דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול חכם במכונות כביסה 

מאת    [ 01/03/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 3900 פעמים ]

רבים מאיתנו מכירים מספר תקלות במכונות כביסה שהינם מאוד נפוצים, במאמר זה אזכיר את אחת התקלות הנפוצות שנגרמות במכונות הכביסה שלנו. מעבר לזה אביא לידיעתכם מספר דברים שכדאי לדעת לאחר רכישת מכונת הכביסה, כל זה כמובן על מנת למנוע מאיתנו תיקון מכונת כביסה עתידי.

על בשרי חוויתי מספיק בעיות עם מכונת הכביסה שלי, העניין הוא שאותה מכונת כביסה הייתה חדשה אך זה לא מנע מימנה להתקלקל ולגרום לי להזמין טכנאי מכונות כביסה כבר בחודש הראשון. בדיעבד נתגלה לי על מכונת הכביסה מספר דברים שיכולים לעזור מאוד לאחר רכישת מכונת כביסה.

ראשית כל, וודאו שאתם מבינים את כל הוראות היצרן בצורה ברורה. חשוב מאוד שבעת קבלת מכונת הכביסה תוציאו את הברגים הפנימיים שלה המחוברים אל תוף המכונה. גם אם נדמה לכם מבחינה חיצונית שהמכונה מוכנה לפעולה, עצרו וקיראו את כל הוראות היצרן עד סופם. דבר זה יכול למנוע ממכם המון שיחות מול אותו ספק מכונת כביסה. במידה ותפעילו את מכונת הכביסה מבלי להוציא מימנה את כל הברגים המקבעים את התוף אליה זה יכול לגרום לבעיות במכונה שלא תבינו מאיפה הם נוצרו וסביר להניח שגם טכנאי מכונות כביסה יתקשה למצוא את הבעייה.

בעייה נוספת ומאוד שכיחה במכונות כביסה היא שמכונת הכביסה לא מושכת את כל המרכך ואבקת הכביסה מהמגירה. מה שמביא לגושים של אבקת כביסה שנשארים במגירה ומרכך שלא נעשה ברובו שימוש. במקרה של תקלה כזו טכנאי מכונות כביסה יכול לעזור בהחלט. אך לפני שאנחנו מזמנים תיקון מכונות כביסה נוכל לבדוק מספר דברים בעצמינו.

1-      בידקו אם יש בעייה של זרימת מים בבית, אם ישנה זרימה חלשה מברז מכונת הכביסה טכנאי מכונות כביסה לא יוכל לעזור לכם לצערי. במקרה הזה אוליי אינסטלטור יוכל לטפל בבעיית זרימת המים והתקלה במכונת הכביסה תפטר לבד.

2-      בידקו אם יש סתימה בצינור של מכונת הכביסה, במידה ויש סתימה ניתן לפתוח אותה על ידי הוראות טלפוניות פשוטות מאותו טכנאי מכונות הכביסה. במקרה כזה מיותר להזמין תיקון מכונות כביסה.

3-     במידה ולא מצאתם את אחת מהתקלות הבאות הזמינו טכנאי מכונות כביסה. קחו בחשבון שביקור של טכנאי מכונות כביסה נע בין 160 ל-200 ש"ח ללא עלות של חלקים במידה וצריך להחליף.

טיפ אחרון, במידה ואין לכם אחריות על מכונת הכביסה שלכם רצוי לא להזמין טכנאי מכונות כביסה מטעם החברה. תיקון מכונות כביסה מטעם החברה מימנה רכשתם את המכונה עלול לעלות הרבה יותר מאשר טכנאי מכונות כביסה פרטי. זאת משום שאתם משלמים גם על השם או המותג של החברה מימנה יוצא שירות של תיקון מכונות כביסה.

 

מאמר זה נכתב מניסיון אישי והתקלות רבה עם תקלות במכונת הכביסה. במאמר נכתבו טיפים היכולים להפחית את הסיכויים לקריאה לטכנאי מכונות כביסה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב