דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנית הניקוי של לייטריאן 

מאת    [ 18/12/2007 ]

מילים במאמר: 1287   [ נצפה 3980 פעמים ]

תוכנית הניקוי של לייטריאן
Lightarian? Clearing Program

טכניקות ניקוי לייטריאן בעלות מספר רמות לתמוך בכם בכוח האור המלא בחייכם .
סדרה של טכניקות ניקוי שמיימיות פותחה על ידי קריסטופר ג'לם , אחד ממייסדי מכון לייטריאן , דרך התהליך של אינטואיציה ותיעול האנרגיות של מאסטר נעלה אל מוריה . המחקר של קריסטופר והיישום המקיף של שיטות הניקוי על עצמו ואחרים , איפשר לשיטה האלוהית הזאת לניקוי להתעגן על מישור זה .

העקרונות הכליים של " פשטות , דיוק ויעילות " תמיד היו נוכחים ביסודות של שיטות ניקוי אלה .
עם יסוד של המכון לייטריאן ב1997 , גוף הניקוי אורגן לשיטה אשר נקראה תוכנית הניקוי של לייטריאן .
תוכנית הניקוי של לייטריאן נשארת כתוכנית מתרחבת ומקיפה לניקוי .
אין צורך להיות מכווננים לרייקי או כל קורס אחר בשיטות לייטריאן כדי לקבל את תוכנית הניקוי .

ניקוי , ריפוי , הפעלה והגשמה הם ארבעה אזורים כללים של פיתוח עצמי . ניקוי של שדות האנרגיה שלנו הוא חלק חיוני של תהליך שינוי הצורה והעליה שלנו .
תוכנית הניקוי של לייטריאן מספקת שיטות יחודיות ואפקטיביות לשחרור מוחלט של תכנות לא רצוי ,
מבני אמונה מגבילים , ודפוסי אנרגיה מנוגדים-רוחניים-רגשיים-פיזיים . תוכנית הניקוי של לייטריאן היא סדרה של 6 הפעלות אנרגטיות יחודיות ופשוטות , מלאות השראה אלוהית ממאסטר נעלה אל מוריה .
התוכנית יועדה ליצור האצה יוצאת מן הכלל בנתיב הרוחני שלכם , בעודכם מכינים את עצמכם לרמות גבוהות יותר של הזמנים שיבואו .

שלב 1 - ניקוי נתיבים .
כל אחד מגיע לגלגול זה עם תבניות מגבילות ייחודיות לו, אשר מגדירות את הקשרים והמכשולים שבחוויית הגלגול.. תבניות אלו מספקות את המסגרת של החיים המאתגרים והחוויות אותן יש לחוות. בתוך התבנית אנו מאחסנים תרכובת יוצאת דופן של רקמה ארוגה של תבניות מגבילות, אמונות מסייגות, והאנרגיות הפיזיות, רגשיות ורוחניות הקשורות אליהן. רוב התבניות האתריות המנוגדות הללו מאוחסנות ושזורות באריג או "שטיח" דרך הצ'אקרות שלנו והגופים ההילתיים. על מנת לסייע בקידום עבודת הניקוי, אנו משתמשים במושג "שטיח הצל" על מנת להגדיר את כל האלמנטים האנרגטיים המנוגדים אשר חוסמים אותנו במהלך תנועתנו בנתיבנו הרוחני. כאשר אנו מנקים את הנתיב בשלב הראשון - שלב "ניקוי הנתיבים של לייטריאן" אנו פשוט משחררים את "שטיח הצל"! פרטים נוספים תוכל למצוא בפרק הבא.

שלב 2 - ניקוי הדפוסים המולדים.

כאשר העובר יוצא מהרחם, הוא נושא עימו ארבע מיני-צ'אקרות ותחילתם של ארבעה גופים הילתיים נמוכים?
שדות אנרגטיים אלו מביאים קדימה אל החיים החדשים מגוון של דפוסים חזקים, מושרשים היטב - הן "טובים" והן "מנוגדים". דפוסים אלו נרכשו בראש ובראשונה מחותם שדות ההילה של ההורים והסביבה המשפיעים משך ההיריון. עכשיו, כמובן שעולה השאלה: "היכן מקבלים ההורים את הדפוסים המשפיעים על העובר?" ובכן, הם מקבלים אותם מהוריהם שלהם וממגוון מקורות אשר משפיעים עליהם משך חייהם לפני ההיריון של העובר אשר עליו מדובר, וחוזר חלילה. בסופו של דבר, אנו יכולים לתאר מספר מקורות לדפוסים המובאים עם בואו של התינוק לעולם, כגון: שושלת היוחסין הפיזית, קוד גנטי, אמונות שבטיות, דפוסים רגשיים ורוחניים של ההמונים וכו'. אלו הם דפוסים קדם לידתיים חזקים, שורשיים וראשוניים אשר מתעדנים ע"י חותם ההורים ויוצרים מבנה אנרגטי מורכב. ההסבר מורכב ומבלבל, לכן ננסה להביאו בפשטות!
כוונון השני המנקה את הדפוסים המולדים שלך :
בצ'אקרה הרביעית והגוף האסטרלי - תבניות אמונה לא רצויות.
בצ'אקרה השלישית והגוף הרוחני - דפוסי התנהגות רוחנית לא רצויים.
בצ'אקרה השניה והגוף הרגשי - תגובות רגשיות לא רצויות.
בצ'אקרה הראשונה והגוף האתרי הפיסי - דפוסים פיזיים לא רצויים.
שלב 3 - ניקוי התבניות

בשלב שלישי מתבצעת "עבודת ניקוי תבניות אתריות".
יש מבנה של אנרגיות עדינות מאד אך חזקות, הקשורות עמוקות לגוף הפיזי.
דפוסי האנרגיה בתבניות האתריות מופיעים כבבואה של מבנה הגוף הפיזי עצמו, יוצרים מה שנקרא "כפיל אתרי" לגוף הפיזי. כל דפוס תואם של אנרגיה אתרית ופיזית הוא בבואה של האחר, ובמובן מסוים, הם מקור ההשפעה אחד על השני.
לדוגמא, אם הגוף הפיזי סובל מטראומה, הדפוס התואם של התבנית האתרית מגיב מיידית לטראומה ומתארגן מחדש על מנת להתאים עצמו אליה. במקביל, אם יש השפעה אתרית עוינת כלשהי החודרת לתבניות האנרגטיות ומשנה את הדפוסים שם, הגוף הפיזי מגיב גם הוא, אלא שלוקח לו יותר זמן להתאים עצמו לשינוי החדש. כך שהדפוסים משתנים בשני הכיוונים , אך לגוף הפיזי לוקח זמן להתאים עצמו לשינויים בתבניות האנרגטיות.
אנרגיות אלה יוצרות "כפיל" אתרי לגוף הפיזי ובאופן בסיסי יכולות להיראות כסכום כל שדות האנרגיה הקטנטנים של כל תא ותא בגופינו. זהו השלב היסודי ביותר של תבניות אנרגיה לא פיזיות , אשר קיימות בשיתוף עם הגוף ואשר חיוניות לחיי הגוף הפיזי! ניקוי תבניות של לייטריאן משחרר תבניות מנוגדות מתוך כפיל הגוף האנרגטי .
בזמן הכוונון אנו קוראים לאנרגיות הריפוי המיוחדות של גאיה - אמא אדמה, לאנרגיות הריפוי המיוחדות של האל, ואנרגיות תהליך הניקוי והריפוי של התבניות האתריות מהגוף הפיזי, למאסטר הנעלה לחמלה ולמאסטר הנעלה לטוהר להשתתף . היכל הריפוי יוצר מרחב של כוח עבור מבוסס על מיקוד אנרגיות הריפוי המיוחדות של ארבע הישויות הללו.
סוגים של תבניות מנוגדות משפיעים במיוחד וממריצים דפוסים של עיוות בתבניות האתריות, אשר גורמים לגוף הפיזי לארגן עצמו מחדש, ולפיכך ליצור את מה שאנו מכנים "מתח", "חולשה", "אי-שקט" ו"אי-נוחות".
כשריפוי הדפוסים אתריים המנוגדים ברמה העליונה והבינונית הושלם באמצעות שני השלבים הראשונים של ניקוי
לייטריאן, משקעים של דפוסי אנרגיות מנוגדות "נמוכים" בתבניות האתריות נהיים נגישים וניתנים לניקוי. תהליך הריפוי השלם של הגוף הפיזי יכול להתחיל כאשר כל המשקעים המצטברים של הדפוסים המנוגדים בתבניות האתריות, כל הכפילים האתריים מנוקים ביעילות.

שלב 4 - ניקוי הספיחים
בכל אחד מהשלבים קודמים של ניקוי לייטריאן, יש מידה מסוימת של ניקוי והסרת צורות גסות יותר של "ספיחים" אתריים, אשר משובצים בדרך כלל בתוך או מקושרים לשדות האנרגיה האנושיים של היחיד. לצורות אלו של אנרגיות מנוגדות יש מגוון שמות כמו קישורים, מיתרים, חיבורים, ספיחים אתריים, שתילים, וכד'.
במהלך ניקוי השדות הכללי ושחרור מאותם ספיחים גסים של הימים הראשונים של עבודת ניקוי הלייטריאן כבר קילפו את השכבה הראשונה של האנרגיות המנוגדות . לאחר שחלק זה של הניקוי הושלם, אנו יכולים לגשת לניקוי השכבה האנרגטית הבאה . שכבה עדינה ודקה יותר של אנרגיות אתריות דמויות חוטים,"ספיחים" אנרגטיים.
ספיחים אלו יכולים להיות באופן כללי בטווח שבין חוטים אנרגטיים דקים ועד לכבלים עבותים דמויי זרועות תמנון. ספיחים אנרגטיים אלה יכולים להראות כשרידי שכבות עדינות של חוטים דקיקים אשר יוצאים מהשדות האנרגטיים שלך ומסתפחים לתבניות אנרגטיות בגוף הפיזי ובמישור האתרי גם יחד.
ניסיון החיים שלך מורכב בעיקר מתבניות לא מודעות של התנהגות, תגובות והתמכרויות, להתנהגות של בחירה חופשית ומודעת. כאשר תנוע הלאה מהקשרים שבתת-מודע, תחל לחוות את הבחירה בחייך.
המעבר מחיים עם ספיחים לחיים של בחירה חופשית הוא התוצאה העיקרית של תהליך ניקוי הלייטריאן.
שלב הרביעי הוא בסיס ל 2 - 3 חודשי "הקזה" של התבניות העדינות ביותר של הספיחים בחייך.

שלב 5 - ניקוי שושלת היוחסין

דרך שלבים הקודמים של ניקוי לייטריאן, תוכניות אתריות מנוגדות, תבניות אמונה ודפוסי אנרגיה במישור המנטלי / רגשי / פיזי (מהרמה האנרגטית הגבוהה ביותר ועד לנמוכה והעמוקה ביותר) מתנקים בהתמדה מהשדות האנרגטיים.
לא כל סוגי האנרגיות המנוגדות יכולות "להתקלף" בצורה שכבתית . לפעמים, מצבים מסוימים הן פשוט תוצאה של היערכות לקויה או חוסר איזון בין אנרגיות טובות. במקרים אלה, אין מה לנקות או להסיר, אלא יש צורך בתהליך של היערכות מחדש.
זהו טבעו של הכוונון החמישי - ניקוי שושלת היוחסין? בעיקרו הוא אינו כוונון ניקוי כלל, אלא יותר כוונון כירופרקטי המתייחס לכל הרמות של העצמי. הניקוי הזה נקרא ניקוי שושלת היוחסין, משום שזהו כוונון אתרי המטהר את הדרך לאיזון נוסף בכל רמות העצמי בשדותיך האנרגטיים, ופותח נתיב לחיזוק חיבורך עם המקור.
כל נושאים חשובים שאנו דנים בהם באופן יום יומי, בתדר גס מאד, במישור הארצי, נבחנים, מעובדים ונפתרים בכל רמה של הניסיון שלנו, דרך כל שושלת היוחסין שלנו! עכשיו הדרך בה אתה מתמודד במישור הארצי עם הבעיות הללו, תהיה שונה לחלוטין מהדרך בה האני הגבוה או המקור לומדים אודות אותה "ערכה" אתרית. למידה וגדילה מתרחשות כל הזמן בכל רמות המודעות של העצמי.

שלב 6 - הסרת המסווה
כוונון השישי משגר תהליך של הסרת המסווה אשר ממוקם בשדותיך האנרגטיים. דמיין כי תהליך זה משחרר בעדינות עדשת מגע חסרת צורה, אשר בצורה כלשהי יוצרת הפרעה לראייתך במספר רמות של עצמך. עדשת מגע זו עכורה או מגבילה את התחושה של העדר חסר הצורה שלך, כלומר, מספר נקודות המודעות שלך.
לאחר שהוסר המסווה, תהיה תחושה גדולה יותר של בהירות והיערכות בין רמות האנרגיה שלך, ותחוש יותר שלם עם המקור.
באור ואהבה,





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב