דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת שירות 

מאת    [ 01/03/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2321 פעמים ]

כל עסק אשר עובד מול לקוחות כבר יודע כי דרך מכירת השירות יכולה לקבוע האם הלקוח יישאר או יעזוב,  דהיינו, כשעסק מסוים מעוניין למכור את שירותיו הוא צריך לשדר אמינות, מקצועיות, יחס אישי ועוד על מנת ליצור רושם טוב ובעצם לסגור את העסקה. 

במאמר הנ"ל נדון בהיבטים אודות מכירת שירות בעסקים
• ראשית נבין מהו מכירת שירות  
• נלמד טיפים למכירת שירות אפקטיבית
• נבין מדוע רצוי לעושת תוכנית עסקית בכדי למכור שירות טוב יותר

מהי מכירת שירות 
מכירת שירות יכולה להיות מכירה של מוצר מסוים בעסק, מכירה של שירות כלשהו אותו מספק העסק ואף מכירה של תדמית העסק. כיום, אחת הבעיות הגדולות ביותר של עסקים שמוצאים את עצמם נופלים או עומדים במקום כבר בשנים הראשונות לפעילותם, היא הקושי בעשיית מכירת שירות יעילה. על מנת להיות יעילים וטובים חשוב לבצע אבחון עסקי אשר יקבע את כדאיות השירות וכיצד לשפרו ולבנות תוכנית עסקית אשר יקנו תמונה מלאה על מצבו של העסק ויעניקו כלים להמשך הדרך.

טיפים למכירת שירות אפקטיבית
• מקצועיות – מקצועיות וניסיון זהו קלף חשוב מאוד בכל עסק, שכן לקוחות רוצים לרכוש שירות/מוצר מעסק שמשדר לו רצינות ומקצועיות ולא מאיזה מקום חובבני למדי. על כן, חשוב שבעסק יפעלו אנשי מקצוע בעלי הכשרה/ידע בתחום, שיהיה לעסק אתר אינטרנטי ברמה גבוהה בו הלקוחות יוכלו לקבל מידע אודות העסק ועוד.
• אמינות – אין ספק כי אחד המרכיבים החשובים ביצירת מכירת שירות הוא שידור האמינות בעסק. את האמינות ניתן לשדר על ידי הקמת אתר ברמה גובהה, הכנסת תכנים רבים והמלצות של לקוחות לאתר, מתן יחס אישי ללקוחות ועוד. 
• רווחיות- אף אחד לא אוהב להוציא כסף על שירות שאינו מבין כיצד הוא יסייע לעסק להיות רווחי. ועל כן, יש לתרגם את השירות לכסף ולהמחיש כיצד ההשקעה מחזירה עצמה והופכת לרווחית עבור העסק.

תוכנית עסקית בכדי לבצע מכירת שירות אפקטיבית
עסקים קטנים ובינוניים רבים לא מצליחים להחזיק מעמד בארץ בשל כשלים שונים, כגון : קשיים בניהול, קשיים בשיווק ובנוסף גם קשיים במכירת שירות בצורה נכונה. בשל כך, נועדה תוכנית עסקית, אותה כל עסק יוכל לעשות באמצעות סיוע של אנשי מקצוע מיומנים ובעצם לקבל תמונת מצב מלאה על העסק, כולל ניתוחי סטטיסטיקות וכדומה, והכוונה מלאה של מה הוא צריך לעשות במובנים שונים בכדי להתקדם ולא להישאר במקום ו/או ליפול.

לסיכום: מכירת שירות זהו מרכיב חשוב מאוד לכל עסק ועל מנת להביא לתפקוד מלא ויעיל של העסק מרכיב מכירת השירות צריך להתבצע על הצד הטוב ביותר. רצוי לעשות אבחון עסקי אשר יסייעו במכירת השירות וגם להיעזר ביועצים מומחים לקידום העסק ולשיפור מכירת השירות.

 

אמיר ברמלי, מנכ"ל קבוצת רוביקון, מומחה להערכת סיכוני אשראי והשקעות. בקבוצה זו עסקים שונים בחלקם אחזקות מלאות ובחלקן אחזקות חלקיות. הקבוצה מתמחה בהשבחת חברות, ניהול עסקי מתקדם וחדירה לשווקים המאפשרים הזדמנות עסקית מבטיחה וריאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב