דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשתמש בתנור אבן להכנת פיצה 

מאת    [ 03/03/2012 ]

מילים במאמר: 630   [ נצפה 5443 פעמים ]

הרעיון מאחורי אבן שמוט לפיצה היא להפיץ חום באופן שווה סביב בסיס הפיצה, וכדי לחלץ את הלחות, כך בצק הפיצה שלכם הוא פריך. חום הוא חשוב בתהליך הבישול של פיצה: לחמים כל צורך בטמפרטורה גבוהה לבשל. החדשות הטובות הן אבן פיצה הוא סוג של טרה קוטה ואלה הזולים ביותר לעבוד בצורה יעילה כמו אלה ידיים.

למעשה הבית עשוי אבן פיצה עשוי אריחי טרה קוטה מושלם ובלבד שהיא ללא גלזורה. התיאוריה היא כי אבן פיצה עשוי חימר טבעי הוא נקבובי הוא מסוגל להוציא את הלחות פיצה על מנת להבטיח בסיס פריך. עם זאת מאפיינים נקבוביים שלה אומר כי הטיפול הבסיסי הוא הכרחי לשמירה על אבן פיצה. הקפד לא להשתמש האריחים מזוגגים, הם מכילים עופרת, מה מסוכן מאוד לבריאות.

פיצה יכולה להישאר אך מעט קמח תירס שפשף על אבן פיצה עוד לפני שהוא מגיע מחומם יכול למנוע את הבצק פיצה המוגמר יידבקו. בגלל זה הוא נקבובי הוא כן לקלוט דברים אחרים כמו סבון ושמן, כלומר הם אף פעם לא יש לשטוף עם חומר ניקוי, רק עם מים קרים.

כיצד להשתמש אבן פיצה
אבן פיצה צריך להיות שחומם מראש לטמפרטורה מסוימת לעבודה, כי לעתים קרובות פירושו להשאיר את התנור על די הרבה זמן לפני שאתם מתחילים לבשל. תמיד להניח אבן שלך בתנור קר ואז מדליקים את התנור. המטרה של זה היא לאפשר אבן לספוג את החום באופן שווה. לאחר האבן הגיעה הטמפרטורה הנדרשת אז זה הרבה יותר מדי חם כדי להתמודד עם כפפה לתנור רגיל. זכור כי אתה עובד עם לבנים אש! אם אתה מציב אבן פיצה קר שלך (לא משנה כמה יקר זה היה) לתוך תנור חם, סביר ביותר להניח שלא לעמוד בפני הלם תרמי וזה ינפץ.

הכלי הטוב ביותר כדי לקבל אבן פיצה מהתנור הוא ההנעה פיצה שהיא ידית עץ גדול שנראה כמו ההנעה אשר מחליק מתחת פיצה והוא יכול להביא את האבן החוצה. החיסרון הגדול ביותר של להכיר את עצמך עם האבן שלך התנור שלך יהיה כמה קמח תירס לאבק על האבן לפני הבישול. מעט מדי ואף פעם לא תקבל את הפיצה את האבן.

חלק הטריק של שימוש אבן פיצה מוצלחת היא העונה זה כמו שצריך. בהקשר זה תיבול אבן פיצה האמצעים להבטיח כי כאשר השמן מחלחל לתוכו, הוא ניקה כך שהוא מעודד פטינה טפלון אשר ניתן לרכוש עם הזמן. כאשר אתה לוקח את זה מהתנור, ומניחים אותו על משטח חסין חום. אני משתמש אחר אריח קר ולתת לו להתקרר באופן טבעי. אף פעם אל תיתן אבנים חמות שלך לבוא במגע עם מים קרים, זה יכול לעשות את זה לפצח.

ניקוי אבן הפיצה שלכם
בעזרת סכין או מזלג להוריד את החלקים הברורים של פיצה תקועים לאבן שלך לשטוף אותו במים חמים ללא סבון. כל סוג של חומר ניקוי או סבון תחלחל לתוך החומר והוא יעשה כן רצוי כדי פיצה הבאה שלכם, כמו לא לשטוף כוס כמו שצריך ואז לשתות ממנו. כאשר ברצונך לאחסן אבן הפיצה שלכם להחזיר אותו בתנור, זה עוזר העונה כאשר הוא חדש.

טיפים על בחירת האבן הנכונה
אבני שמוט לפיצה צריך לחמם לפני השימוש בהם, אשר משאיר אותך במצב שאין לקנא לנסות למתוח את הבצק על אבן חמה. ודא שיש לך ההנעה למקם את הפיצה מתוח ישירות על האבן.

כמה אבנים פיצה כבדים כל כך שבקושי אפשר להרים אותם ואת המשקל העצום מהם הוא תאונה שמחכה לקרות מתישהו.

אבנים פיצה מסחריים יקרים, אך השימוש בהם אינו מוגבל פיצות: אופה לחם צרפתי קרום עבה עליהם, כמו גם לחם אחר בייגל. לחמניות ועוגיות גם טוב אחרי הבישול על אבן פיצה.

בצק הפיצה שלי יצא כל רטוב. מה עשיתי לא בסדר?
בעת שימוש אבן פיצה שם סיבות רבות שיש התחתון רטוב כמו שיש עם קבועים שיטות בישול קונבנציונאלי. הנה כמה סיבות אפשריות בסיס פיצה רטוב:


    • יותר מדי רוטב
    • זמן הבישול אינו ארוך מספיק כדי לחלץ את הלחות
    • ירקות טריים יותר מדי מה להוסיף לתוכן מים, פחות הוא בדרך כלל יותר על פיצות
    • לא מספיק קמח תירס
    • יותר מדי שמן

טיפ: לפיצה, שפים רבים מעדיפים את הבצק מראש לאפות לפני הוספת תוספות.

 

שאלות נוספות - צרו קשר חופשי!

עידו

עידו סיאורג' - אוהב לכתוב, אוהב חיים


* המאמר בחסות אתר תנורים - קיבלתי מהם בכתב את הזכות לפרסמו כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב