דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אני מתייחס לזמן השיווק בעסק שלי ? 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1759 פעמים ]

אחת התפיסות  החוזרות בעסקים קטנים זה שכל  מה שמכניס לי כסף שאני יכולה לראות אותו (ולהרגיש אותו) אני  צריכה לפנות לו זמן . כל מה שיכול לייצר לי  כסף בעתיד זה חשוב להשקיע בו אבל  זה לא תמיד יוצא ....

באימון שמתחילים לדבר עם  עסקים על משימות השיווק , ניתן לזהות מראש את ההסברים שבעל העסק נותן ל"למה לא הזדמן לו השבוע לעסוק בשיווק"  סיבות לא  חסר : הגיע פתאום ספק , וגם  בא לקוח  מעכשיו לעכשיו  וצריך  לסדר את  החנות ... תמיד יש משהו .

בתפיסה של בעלי  עסקים קטנים  פעולה שהיא  מוחשית כמו לקוח שנכנס, לקוח שמתקשר , ספק שמביא  סחורה היא פעולה שחייבים לעשות אותה ולהתייחס אליה. בעלי עסקים דבקים בדיעה שפעולה שאני יכולה לראות אותה היא חשובה יותר מפעולות שהן לא מוחשיות לי כמו שיווק .

מה הסיבה שבעלי עסקים מתייחסים לפעולת השיווק כפעולה שניתן לוותר עליה ו/או לדחות אותה לתחתית סדר העדיפויות -

 

השיווק זו פעולה שלא תמיד מייצרת סיפוק מיידי של  הכנסה .

 

זו פעולה שאנחנו צריכים להתחיל לייצר את האנרגיה של התנועה שלה. בשונה   מפעולה כמו שלקוח  מתקשר , או לקוח נכנס, שהאנרגיה מתחילה מבחוץ ואז אני מצטרפת ונותנת את מה שיש לי. פינוי זמן לשיווק מתחיל מתוך הנעה  פנימית שלי , משמעת  עצמית שלי.להתחייב בפני  עצמי ,לדחות הסחות דעת, לחשוב על  דרכי  שיווק , להתאמץ לפעמים, להתרכז, להתרוצץ ולהתגבר על הפחדים שלי .כמובן ברגע שאין סיפוק מיידי (הכנסה) זה גורם לנו לדחות את זה לסוף רשימת המשימות שלנו ולהתמודד עם  הדברים שצצים , הדחופים שדורשים את תשומת הלב שלנו. להתייחס לדברים הדחופים והפיזיים שאנחנו מצליחים לראות ,זה גם נוח לנו יותר וזה גם ההסבר שלנו לשאלה למה דחינו את משימת השיווק.

 

מתי שוב נחזור לעסוק בסוגיית השיווק -

כמובן כשקשה.

 שכבר  מגיעים  פחות  לקוחות  כי  גשם  בחוץ , או אולי  שיש חגים , כשאתה רוצה לפרוץ עם משהו חדש והוא לא מתקדם כמו שחשבת, כשההכנסות הן לא כמו פעם, כשהבנק מתקשר... ואז נלחצים ודואגים ולעיתים גם  מגיעים  למסקנות מהירות  וכואבות  שאולי  צריך לסגור את העסק, לשנות כיוון כי זה לא עובד.

 

לכן , כדי לא להתחמק ממשהו שגם  ככה תגיעו אליו  בסוף עשו שינוי  בתפיסה.

החליטו שהשיווק הוא זמן לא פחות חשוב מטיפול בלקוח קיים , שיווק לא פחות  חשוב מלעשות סדר ואירגון בעסק.

החליטו על פעולות  השיווק שתתחילו לעשות החל מעכשיו . 

 

בהצלחה!

 

 

נטע שליט - חסון מאמנת בכירה לתקשורת ומנהיגות אימון קבוצתי - אישי |עסקי|כלכלי תות תקשורת ותוצאות 052-3580225 neta.shalit@tut-coach.co.il www.netashalit.com http://www.facebook.com/groupcoaching?sk=app_141149985924076>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב