דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על התהליך של ניתוח הגדלת חזה 

מאת    [ 04/03/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1402 פעמים ]

על התהליך של ניתוח הגדלת חזה

לא בכדי, ניתוח הגדלת חזה, נחשב לאחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר כיום. מי שמסתכל על הסטטיסטיקה של הצלחות ניתוחי הגדלת חזה, מגלה שזה אחד הניתוחים המצליחים יותר - עם כמעט 100% של אחוזי הצלחה ללא שום בעיות. ברור שכדי שתהיי שייכת לרוב המרוצה, עלייך לבחור פלסטיקאי מומחה שיוכל לבצע את הניתוח בצורה טובה ומקצועית, אך קודם לכן - חשוב שיהיה לך מידע אמין על תהליך הניתוח הפופולארי ביותר.

 

סיליקון שמוכנס ממקומות שונים

היום הצורה הפופולארית והבטוחה יותר לבצע הגדלת חזה, היא באמצעות החדרת שתלי סיליקון ג'ל, שנמצאים בתוך מעטפת ששומרת עליהם שלא יסתובבו חופשי באזור החזה. אגב, במקור החדירו את הסיליקון כמו שהוא בהזרקות אל תוך החזה, אך במהלך שנות ה60 הבינו שעל מנת לשמור על החזה הנשי בריא ושלם ולמנוע זיהומים, יש לעשות שימוש בחומר מיוחד שנקרא סיליקון ג'ל (ולא סיליקון במצבו הנוזלי), ולשמור עליו בתוך שתלים, כך שההרגשה בתוך החזה תהיה נעימה ולא מכבידה יותר מידי.

את שתלי הסיליקון עצמם נהוג להכניס משני מקומות שונים - או מעל לשריר החזה, או מתחת לשריר החזה. מבחינת ההשפעה עצמה - אין לכך משמעות מיוחדת, והדבר גם לא משפיע במיוחד על תופעות הלוואי. ברור שזה משפיע אך ורק על דבר אחד - איפה תופיע הצלקת בעקבות הניתוח, אם כי צריך לזכור, כי צלקת זו לרוב תיעלם לכל היותר כשנה לאחר הניתוח עצמו בכל מקרה. מכל מקום, מי שמקבל את ההחלטה על מיקום הניתוח הוא הפלסטיקאי עצמו, והוא קובע זאת בהסתמך על גודל השתל שיוכנס, גודל החזה המקורי, מבנה החזה המקורי וכיו"ב.

 

זה לא משפיע על ההיריון?

נשים רבות תוהות האם ניתוח להגדלת חזה ישפיע על מהלך ההיריון והלידה, משום שבאופן טבעי - החזה מתחיל להתמלא בחלב, ובסופו של דבר האם צריכה להיניק. האם הכנסת שתלי סיליקון לא מפריעה אם כן לתהליכים הללו? ממש ממש לא! שתלי הסיליקון עצמם לא מזיזים או גורעים שום דבר ממערכת ההנקה בגוף האישה, והם בכל מקרה יושתלו מאחורי בלוטת השד. כלומר - בזמן ההיריון החזה שלך יוכל לגדול באופן טבעי, ביחד עם השתל עצמו, מבלי שתרגישי תחושות שיהיו שונות מאישה בהיריון ללא שתל סיליקון. לאחר הלידה, השתל עצמו לא מפריע בכלל לתהליך ההנקה, ומחקרים שבוצעו הסיקו כי שתל הסיליקון לא משפיע על איכות החלב או על הטעם שלו, כך שאפשר להיות עם חזה מוגדל, וגם להניק ללא כל חשש.

אתר פלסטיקום, מאפשר לך לעשות הדמיה של החזה שלך לפני ניתוח, באתר יש את המידע העכשווי בנוגע להגדלת חזה, ואת יכולה להציג את החזה שלך לפני הניתוח לפי מראה עיניך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב