דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיבוד לאירועים - כדי להפיק אירוע מכובד 

מאת    [ 08/03/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2700 פעמים ]

כל אחד רוצה לעשות אירוע מכובד ובעל רושם ולהגיש מזון אקסלוסיבי טרי ובריא. יש מבחר גדול של חברות המכינות כיבוד לאירועים, הן לאירועים קטנים והן לגדולים.

 

כריכים לאירועים – טרנד לוהט באירועים

* כריכים לאירועים הם טרנד לוהט. סנדוויצים כבר מזמן אינם שתי פרוסות לחם עם ממרח שוקולד. היום כריכים לאירועים הם חגיגה של טעמים וצבעים.

* מקובל להגיש כריכים לאירועים בגודל של אצבע הנקראים "פינגר פוד" דבר המאפשר לאורחים להסתובב בחופשיות ולנהל שיחות ללא מוגבלות של מזלג וסכין.

* בעידן המודרני יש היצע מגוון של כריכים לאירועים. יש אין סוף אופנים ליצירת כריכים בגדלים שונים, בטעמים מיוחדים ובשלל צבעים. כריכים לאירועים הינם להיט המשדרג כל אירוע.

* בעת שאתם מחפשים כיבוד לאירועים ומעדיפים להגיש למוזמנים כריכים לאירועים אתם חוסכים ממון ועבודה. אתם חוסכים את העלויות של המלצרים ובסיום האירוע אין לכם כמעט עבודת ניקיון. בתום האירוע הבית יהיה נקי ללא עבודה רבה.

כיבוד לאירוח – באיזו דרך נדע לבחור את האוכל שמתאים ביותר

יש מספר עניינים שיש לתת עליהם את הדעת כשבוחרים תפריטי כיבוד לאירוח ובאופן ספציפי אוכל לאירועים קטנים.הפרטים האלו יקבעו,בסופו של דבר, את הצלחת האירוע.

1. לפי התקציב – לפני שאנחנו מבררים על אוכל לאירועים רצוי לערוך בדיקת שווקים ולהשוות נתונים. לעתים נופתע מפער המחירים הגדול.

2. בהתאם לסוג האירוע - חברה העוסקת בהכנת אוכל לאירועים קטנים מתאימה למסיבות ביתיות, יש הבדל בין סוג כיבוד לאירוח גדול לבין אוכל לאירוע אינטימי.

3. אירוע משפחתי או אירוע עסקי- אירוע עסקי אנו חוגגים בדרך שונה מאשר אירוע משפחתי. באופן כללי באירוע עסקי המוזמנים אינם יושבים כאשר באירוע משפחתי האורחים מסבים מסביב לשולחנות. בשנים האחרונות באירועים עסקיים רבים בוחרים להכין סנדוויצים. הכריכים מלאים בכל טוב, מעוצבים בשלל גוונים ובשלל טעמים.

4. כאשר אנו מגישים כריכים לאירועים, האורחים מסוגלים לאכול בלי להתעסק עם סכין ומזלג, להסתובב באולם, לפגוש אנשים ולנהל אתם שיחות תוך כדי האכילה. כך תוכלו להיות בטוחים כי כל האורחים ייהנו מהמסיבה.

5. לפי העיצוב – נכון, הטעם חשוב, אך העיצוב מהותי לא פחות. כאשר אתם בוחרים חברה המתמחה בנושא של כיבוד לאירוח, כדאי לבדוק איך הם מעצבים את האירוע, באילו כלים הם מגישים את המאכלים ועוד. חשוב לזכור כי העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע מוצלח.

6. רצוי להזמין כיבוד לאירועים מחברה שיש לה תעודת כשרות מתאימה לסוג האורחים. חברות רבות מציעות כיבוד לאירוח גם כשר וגם יוקרתי ומרשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב