דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות לשיפור מצבי רוח 

מאת    [ 07/03/2012 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 3905 פעמים ]

 

המלצות לשיפור מצבי רוח


לכולנו יש ימים טובים וימים פחות טובים. בימים הפחות טובים, טבעי להרגיש שכל האנרגיות נשאבות מאיתנו ושאנו בחוסר חשק ממשיכים את היום . כדי לשפר את מצב הרוח, מומלץ בימים כאלו לזכור לעשות את הדברים הבאים..

1.שינוי תחושה באמצעות עשייה - חשוב שתדעו לזהות את הפעולות שגורמות לכם תחושה טובה. כמו למשל: לקבל עיסוי, לעשות צעידה, לאכול ארוחה טובה, לנקות את הבית, לעבוד בגינה, לקרוא ספר טוב, לראות סרט, וכו'.. ברגע שאתם חשים ירידה או נפילה באנרגיות החיוביות שלכם, אל תחכו, בחרו בפעולה שעושה לכם טוב והחלו במלאכה..

2.חומר מבדר - מלבד העובדה שמצב הרוח שלכם ישתפר ברגע שתתחילו לצחוק, חשוב לדעת שהצחוק יוצר מצב של הרפיה נפשית ופיזית, והצחוק ידוע כמחזק את מערכת החיסונית ומאריך את תוחלת החיים של אנשים. רכשו דיסקים של סטנדאפיסטים טובים והאזינו ברכב בדרככם לעבודה כשאתם תקועים בפקקים או לחלופין, תצפו בסרטונים קצרים ומצחיקים. העיקר להניע את עצמכם לצחוק וכמה שיותר. כמו כן, הפגינו גם כלפי חוץ את חוש ההומור שלכם!

3.פרגון עצמי - פרגון עצמי הוא החזק מכולם ויש לו אפקט מדהים. הקפידו לפרגן לעצמכם מספר פעמים ביום. תנו לעצמכם חיזוקים חיוביים, מגיע לכם! אני מקסימה, אני נראת טוב היום, כל הכבוד לי על, אני מרגיש מצוין .. אל תכחו שאחרים יפרגנו לכם ...

4.זהירות זה מדבק - השתדלו לבלות בחברת אנשים אופטימיים ומלאי שמחת חיים, מעוררי השראה וצחוק, ובאותה מידה להתרחק מאנשים מדוכאים, כבדים, עצובים שאוהבים לחלוק ולשתף איתכם את צרותיהם ולספר לכם על כמה ייאוש יש בחייהם ובעולם.  זה לא עוזר להם שאתם משתפים פעולה וזה בטח לא מעודד אתכם.

5.שמרו על בריאותכם הנפשית והפיזית -  גוף האדם זקוק למינרלים, ויטמינים וכל אבות המזון כדי להתקיים ולתפקד בצורה תקינה ובריאה. חשוב לזכור שהרגשות והתחושות שלנו מושפעות בראש ובראשונה מהכימיה של המוח שלנו.

6.שתו הרבה מים – למים יש יכולת לנקות, לטהר ולשטוף מעלינו רגשות רעים.. תתפנקו באמבטיה חמה בסוף כל יום, מומלץ להוסיף שמנים אתרים מרוממים ..זכרו שמים קרים ממריצים ומעוררים ומים חמים מרגיעים את הגוף ואת המחשבות ולכן מומלצים לפני השינה.

7. חיות מחמד – אמצו חיית מחמד, מלבד היותן נותנות אהבה בלי גבול וללא תנאי, הם גם מצחיקות להדהים, אם תשאלו חברים שיש להם חיית מחמד, הם לא יפסיקו לספר לכם סיפורים מצחיקים עליהם וימליצו על האהבה כזאת בחום.

8.מוזיקה - אין כמו מוזיקה לשיפור מצב הרוח ולשינויים רגשיים, לכל סוגי המוזיקה יש את ההשפעה שלה על המצב רוח, תכינו לכם מבעוד מועד רשימת השמעה של שירים או קליפים שאתם אוהבים שבדרך כלל מרגשים ומשמחים אתכם, תגבירו את המערכת וכנסו למוזמוק בפנים.

9.משנה מקום - תמיד תזכרו שיש ביכולתכם את הכוח לשנות את האנרגיה שאתם חשים, ברגע שאתם נמצאים במקום מסוים ורע לכם, קיימת האפשרות שהסיבה נעוצה במקום, או באנשים ולכן קומו ולכו, שנו מקום תתחילו ללכת למקום אחר עד שתרגישו שמשהו משתנה, פעולת ההליכה אף היא משחררת את האנדורפינים בגוף ומשנה את מצב הרוח בצורה משמעותית.

10.תצטרפו לסדנה או לחוג - מומלץ להשתתף בסדנה או בחוג רק בשביל לעשות משהו בשכיל הכיף והנשמה, ללא מטרות ויעדים ללא תכלית כלכלית אלא רק לשם הכיף. דוגמה מצוינת יכולה להיות סדנאות צחוק או יוגה צחוק, לצורך העניין כל מה שגורם לכם להיות במצב רוח טוב או לחייך יעבוד טוב באותה מידה. דוגמאות לחוגים: חוג קרמיקה, חוג התעמלות, יוגה, חוג ציור וכו'


ולסיכום, תנסו לרומם את מצב הרוח למעלה בכל דרך שמתאים לכם במקום לשקוע למטה.. אל תשכחו לנשום, גברים לשחרר חגורות, נשים שימו סומק, ותתחילו להרגיש טוב !!

 

לירון רוסבי, מטפלת הוליסטית ומנחת סדנאות צחוק בשיטת יוגה צחוק
אתר הבית: צחוק יזע ודמעות - יוגה צחוק
http://www.so-funny.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב