דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרתים 

מאת    [ 04/03/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1879 פעמים ]

שרתים הם מחשבים אשר מריצים תכנת שרת אחת או יותר, ומספקים שירותים למחשבים אחרים המחוברים אליהם. לרוב שרתים יימצאו אצל ספקיות האינטרנט בכדי להעניק ללקוחותיהם קישורים ישירים ומהירים לשרתים אחרים בעולם. שרתים מצריכים דרישות חומרה גבוהות יותר מאשר מחשבים רגילים אשר אינם מתפקדים כשרתים. בנוסף לכך, ייתכן כי שרתים יצריכו דרישות מיוחדות בתחומי הזמינות, הגיבוי וכדומה. כיום קיימים מספר סוגי שרתים, מה שמאפשר יכולת בחירה בין שרת אחר לאחר בהתאם לצרכים האישיים שלנו. סוג אחד של שרתים הוא שרתי ווינדוס. אלו שרתים אשר תומכים בטכנולוגיות דוט נט. במקרים רבים, אחסון על גבי שרתים אלה יהיה יקר יותר מכיוון והוא מצריך רישיונות תוכנה שעלותם יקרה. סוג נוסף של שרתים הוא שרתי לינוקס, והם תומכים בטכנולוגיות רבות כמו ג'אווה ו-PHP. כמו כן, אלו שרתים הנחשבים ליציבים וזולים יותר כיוון שהם מורכבים בקוד פתוח חינמי.

שרתים ייעודיים

אחסון על גבי שרתים ייעודיים הוא אחסון על גבי שרת אשר אמור למלא ולספק מענה לכל הצרכים הספציפיים של אתר אחד בלבד. שרתים ייעודיים מתאימים לחברות שלהן אתרים גדולים בעלי תעבורה גדולה של גולשים, ולכן הם יזדקקו לנפח אחסון גדול יותר מהרגיל. חברות המספקות שירותי אחסון אתרים מציעות לקהל הלקוחות שלהן סוגי שרתים ייעודיים שונים אשר פועלים בדרכים שונות, וכך הלקוח יכול לבחור את השרת המתאים ביותר למטרותיו. שרתים ייעודיים לא מנוהלים מופעלים על ידי בעל האתר, שהוא גם האחראי על התחזוקה הטכנית השוטפת של השרת. שרתים אלה מתאימים לבעלי אתרים שלהם יש את כוח האדם המתאים בכדי לנהל את הניהול הטכני של השרת. כמו כן, קיימים שרתים ייעודיים מנוהלים בהם החברה אשר מספקת את שירות אחסון האתרים היא האחראית על התחזוקה והתפעול הטכני של השרת. בשרת זה, בעל האתר מבטיח לעצמו ראש שקט, והוא יודע כי מאחוריו נמצא צוות טכני מקצועי ומיומן בתחומו אשר לו יש את הידע המתאים לניהול השרת באופן הטוב ביותר, מה שגם מבטיח תפעל תקין של האתר.

מדוע לבחור שרתים ייעודיים

אתרי אינטרנט גדולים רבים מעדיפים לשכור את שירותי אחסון האתרים שלהם על גבי שרת ייעודי, וכך הם מבטיחים לעצמם אתר מגיש וזמין. באופן זה, האתר נהנה ממעטפת שירותים אשר ניתן לקבל רק כאשר נמצאים על שרתים ייעודיים. חברות אחסון אתרים מפעילות שרתי אינטרנט, והן מספקות לקהל הלקוחות שלהן אחסון על שרת אינטרנט אשר בעזרתו ניתן לראות את האתר ברשת. שירות זה מאפשר לאתר שלכם להיות תמיד זמין ונגיש לגולשים בכל זמן ומכל מקום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב