דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לקנות אייפון 4 בזול 

מאת    [ 05/03/2012 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 4635 פעמים ]

אחרי שנים של הדחקה החלטתי לקנות סמארטפון. נחשפתי אל המכשיר לפני שנים אך במשך זמן רב אמרתי לעצמי שאני לא באמת צריכה את זה ושחבל על הכסף. עד שלפני מספר חודשים החלטתי שגם לי מגיע ליהנות מפלאי הטכנולוגיה ובמשך חודשים ערכתי שיחות רבות ובירורים עד שהחזקתי בידי את פיסת הגאונות הזאת שנקראת אייפון 4 - ועשיתי את זה בזול.
אני מקווה שבקריאת הכתבה הזאת אני אחסוך לכם זמן והתרוצצויות מיותרות.

בשלב ראשוני לא ידעתי אם אני רוצה לקנות אייפון 4 או סמסונג גלקסי. במשך זמן רב בררתי אצל חברים שמחזיקים את המכשירים הללו. היו לי אפילו מספר חברים שמתעסקים בתחום הסלולר ומחזיקים את שני המכשירים. רבים אמרו לי שמבחינה פונקציונאלית הסמסונג גלקסי מספק את הסחור ויש לו אפילו מספר יתרונות כמו אפשרות לביטוח ותיקונים זולים יותר. אך אין ספק שסביב ה אייפון 4 אופפת תחושה של הסמארטפון המקורי והחדשני ביותר. בסופו של דבר היה זה אחד החברים שהחזיק את שני המכשירים (אייפון 4 וסמסונג גלקסי) ששכנע אותי סופית לקנות את האייפון. הוא אמר שהיתרון הגדול מבחינתו של האייפון הוא באיכות האפלקציות שעוברות את הסינון של אפל, בניגוד לסמסונג גלקסי או סמארטפונים עם מערכת הפעלה של אנדרואיד, שם כדבריו ישנן יותר מדי אפליקציות "זבל" עם הרבה פרסומות.

אז החלטתי לקנות אייפון 4. והתחלתי לברר איך לקנות אייפון 4 בזול ?

חברות הסלולר:

תחילה ניגשתי לבדוק את האפשרויות שלי בחברות הסלולר, אך המחירים של ה אייפון 4 אצלם היה יקר מאוד - מעל 4000 ש"ח. באותה תקופה גם לא היה להם את ה אייפון 4 במלאי (כך לפחות הם טענו) ועל אף הבטחותיהם לחזור אלי ברגע שהוא יגיע,  מעולם לא קיבלתי טלפון מהם. דבר נוסף הוא שעם החברות הסלולריות אתה צריך"להתחתן" למשך 36 חודשים. ככה שחיפשתי אפשרות אחרת.

לקנות בebay:

בדקתי באי ביי לגבי קניה של המכשיר. באי ביי יש אפשרות לחיפוש מתקדם שבעזרתו ניתן לקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר בשבילנו. חיפשתי מכשיר פרוץ (unlocked), חדש (new), של חברת אפל (apple), בלי התחייבות הסכם (Without contract), בקנייה מיידית (Buy It Now), מיקום בינלאומי (WorldWide), סידרתי את הרשימה בצד ימין באמצעות השדה "Sort By" באפשרות: "Price + Shipping: Lowest first". המחירים נעו בין 500 ל900 דולר וקניה במחירים כאלה בלי לראות את המכשיר לפני מפחידה מאוד.

לוחות מודעות:

אפשרות נוספת שבדקתי הייתה לוחות המודעות הישראלים: יד 2, winwin וכדומא. המחירים בלוחות המודעות היו בין 2000 ל4000 שקלים. אך עם זאת צריך לשים לב מאוד באפשרות זאת שאם המחיר זול מאוד סביר להניח שיש בעיה עם ה אייפון 4. גם כאן הסיכון היה גבוה מדי לטעמי.

קרוב משפחה בחול:

בסופו של דבר אני השגתי את ה אייפון 4 דרך קרוב משפחה בחו"ל (ארצות הברית) שקנה לי את ה אייפון 4 באמצעות amazon רק לאחר שראה את המכשיר ובדק אותו. המחיר היה 300 דולר בלבד. אני ממליצה מאוד על אפשרות זו מאוד, אולם צריך לבדוק שהאייפון הוא sim free כלומר הסים שלו פתוח לשימוש ברשתות אחרות. תבדקו טוב.

בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב