלת ההחלטה לרכישת המוצר או השירות.

אני רוצה להדגיש שלאחר שלקחתם את ההחלטה כבדת המשקל ובניתם אתר לתפארת, בעל עיצוב מרשים הכולל מערכת ניהול תוכן משוכללת, קניתם דומיין ושילמתם על אחסון - מזל טוב! אתם ברשת. כעת, זכרו שגם האתר צריך שיווק, אחרת גורלו יהיה כמו כרטיס ביקור מקסים ששוכב בארנק או ברושור שיווקי מלהיב המונח על שולחן העבודה במשרד ואין רואה ואין מקבל. אל תחשבו לרגע שכאן תמה העבודה שלכם כי בכדי שיעשה את העבודה שלשמה הוקם ויהיה שווה את ההשקעה שהקדשתם לו צריך גם לשווק אותו, כיצד נעשה זאת? על כך במאמר אחר.

מיכל גליקמן
ייעוץ וייצוג שיווקי לעסקים קטנים
www.mms4biz.co.il
מיכל גליקמן יועצת בתחום השיווק לעסקים קטנים וזעירים. כותבת תוכניות שיווק ומלווה פרויקטים שיווקיים מגוונים.
http://www.mms4biz.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב