דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה כדאי שיהיה בכל חנות וירטואלית? 

מאת    [ 03/03/2012 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 1770 פעמים ]

כדאי לוודא שהחנות הוירטואלית שלך משתמשת במערכת מתקדמת ועדכנית הבנויה במיטב הטכנולוגיות החדישות ביותר לבניית אתרי אינטרנט. כדאי לבנות אותה תוך מחשבה על שימושיות גבוהה עבורך ועבור הלקוחות שלך, נוחות מקסימלית והתאמה מיטבית למציאות של היום הכוללת:


    • 

    התאמה למכשירים ניידים - בעידן הסמארטפונים והטאבלטים לא די בחנות וירטואלית רגילה, יש צורך לתת מענה גם לאלו הגולשים במכשירים ניידים למיניהם. אתר הבנוי בצורה נכונה והתואמת לתקנים האחרונים (בהם HTML5) יבטיח פעילות תקינה מכל מכשיר - מחשב PC, אייפון, טאבלט וכל מה שבאמצע.


    • 

    התממשקות לרשתות חברתיות - כיום מרבית הגולשים מעבירים את זמנם ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. כבעל חנות וירטואלית ברשת, וודאי תרצה למנף את התנועה הערה ברשתות אלו בכדי להשיג יותר חשיפה (ובסופו של דבר, יותר קונים) עבור המוצרים שלך. וודא שהמערכת שלך תעשה זאת בצורה הטובה ביותר - האם בכל דף מוצר תוכל להוסיף כפתור Like? כך שהכל החברים של הקונים שלך יוכלו לראות את המוצר שנקנה הישר מתוך הפייסבוק.


    • 

    התממשקות לאתרי השוואות מחירים - "זאפ" ו-"כמה" הם אתרי השוואת המחירים המובילים בארץ. החנות הוירטואלית צריכה לדעת לתקשר עם הסורקים שלהם, וכך גם החנות שלך יכולה להופיע בהשוואת המחירים ולהיחשף בפני מאות אלפי גולשים היכולים להפוך לקונים.


    • 

    תמיכה באתרי קופונים והנחות - בדוק האם ניתן להגדיר קופונים עפ"י אחוזי הנחה או סכומים קבועים, וליצור התניה, למשל: בקניה מעל 100 שקלים. בצורה כזו תוכל לשווק את החנות שלך באתרי קופונים וליצור מגוון הנחות לחברי מועדון לדוגמא, או לגולשים שהגיעו מהדף העסקי בפייסבוק בתור צ'ופר - האפשרויות בלתי מוגבלות!


    • 

    ממשק אינטואטיבי וידידותי - מערכת מודרנית תכלול מגוון פיצ'רים שישדרגו את חווית הגלישה שלכם ושל הקונים, לדוגמא: ביצוע זום עם העכבר לתמונות המוצר; עיצוב הדפים ע"י גרירה והזזה של אובייקטים בצורה אינטואטיבית; התראות וחלוניות (למשל של עגלת הקניות) הנפתחות עם אנימציה נעימה לעין וללא הפרעה לגולש; כל אלו יעניקו חווית גלישה משופרת ותחושה נעימה בחנות שלכם.


    • 

    אופטימיזציה למנועי חיפוש - כדי להשיג אפילו יותר תנועה לחנות הוירטואלית שלך, כדאי לוודא התאמת הקוד בצורה אופטימלית למנועי חיפוש. בצורה כזו, גולשים המחפשים את המוצר שאתם מוכרים יוכלו להגיע אליכם מגוגל בעצמם ומבלי שתצטרכו להשקיע תקציב נוסף בפרסום ושיווק.


    • 

    השכרת מוצרים - במידה וזה רלוונטי עבורך, בדוק האם ישנה אפשרות להגדיר מוצר כניתן להשכרה ולא רק למכירה ! כך גולש יוכל לבחור בנוחות תאריכים בהם הוא מעוניין להשכיר את המוצר, ואתם תוכלו להגדיר מחיר עבור יום, יומיים, שבוע או שבועיים בצורה גמישה עפ"י דרישה. כמובן שההשכרות צריכות להתבצע בהתאם למלאי אותו תגדירו.


    • 

    גמישות מקסימלית - מעוניינים להוסיף או לשנות מהלך כלשהו בחנות? בין אם מדובר בשינוי ויזואלי ובין אם כזה המתבצע מאחורי הקלעים, בדקו את היכולת לבצע עבורכם התאמה אישית להתאמה מקסימלית עבור ההתנהלות של העסק שלכם.

הכותב הינו בונה ומקדם אתרים מקצועי עם ניסיון רב שנים, יזם בתחום האינטרנט ומשווק מערכות מתקדמות לניהול תוכן לבניית אתר תדמית, חנות וירטואלית ודף עסקי בפייסבוק בקלות וללא ידע טכני.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב